گوگل

ارائه دهندگان خدمات اینترنت فیبر زیادی در آنجا وجود دارد. Google Fiber تاریخچه مشکلی دارد، اما به آرامی اما مطمئناً در حال گسترش است و برای کاربران بیشتر و بیشتری در سراسر ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد. آخرین مکان برای دریافت Google Fiber؟ آریزونا – به طور خاص، مسا.

Google Fiber رسماً گسترش خود را در آریزونا اعلام کرده است و اولین مکان واجد شرایط، محله Westwood در Mesa است. گوگل این مناسبت را با پذیرایی از برخی از کاربران با صبحانه و قهوه جشن گرفت، و اگر در این محله زندگی می‌کنید اما قهوه نخورده‌اید، همچنان به طیف وسیعی از پیشنهادات Google Fiber دسترسی دارید.

گوگل

با پرداخت 70 دلار در ماه می توانید سرعت 1 گیگابیت در ثانیه را کاهش دهید، یا اگر می خواهید سرعت فوق العاده ای داشته باشید، می توانید با پرداخت 150 دلار در ماه تا 8 گیگابیت بر ثانیه سرعت دهید. این آخرین طرح می‌تواند با اتصال سیمی سرعت متقارن تا 8000 مگابیت در ثانیه را برای شما به ارمغان بیاورد و همچنین می‌توانید یک روتر Wi-Fi 6 و دو توسعه دهنده مش را متصل کنید.

Google Fiber همچنان در آریزونا در حال گسترش است، زیرا گوگل قصد دارد شبکه خود را در سراسر Mesa گسترش دهد و همچنین به شهر نزدیک چندلر نیز گسترش خواهد یافت. مطمئناً در سرتاسر کشور گسترش آهسته ای خواهد داشت، اما شاید برای معدود افراد خوش شانسی که آن را دریافت می کنند ارزش آن را داشته باشد.

منبع: گوگل






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *