گوگل دکمه گوگل لنز را به صفحه اصلی گوگل در کادر جستجو اضافه کرده است. Google Lens به شما امکان می دهد با آپلود یک عکس در جستجوی Google جستجو کنید و سپس گوگل نتایج جستجوی مشابه بصری را برای شما مطابقت دهد.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از دکمه Google Lens در صفحه اصلی Google برای دسکتاپ آمده است:

سیار. خوب، گوگل برای مدتی دکمه Google Lens را روی موبایل داشت، اما اکنون آن را به صفحه اصلی دسکتاپ Google.com اضافه کرده است.

اعلامیه. معاون مهندسی گوگل، راجان پاتل، این موضوع را در توییتر منتشر کرد. او نوشت صفحه اصلی گوگل اغلب تغییر نمی کند، اما امروز تغییر کرد. ما همیشه در تلاش هستیم تا انواع سؤالاتی را که می‌توانید بپرسید گسترش دهیم و نحوه پاسخگویی به آنها را بهبود دهیم. اکنون می توانید به راحتی از دسکتاپ خود سوالات بصری بپرسید.

چرا ما اهمیت می دهیم. این ممکن است منجر به جستجوهای بصری بیشتر و در نتیجه انواع مختلف ترافیک به تصاویر و محتوای شما شود. همانطور که راجان گفت، گوگل اغلب صفحه اصلی خود را تغییر نمی دهد و امروز این کار را انجام داد. لنز گوگل یک ویژگی جستجوی واقعا جادویی است که احتمالاً همه ما باید بیشتر از آن استفاده کنیم.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *