از ماه مه 2023، تولید بخش‌های مخاطبان مشابه متوقف می‌شود و بخش‌های مخاطبان مشابه موجود دیگر به کمپین‌ها و گروه‌های تبلیغاتی در Google Ads و Display & Video 360 اضافه نمی‌شوند.

در آگوست 2023، بخش‌های مخاطبان مشابه از همه گروه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی حذف خواهند شد.

این یعنی چی اتوماسیون بیشتر گوگل می‌گوید که بخش‌های مخاطبان مشابه به «راه‌حل‌های خودکار قدرتمندتر، آزمایش‌شده‌تر و مبتنی بر حریم خصوصی» تغییر خواهند کرد. این راه‌حل‌ها به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا با مخاطبان مربوطه ارتباط برقرار کنند و در عین حال انتظارات مردم را برای حفظ حریم خصوصی برآورده می‌کنند.»

ما متعهد به ایجاد راه‌حل‌های بادوام و انعطاف‌پذیر برای تبلیغ‌کنندگان خود هستیم تا به آنها کمک کنیم تا به مخاطبان مرتبط و مرتبط دست یابند، حتی اگر کوکی‌های شخص ثالث کمتری در دسترس باشند. اتوماسیون بخش بزرگی از این تعهد است.»

هدف بهینه شده و گسترش مخاطب را وارد کنید

هدف گذاری بهینه (برای کمپین های ویدیویی، کشف نمایش و عملکرد) و گسترش مخاطب (برای کمپین های برند) جایگزین شده اند.

هدف گذاری بهینه برای کمپین‌های اکشن Discovery، Display و Video در Google Ads و Display & Video 360، هدف‌گیری بهینه به کسب‌وکارها کمک می‌کند مخاطبان جدید و مرتبطی را پیدا کنند که احتمالاً بدون تکیه بر کوکی‌های شخص ثالث تبدیل می‌شوند.

گوگل می گوید. تبلیغ‌کنندگانی که از هدف‌یابی بهینه‌شده در Display و Video 360 استفاده می‌کنند، می‌توانند به طور متوسط ​​55 درصد پیشرفت را در حین استفاده از مخاطبان شخص اول ببینند.

گسترش مخاطب برای کمپین‌های ویدیویی آگاهی و دسترسی یا کمپین‌های ویدیویی ملاحظات، افزایش مخاطب دسترسی کسب‌وکارها به افراد بیشتری را که برای کسب‌وکارشان مهم است آسان‌تر می‌کند.

دسترسی. این راه حل در حال حاضر در Google Ads موجود است و در نیمه اول سال 2023 برای Display & Video 360 راه اندازی خواهد شد.

چیزهایی که باید بدانید. هنگام ایجاد یا به‌روزرسانی تنظیمات «مناقصه هوشمند» و «هدف‌یابی بهینه»، ویژگی‌ها و بهترین شیوه‌های زیر را در نظر داشته باشید.

  • تبلیغ‌کنندگان همچنان می‌توانند از فهرست‌های مطابقت مشتری برای پیشنهاد هوشمند یا هدف‌یابی بهینه استفاده کنند.
  • از Smart Bidding برای فروش فروشگاه و تبدیل‌های آفلاین استفاده کنید.
  • شما می توانید (و باید) مقادیر تبدیل Smart Bidding را تنظیم کنید.

عمیق تر حفاری کنید. برای درک اینکه چگونه این راه حل های خودکار در جهت اهداف بازاریابی تبلیغ کنندگان کار می کنند، آنها می توانند استفاده کنند بینش مخاطب – یک ویژگی جدید در صفحه بینش که به کسب و کارها کمک می کند تا درباره علایق مشتریان خود و نحوه تعامل آنها با تبلیغاتشان بیشتر بیاموزند.

چرا ما اهمیت می دهیم. بخش‌های مشابه مخاطبان (حداقل) تا 6 ماه آینده در دسترس خواهند بود. اگر کمپین‌های شما از این بخش‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانید این کار را تا پایان فصل تعطیلات ادامه دهید. با این حال، همچنان باید انتقال خود به پیشنهاد هوشمند و هدف‌یابی بهینه را برنامه‌ریزی و آزمایش کنید تا تأثیر آن کمتر مضر باشد.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *