گوگل و متا ویژگی ها و به روز رسانی های جدیدی را برای بهبود عملکرد تبلیغات شما اعلام کرده اند



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

به تازگی، غول های تبلیغات آنلاین، گوگل و متا (صاحب فیس بوک و اینستاگرام) به روز رسانی های جدیدی در رابطه با پلتفرم های تبلیغاتی خود منتشر کرده اند.

این به‌روزرسانی‌ها نوید بهینه‌سازی کار تبلیغ‌کنندگان و بهبود عملکرد و تجزیه و تحلیل داده‌های آنها را از راه‌های مختلف می‌دهند.

در این مقاله، در مورد هر به‌روزرسانی و اینکه چگونه می‌توانید از این به‌روزرسانی‌ها برای بهبود نتایج بازاریابی خود استفاده کنید، صحبت خواهم کرد.

بیایید اکنون با خبری که گوگل برای ما آماده کرده است شروع کنیم.

Google Ads Editor نسخه 2.3 راه اندازی شد

Google Ads Editor که در سال 2006 توسط غول جستجو راه اندازی شد، برنامه ای رایگان و قابل دانلود است که به شما امکان می دهد تا به صورت عملی و آفلاین ویرایش های کمی در تبلیغات خود انجام دهید.

چند روز پیش، گوگل نسخه 2.3 Ads Editor را منتشر کرد با 12 ویژگی و به روز رسانی جدید که به تبلیغ کنندگان خود کمک می کند تا در زمان صرفه جویی کنند، عملکرد کمپین های خود را بهبود بخشند و تصمیمات آگاهانه تری بگیرند.

بیایید ببینیم چه چیزی جدید است:

  • نمای کارت برای دارایی های تصویر: اکنون می توانید دارایی های تصویر را به صورت کارت یا جدول مشاهده کنید.
  • سازگاری با ویژگی ها: پشتیبانی کامل برای ویژگی های تصویر، خودکار، مکان و اطلاعات تجاری زیر در دسترس است.
  • پشتیبانی فایل برای دارایی های تصویر: اکنون می توانید به راحتی دارایی های تصویر را به عنوان فایل وارد و صادر کنید و می توانید از URL ها استفاده کنید.
  • اتوماسیون دارایی نوشتاری برای کمپین‌های حداکثر عملکرد: اکنون می‌توان اتوماسیون دارایی نوشتاری را برای این نوع کمپین روشن یا خاموش کرد.
  • افزودن Google Video Partner Recommendation: توصیه‌هایی برای افزودن Google Video Partners اکنون نشان داده شده‌اند. اگر این ویژگی فعال باشد، می‌توان همان بخش‌بندی‌هایی را که شرکای ویدیویی در کمپین‌هایشان انجام می‌دهند، انجام داد.
  • Bid Explorer: برای استراتژی‌های پیشنهادی CPA و Target ROAS موجود است، ویرایشگر اکنون پیشنهادات پیشنهادی را با بهبودهای احتمالی برای هر گزینه نشان می‌دهد.
  • اعلان‌ها: انواع جدیدی از اعلان‌ها اکنون در ویرایشگر موجود است که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات بیشتری درباره وضعیت و رویدادهای مهم مربوط به حساب‌ها دریافت کنند.
  • دکمه های وضعیت نمایش اصلی: برخی از موتیف های وضعیت نمایش اصلی (PDS) اکنون دکمه های قابل کلیک هستند. به عنوان مثال به تبلیغ‌کننده اجازه می‌دهد تا برای درک دلایلی که مانع اجرای کمپین‌هایش می‌شود، کلیک کند و به صفحه‌ای برای اصلاح مشکل دسترسی پیدا کند.
  • دیگر نقوش PDS موجود است. آنها عبارتند از: “محدود شده توسط هدف پیشنهادی” و “به زودی توسط بودجه محدود خواهد شد”.
  • هدف‌یابی مکان: هدف‌های مکان برای «شعاع اطراف همه مکان‌ها در فید پیوند داده شده» و «شعاع اطراف گروه‌ها بر اساس مکان» در دسترس هستند. با این کار می توانید تبلیغات خود را به کاربرانی که در فاصله مشخصی از کسب و کار شما هستند نشان دهید.
  • جمع‌سازی صحیح در پیام‌ها: فرم‌های جمع‌سازی پیام‌ها اکنون به درستی به‌روزرسانی شده‌اند و با زبان‌های دیگر سازگار است.
  • پشتیبانی از تبلیغات و کمپین‌های Discovery با فیدهای محصول: علاوه بر اینکه می‌توانید تبلیغات Discovery را از طریق ویرایشگر ایجاد کنید، اکنون می‌توانید گروه‌های محصول را در کمپین‌های خود درج کنید.

ویژگی های متوقف شده:

  • توصیه ایجاد تبلیغات جستجوی پویا: توصیه‌هایی برای ایجاد تبلیغات جستجوی پویا دیگر نشان داده نمی‌شوند.
  • تنظیم پیشنهاد قیمت محتوای برتر: این تنظیم دیگر در ویرایشگر 2.3 پشتیبانی نمی‌شود

ویژگی های جدید برای Google Discovery Ads

به گفته گوگل، بیش از نیمی از آنها از پلتفرم هایی مانند یوتیوب، جی میل و دیسکاوری و سایر موارد در کارهای روزمره خود برای تحقیق و آزمایش محصولات جدید استفاده می کنند.

با هدف کمک به تبلیغ کنندگان برای یافتن در این لحظه از جستجوی کاربران، 2 هفته پیش گوگل جدیدترین پیشرفت های خود را در کمپین های Discovery ارائه کرد تا تبلیغات خود را جذاب تر و جذاب تر کند.

این خبر را ببینیم.

چیدمان های جذاب تر

اکنون، علاوه بر فرمت های چرخ فلکی، مربعی و پرتره، تبلیغات Discovery اکنون دارای فیدهای محصول جدید است. در عمل، تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌توانند از تصاویر محصولات و متن‌های کوتاه خود با کاتالوگ Merchant Center خود استفاده کنند.

به گفته گوگل، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با استفاده از فیدهای محصول در تبلیغات Discovery، 45 درصد تبدیل‌های بیشتری را با همان CPA ایجاد کنند.

ما نمی دانیم که آیا در عمل، نتایج مطابق وعده داده شده خواهد بود یا خیر، اما ارزش آزمایش را دارد!

منبع: گوگل ادز

گزارش و اندازه گیری بهتر

برنامه‌ریزی‌شده برای پایان این ماه، Google گزارش‌های سطح محصول را راه‌اندازی می‌کند و به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا عملکرد محصولات کاتالوگ خود را دنبال کنند تا نتایج خود را از کمپین‌های Discovery و اقدامات ویدیویی خود با داده‌های دقیق‌تر بهبود بخشند.

منبع: گوگل ادز

علاوه بر این، اسناد مبتنی بر داده (DDA) برای کمپین‌های Discovery در دسترس است. این نوع انتساب اعتباری را برای تبدیل بر اساس نحوه تعامل کاربران با تبلیغات شما ایجاد می کند و این داده ها را ردیابی می کند تا بفهمد کدام کمپین ها بیشترین تبدیل را دارند.

به گفته این شرکت، تغییر انتساب آن به طور متوسط ​​6 درصد از تبدیل تبلیغ کنندگان پلت فرم را افزایش داده است.

درباره به‌روزرسانی‌های Google

شکی نیست که این به روز رسانی ها برای افزودن و بهبود کار تبلیغ کنندگان در پلتفرم تبلیغاتی آمده است.

من که هر روز با گوگل ادز کار می‌کنم، در حال آزمایش برخی از ویژگی‌های جدید هستم و می‌توانم بگویم که ویژگی‌های جدید در ویرایشگر گوگل ادز باورنکردنی است و در وقت من صرفه‌جویی کرده است.

من همچنین بسیار کنجکاو هستم که آزمایش کنم و در عمل نتیجه‌ای را ببینم که خوراک محصول جدید برای Discovery می‌تواند ایجاد کند.

علاوه بر گزارش‌های جدید، من معتقدم که ما فرصتی داریم تا از طریق تجربیات تبلیغاتی شخصی‌سازی‌شده‌تر و داده‌های واضح‌تر در مورد نحوه عملکرد هر تبلیغ، تبدیل‌های خود را افزایش دهیم.

حال برویم سراغ اخباری که متا برای تبلیغ کنندگان خود تهیه کرده است.

تبلیغات متا: با انواع جدید تبلیغات در حال آزمایش توسط پلتفرم آشنا شوید

متا در حال آزمایش دو نوع تبلیغات جدید است که قول می دهد به خرده فروشان کمک کند تا نتایج بهتری کسب کنند و مشتریان جدید را جذب کنند.

Ads Lite مدیریت شده شریک

عملکرد جدید روش جدیدی برای شخصی‌سازی تبلیغات برای خرده‌فروشان ارائه می‌دهد که به آنها اجازه می‌دهد از داده‌های CRM خود در مشارکت با شبکه‌های رسانه خرده‌فروشی برای بهبود هدف‌یابی تبلیغات استفاده کنند.

این می تواند راهی عالی برای خرده فروشان باشد تا به مخاطبان مرتبط تری دست یابند و به طور بالقوه تبدیل های خود را افزایش دهند.

اگرچه این محصول بیشتر برای برندهای خرده فروشی بزرگ طراحی شده است، اما جدید می تواند ابزاری عالی برای بهبود هدف گذاری تبلیغات در دنیای پس از iOS 14 باشد.

تبلیغات موجودی محلی

تبلیغات موجودی محلی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که به صورت پویا فقط کاربرانی را هدف قرار دهند که با قیمت و در دسترس بودن محصول مرتبط به فروشگاه‌هایشان نزدیک هستند.

یک انتخاب خوب برای مشاغل محلی که می خواهند به صورت پویا بهترین محصولات را برای مخاطبان محلی خود به نمایش بگذارند.

درباره به روز رسانی متا

در آزمایش‌های خود، عملکرد Managed Partner Ads Lite به افزایش 3.9 درصدی در فروش دارو و افزایش 2.5 درصدی در فروش محصولات مراقبت از پوست از Walgreens Advertising Group، یک شبکه رسانه خرده‌فروشی که با Meta و یک برند بزرگ ملی CPG برای فعال کردن کمپین بهینه شده برای فروش آنلاین ده ها محصول.

این یک تست عالی برای خرده فروشانی است که طیف وسیعی از محصولات دارند و می خواهند عملکرد کمپین های خود را افزایش دهند.

ما می بینیم که این شرکت به طور مداوم برای کاهش تأثیرات iOS، از دست دادن داده ها و ارائه بخش بندی های جدید به منظور بهبود عملکرد کمپین های مشتریان خود تلاش کرده است.

ویژگی‌های جدید می‌تواند نقطه عطف کلیدی برای خرده‌فروشان باشد، زیرا می‌توانند کمپین‌های محلی بهتری انجام دهند و همچنین با ارائه داده‌های غنی، هدف‌گذاری تبلیغات خود را بهبود بخشند تا پلتفرم بتواند کمپین‌های آنها را بهتر بهینه کند و تبدیل‌شان را افزایش دهد.

خلاصه

به روز رسانی ها و ویژگی های جدید معرفی شده توسط گوگل و متا (فیس بوک و اینستاگرام) می تواند مزایای زیادی برای بازاریابان به همراه داشته باشد.

با ویرایشگر جدید Google Ads، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند در زمان صرفه‌جویی کنند و عملکرد کمپین‌های خود را بهبود بخشند و با ابزارهای جدید تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

طرح‌بندی‌ها و فیدهای محصول جدید Discovery Ads امکانات جدیدی را برای تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌کند تا نرخ تبدیل خود را بهبود بخشند. علاوه بر این، گزارش‌دهی جدید در سطح محصول Google به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا نحوه عملکرد تبلیغاتشان را بهتر درک کنند و تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیرند.

تازه های متا همچنین به بسیاری از خرده فروشانی که می خواهند با ارائه داده های ارزشمند برای ابزار تبلیغات، عملکرد کمپین های خود را افزایش دهند، کمک می کند.

عملکرد تبلیغات جدید برای موجودی محلی به شرکت ها کمک می کند تا به طور مؤثرتر و قاطعانه به مخاطبان محلی خود دسترسی پیدا کنند. یک گزینه تست عالی برای کمپین های شما.

به طور کلی، این به روز رسانی ها و منابع قدرت زیادی برای کمک به بازاریابان برای بهبود کار خود و گرفتن نتایج بهتر از کمپین های تبلیغاتی خود دارند.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *