Google مستندات کمکی داده های ساختاریافته مقاله را به روز کرده است تا محدودیت کاراکتر سخت برای ویژگی عنوان حذف شود. به جای اینکه گوگل بگوید محدودیت 110 کاراکتری وجود دارد، اکنون گوگل فقط می گوید که باید سرفصل مقالات خود را مختصر و مختصر کنید.

تجدید نظر. گوگل داده های ساختار یافته مقاله اسناد کمکی برای نوشتن «عنوان مقاله. مقدار نباید از 110 کاراکتر تجاوز کند.” این به روز شده است که می گوید: «عنوان مقاله. استفاده از عنوان مختصر را در نظر بگیرید، زیرا ممکن است عناوین طولانی در برخی دستگاه‌ها کوتاه شده باشند.

گوگل اشاره شد که آنها “محدودیت 110 کاراکتری را برای ویژگی عنوان در مستندات داده های ساختار یافته مقاله حذف کرده اند.” هیچ محدودیت شخصیتی سختی وجود ندارد. در عوض، توصیه می‌کنیم عناوین مختصر بنویسید زیرا ممکن است عناوین طولانی در برخی دستگاه‌ها کوتاه شوند.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر برای تناسب عناوین خود در آن حد خاص تلاش کردید، دیگر نیازی به نگرانی در مورد آن ندارید. اگر از چند شخصیت عبور کنید، خوب خواهید شد. اصلی‌ترین چیزی که گوگل از شما می‌خواهد در نظر بگیرید این است که عنوان یا عنوان مقاله چگونه در دستگاه‌هایی که کاربران شما از محتوای شما استفاده می‌کنند ظاهر می‌شود.

دیگر خطاهایی در مورد طولانی بودن سرفصل های مقاله خود با داده های ساختار یافته دریافت نخواهید کرد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *