اکنون گوگل می گوید که عنصر پیوند متعارف برای محتوای سندیکایی توصیه نمی شود. در عوض، برای جلوگیری از تکرار، دسترسی به محتوای سندیکایی را مسدود کنید. Google این اطلاعات جدید را در این سند راهنما در اینجا پست کرد.

چه خبر. Google این پاراگراف را تحت بخش «محتوای هم‌رسانی» پست کرد:

«عنصر پیوند متعارف برای کسانی که می‌خواهند از تکرار توسط شرکای سندیکا اجتناب کنند، توصیه نمی‌شود، زیرا صفحات اغلب بسیار متفاوت هستند. موثرترین راه حل این است که شرکای محتوای شما را مسدود کنند. برای اطلاعات بیشتر، به جلوگیری از تکرار مقاله در Google News مراجعه کنید، که همچنین توصیه هایی در مورد مسدود کردن محتوای سندیکایی از جستجوی Google دارد.

از canonicals برای محتوای سندیکایی استفاده نکنید. توصیه قبلی گوگل این بود که از کسانی که محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند بخواهد از یک برچسب متعارف استفاده کنند تا به Google اطلاع دهند که محتوا از سایت شما کپی شده است. مسئله این است که همیشه مانع از برتری محتوای سندیکایی از منبع اصلی نشد. گوگل به شما پیشنهاد کرد که برچسب متعارف را مسدود کنید یا از آن استفاده کنید، گوگل سپس نوشت: «ناشرانی که به دیگران اجازه می‌دهند محتوا را مجدداً منتشر کنند، می‌توانند با درخواست از کسانی که بازنشر می‌کنند بلاک کنند یا از آن استفاده کنند، در Google News عملکرد بهتری داشته باشند. Google News همچنین کسانی را که مطالبی را بازنشر می‌کنند تشویق می‌کند که به طور فعال این محتوا را مسدود کنند یا از محتوای متعارف استفاده کنند، تا بتوانیم محتوای اصلی را بهتر شناسایی کنیم و به آن اعتبار مناسب دهیم.

حتی قبل از آن، Google News یک برچسب خاص برای نشان دادن منبع محتوای شما داشت. هیچ کس از آن استفاده نکرد، بنابراین گوگل پشتیبانی از آن را متوقف کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر محتوای سندیکایی شده‌اید و از تگ متعارف برای جلوگیری از تکرار استفاده می‌کنید، به نظر می‌رسد گوگل اکنون می‌گوید که این برچسب کار را انجام نمی‌دهد. در عوض، گوگل از شما می خواهد که مطمئن شوید صفحه را از ایندکس شدن مسدود می کنید.

اگر ناشرانی دارید که محتوای شما را به اشتراک گذاشته اند، که از آنها بخواهند از برچسب متعارف استفاده کنند، دیگر (یا هرگز نبوده است) یک استراتژی موثر برای اطمینان از اینکه محتوای شما از شرکای سندیکای شما برتری خواهد داشت.

آیا می توانید آنها را مجبور کنید که محتوای گوگل را مسدود کنند؟ من شک دارم.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *