حداکثر عملکرد برای اهداف سفر، تبلیغاتی را در قالب‌های مختلف ایجاد می‌کند که به‌طور خودکار در کانال‌ها و موجودی Google، از جمله Maps، جستجو، YouTube و تبلیغات هتل (آخر امسال) ارائه می‌شوند.

چه خبر. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

  • حداکثر عملکرد برای اهداف سفر می‌تواند به هتل‌ها کمک کند تبلیغات در قالب‌های مختلف ایجاد کنند و در یک کمپین به مسافران بیشتری در YouTube، Display، Search، Discover، Gmail و Maps دسترسی پیدا کنند.
  • تبلیغات هتل برای اهداف سفر اواخر امسال به Performance Max اضافه خواهد شد.
  • تبلیغ‌کنندگان در طول راه‌اندازی کمپین، دارایی‌های هتل خود را از روی نقشه با استفاده از ابزار انتخابگر هتل انتخاب می‌کنند. یک کمپین منفرد می‌تواند تا 100 هتل با مکان‌ها، تصاویر و پیام‌های مختلف را پشتیبانی کند.
  • عملکرد کمپین را برای هر مکان به طور جداگانه ردیابی و به اشتراک می‌گذارد و به هتل‌ها کمک می‌کند بفهمند چه چیزی کار می‌کند. تبلیغ‌کنندگان همچنین می‌توانند برای درک بهتر تقاضا در مکان‌های مختلف، ترافیک هتل را مشاهده کنند.

تبلیغات در قالب های مختلف Performance Max برای سفر امکان ایجاد تبلیغات در قالب های مختلف برای اهداف سفر را فراهم می کند. تبلیغات به طور خودکار در کانال‌ها و موجودی‌های مختلف Google مانند Google Maps، جستجو، YouTube و تبلیغات هتل (آخر امسال) ارائه می‌شوند.

در طول راه اندازی کمپین، کاربران می توانند با استفاده از ابزار انتخاب هتل ارائه شده توسط Performance Max، املاک هتل خود را از روی نقشه انتخاب کنند. سپس این پلتفرم تبلیغاتی را برای هتل از قبل پر می‌کند که شامل عناصر خلاقانه مانند کپی، تصاویر و URL در هر قالبی است. کاربران می توانند انتخاب کنند که هر یک از این دارایی های از پیش پر شده را ویرایش کنند یا به جای آن دارایی خود را آپلود کنند.

گزارش در سطح دارایی صفحه Insights می تواند به بهبود درک شما از کسب و کار، مشتریان و عملکردتان کمک کند. یکی از ویژگی‌ها، بینش عبارت جستجو، نشان می‌دهد که مهمانان هنگام مشاهده آگهی شما چه چیزی را جستجو می‌کنند.

حداکثر عملکرد برای اهداف سفر با ارائه گزارش‌دهی ساده در سطح دارایی و توصیه‌های کمپین ویژه سفر، این امر را افزایش می‌دهد. با توانایی پشتیبانی از 100 ملک هتل، یک کمپین واحد دارایی های خلاقانه توصیه شده مانند تصاویر و پیام ها را برای هر مکان از قبل پر می کند. علاوه بر این، برگه هتل ها عملکرد کمپین را برای هر ملک اندازه گیری و به اشتراک می گذارد.

تست اولیه یک هتل زنجیره ای بین المللی به نام Minor Hotels که دفتر مرکزی آن در بانکوک، تایلند است، طیف متنوعی از بیش از 500 هتل، استراحتگاه و اقامتگاه های تجاری را در شش قاره مدیریت می کند. ایجاد کمپین های جداگانه برای هر ملک یک فرآیند پیچیده و زمان بر بود. بنابراین، آنها از Performance Max برای اهداف سفر استفاده کردند تا روند ایجاد کمپین خود را تسریع کنند و دسترسی خود را در سراسر Google افزایش دهند. علاوه بر این، این پلتفرم توصیه‌های بهینه‌سازی بودجه را برای هر ملک ارائه می‌دهد، که به آن‌ها امکان می‌دهد تا هزینه هر خرید خود را تا 51 درصد کاهش دهند، بازده هزینه تبلیغات خود را تا 76 درصد افزایش دهند و رزرو خود را تا 86 درصد افزایش دهند.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید این اطلاعیه را از گوگل بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. Performance Max برای سفر فرآیند ایجاد کمپین های هتل را ساده می کند و به تبلیغ کنندگان و مارک ها اجازه می دهد در زمان صرفه جویی کنند و گردش کار را ساده کنند. ثانیاً، آنها دسترسی به کانال‌ها و موجودی‌های مختلف Google، از جمله نقشه‌های گوگل، جستجو، یوتیوب و تبلیغات هتل را فراهم می‌کنند که می‌تواند به افزایش دسترسی و بهبود دید آنها کمک کند.

گزارش‌دهی در سطح دارایی و توصیه‌های کمپین ویژه سفر به طور خاص به صنعت سفر ارائه می‌شود و می‌تواند توصیه‌های بهینه‌سازی بودجه را برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در حداکثر بازگشت سرمایه و کاهش هزینه هر خرید ارائه دهد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *