یادداشت رسمی - محتوای راک



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

من امروز یک به‌روزرسانی را با کارمندان خود به اشتراک گذاشتم که می‌خواهم آن را به صورت عمومی نیز به اشتراک بگذارم، بنابراین آن را در اینجا در وبلاگ خود بازنشر می‌دهم. اینجا می رود:

راکرهای عزیز

امروز تصمیم گرفتیم 15 درصد نیروی کار خود را کاهش دهیم. راک‌های آسیب‌دیده قبلاً مطلع شده‌اند و برای شفاف‌سازی در مورد گام‌های بعدی خود با رهبران خود ملاقات کرده‌اند. من نمی توانم به اندازه کافی از کمک های آنها به شرکت قدردانی کنم و به آنها اطمینان داده ایم که هر کاری که بتوانیم برای حمایت از آنها در این انتقال انجام خواهیم داد. من نیز شخصاً در دسترس خواهم بود تا حمایت خود را ارائه دهم.

این یک تصمیم سخت اما ضروری بود که راک را قادر به تبدیل شدن به یک شرکت پایدارتر و متمرکزتر کنیم و به ما امکان بازگشت به سودآوری را داد. اگرچه برخی از چیزهایی که ما را به اینجا رسانده است خارج از کنترل ما است، مسئولیت این تصمیم با من به عنوان مدیر عامل است.

با حرکت رو به جلو، می‌خواهم به هر یک از شما اطمینان دهم که ماموریت ما یکسان است: بازاریابی بهتر و در عین حال تأثیر مثبت در جهان. این تعدیل ها برای ادامه کار در راستای آن مهم و ضروری بود.

چرا ما داریم این کار را می کنیم؟ چرا حالا؟

در طول سال 2022، ما چندین ابتکار را برای ساده‌سازی و مقیاس‌بندی عملیات خود برای بازگرداندن راک به سودآوری آغاز کرده‌ایم. علاوه بر این، ما عملکردی پایین‌تر از برنامه‌مان ارائه دادیم و می‌توانستیم به عنوان تیم بهتر عمل کنیم. نه اینکه سخت کار نکردیم، در واقع این کار را انجام دادیم، اما کارایی عملیاتی را از دست دادیم و پیچیده تر شدیم و مانع از اجرای بازی A خود شدیم. متأسفانه علیرغم همه تلاش‌هایمان، تلاش‌هایمان برای رساندن ما به جایی که باید بودیم کافی نبود.

ما همچنین در لحظه ای از افزایش عدم اطمینان اقتصادی، افزایش نرخ بهره، درگیری های ژئوپلیتیکی و رکود جهانی در حال پیشروی زندگی می کنیم. آن لحظه نیاز به اقدام، قاطعیت و تمرکز داشت. راک قبلاً چنین لحظات نامشخصی را پشت سر گذاشته است و من مطمئن هستم که این آخرین لحظه نخواهد بود. شرکت های بزرگ، شرکت های انعطاف پذیر هستند. آنها با توانایی خود در مواجهه با لحظه و سازگاری سریع تعریف می شوند.

چه تغییری می کند؟

بیش از هر زمان دیگری، زمان صرفه جویی، مدبر و چابک است. زمان ساده‌سازی فرا رسیده است – کارهای کمتر را بهتر انجام دهید. زمان آن فرا رسیده است که روی چیزهایی تمرکز کنیم که برای مشتریان و کسب و کارمان مهم هستند و هر روز مقیاس پذیرتر می شوند.

در چند سال گذشته، ما آهسته‌تر حرکت کردیم و مقداری از صرفه‌جویی در استارت‌آپ خود را از دست دادیم. با این تغییرات، ما در حال تبدیل شدن به یک سازمان ساده تر، متمرکزتر با محصولات، بخش ها و لایه های سازمانی کمتر هستیم. ما یک برنامه روشن برای تسریع در غروب محصولات و پروژه های غیر اصلی و در عین حال تمرکز بر دو اولویت تجاری داریم:

I) تسریع در مدل جهانی سلف سرویس و رشد مبتنی بر محصول، و

II) افزایش موفقیت و رشد مشتریان سازمانی خود را دوچندان کنیم.

اندازه، ساختار و ترکیب تیم ما اکنون منعکس کننده این اولویت ها است.

این تعدیل ها ما را قادر می سازد تا به اهداف سودآوری خود دست یابیم، وابستگی کمتری به شرایط بازار خارجی و سرمایه خارجی برای اعمال کنترل بیشتر بر سرنوشت خود داشته باشیم.

نقش شما در این سفر

من درک می کنم که رکود فعلی باعث نگرانی زیادی در بین تیم ما و صنعت فناوری به طور کلی شده است. می‌خواستم از تک تک راکرها به خاطر استقامت شما و همیشه به راک و مأموریت ما که مثل همیشه مهم باقی مانده است، تشکر کنم. با پذیرش تغییرات و کار با هم به عنوان یک تیم، ما به ساختن یک شرکت پایدار ادامه خواهیم داد.

شما به دلیلی ماندید، تا به ما کمک کنید تا این ماموریت را به عنوان یک تیم انجام دهیم. این لحظه از همه ما می خواهد که مسئولیت بیشتری داشته باشیم و باید با نظم و انضباط عمل کنیم تا مسیر زیبایی را که به آن افتخار می کنیم ادامه دهیم. به یاد داشته باشید که تیم های کوچکتر می توانند کارهای بیشتری انجام دهند و سریعتر حرکت کنند. با افزایش تمرکز و چابکی، ما به ساخت ابر محتوای پیشرو در جهان ادامه خواهیم داد و اکنون، هر Rocker نقش مهم تری در این سفر ایفا می کند.

مثل همیشه، شما می توانید روی تعهد من حساب کنید، و من روی تعهد شما حساب می کنم. ما از شما انتظار داریم که در کنار مشتریان و راک ما باشید.

بنابراین، امروز، بیایید بر حمایت از همکارانمان با شفقتی که شایسته آن هستند تمرکز کنیم. فردا، در جلسه تاون هال گرد هم می آییم تا درباره به روز رسانی های برنامه استراتژیک خود بحث کنیم و هفته آینده را متمرکز و پرانرژی برای رسیدن به اهداف خود برای سال 2023 شروع می کنیم. با ساختار مناسب و تمرکز بیشتر، باید آن را اجرا کنیم.

آینده بازاریابی محتوا اول است و در زمان عدم اطمینان اقتصادی، برندها بیش از هر زمان دیگری به محتوا نیاز دارند. ما اینجا خواهیم بود تا از آنها حمایت کنیم!

سنگ روی،

د



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *