گوگل ویژگی های جدیدی را برای تبلیغات جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی اعلام می کند.  این چه سودی برای بازاریابان خواهد داشت؟



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

هوش مصنوعی (AI) برای تبلیغات گوگل چیز جدیدی نیست. سال‌هاست که این پلتفرم جایگزین فرآیندهای دستی و معرفی هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد تبلیغات مشتریان خود شده است.

نمونه‌هایی از این موارد عبارتند از قیمت‌گذاری هوشمند، تبلیغات واکنش‌گرا، و پیشرفت‌های مختلف دیگری که برای درک مخاطب هدف کمپین‌ها و ارائه تبلیغات بهتر به افراد مناسب براساس علایق، رفتار آنلاین و سایر اطلاعات جمع‌آوری‌شده از کاربران روی پلتفرم اجرا شده‌اند.

و به همین جا ختم نمی شود، ما خبر داریم!

گوگل به تازگی ابزارهای جدیدی را معرفی کرده است که نوید بهبود بیشتر تبلیغات خود را از طریق یادگیری مداوم و قدرت خلاقانه ارائه شده توسط هوش مصنوعی می دهد.

اکنون دریابید که چه چیزی جدید است و چگونه می تواند برای بازاریابان در کارشان مفید باشد.

ایجاد خودکار تبلیغات با هوش مصنوعی

فکر کردن و آزمایش عناوین و توضیحات تبلیغات می تواند چالش برانگیز باشد. نه فقط به خاطر حجم کار، بلکه سرعت تست ها و خلاقیتی که دائما برای افزایش عملکرد شما لازم است.

برای این کار، گوگل راه حلی باورنکردنی ارائه کرده است که در مقایسه با تبلیغات ریسپانسیو که قبلاً با آن آشنا هستیم، تبدیل ها را به طور متوسط ​​2 درصد افزایش داده است.

این ویژگی جدید به گوگل این امکان را می دهد که ترکیبات بسیار بهتری از عناوین و توضیحات ارائه دهد. علاوه بر این، به طور خودکار گزینه های متنی جدید را بر اساس زمینه تبلیغ، کلمه کلیدی، عملکرد، محتوای صفحه فرود و غیره ایجاد می کند.

منبع: گوگل ادز

هدف جذب مشتری جدید

یکی دیگر از ویژگی های جدید، هدف جدیدی برای جذب مشتریان جدید است.

این هدف به شما کمک می‌کند تا مشتریان جدید را به‌طور کارآمدتری به دست آورید، و به کمپین‌های شما اجازه می‌دهد برای مشتریان جدید در مقایسه با مشتریان فعلی پیشنهاد بیشتری ارائه دهند، یا حتی منحصراً برای مشتریان جدید پیشنهاد دهند.

هدف این است که شما بتوانید خط لوله بزرگتری برای شرکت خود ایجاد کنید، درآمد را افزایش دهید و هزینه های جذب مشتری جدید (CAC) را کاهش دهید.

اگر می خواهید در مورد این ویژگی بیشتر بدانید، به ادامه مطلب بروید این صفحه و با جزئیات بیشتری ببینید که چگونه می تواند عملکرد کمپین های شما را بهبود بخشد.

چگونه بازاریابان می توانند از هوش مصنوعی در کمپین های گوگل خود بهره ببرند

هوش مصنوعی موضوعی است که در سال های اخیر به طور فزاینده ای در بین مردم صحبت می شود.

و جای تعجب نیست! هر روز با ابزارها و قابلیت های جدیدی که به متخصصان حوزه های مختلف کمک می کند تا زمان را بهینه کنند، ایده های جدید تولید کنند، منابع را ذخیره کنند و عملکرد فعالیت های خود را به حداکثر برسانند، شگفت زده می شویم.

تبلیغات جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل مرحله جدیدی را برای این پلتفرم نشان می دهد که حتی بیشتر بر روی ایجاد نتایج بهتر برای تبلیغ کنندگان و ارائه تجربه بهتر برای کاربران خود متمرکز است.

این ویژگی‌های جدید با توانایی ارائه تبلیغات شخصی‌سازی‌شده‌تر، خودکارسازی فرآیند ایجاد و تحویل آگهی، و افزایش قابلیت‌های آزمایشی، پتانسیل تغییر روش تبلیغات آنلاین ما را دارند.

همانطور که شرکت‌های بیشتری شروع به استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات خود می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که کمپین‌های نوآورانه و مؤثرتری ببینیم، که به اعتقاد من خبر خوبی برای بازاریابان و مصرف‌کنندگان است.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *