گوگل داشبورد وضعیت جستجوی جدید را راه اندازی می کند



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

خبر خوب برای متخصصین سئو! ما مدت ها منتظر این به روز رسانی بودیم و گوگل بالاخره صدای ما را شنید: داشبورد وضعیت جستجوی گوگل راه اندازی شد.

با این پنل امکان تایید اطلاعات مربوط به سیستم هایی که موتور جستجوی گوگل را به حرکت در می آورند و نظارت بر مشکلاتی که سایت‌ها و کاربران را تحت تأثیر قرار می‌دهند، از جمله امکان‌پذیر خواهد بود.

این گزارش در صورت بروز مشکل یا وقفه در خزیدن، نمایه سازی یا ارائه خدمات با سرویس جستجوی Google، گزارش های رسمی از Google را در اختیار ما قرار می دهد.

منبع: https://status.search.google.com/

داشبورد وضعیت جستجو چگونه کار خواهد کرد؟

داشبورد وضعیت سیستم‌های جستجوی Google را نظارت می‌کند و چندین نوع مختلف نشانگر را تجزیه و تحلیل می‌کند. ما قادر خواهیم بود مشکلات کلی رخ داده در 7 روز گذشته را با برخی جزئیات و وضعیت فعلی حادثه که ممکن است موتور جستجو را تحت تأثیر قرار دهد، مشاهده کنیم.

تیم روابط جستجوی Google و مهندسان آن داشبورد را به‌روزرسانی خواهند کرد و این نوع مشکلات به ما می‌گویند که ممکن است چیزی بر تعداد زیادی از سایت‌ها، کاربران یا هر دو تأثیر بگذارد.

به روز رسانی ها به صورت دوره ای به اشتراک گذاشته می شود و ممکن است شامل شود اطلاعات عمومی موضوع، این موضوع تا چه حد ممکن است روی سایت شما تأثیر بگذارد، پیشرفت اصلاحات، علل ریشه ای مشکلات و راه حل های آنها.

چگونه از اطلاعات پنل جستجوی گوگل برای سئو استفاده کنیم؟

از پنل می دانیم که چه اقداماتی می توانیم برای اصلاح مشکلات انجام دهیم یا در مورد مشکلاتی که می تواند بر سئو وب سایت ما و حتی تجربه کاربر تأثیر بگذارد، بیشتر مراقب باشیم.

هنگام تولید گزارش، به عنوان مثال زمانی که افت ترافیک زیادی داریم و در آن دوره مشکلی در موتور جستجو وجود داشت که توسط گوگل به طور رسمی تایید شد، اکنون می توان دلیل آن کاهش ترافیک را درک کرد.

می دانیم که در سئو اطلاعات زیادی داریم که گاهی توضیح آنها بسیار دشوار است. این احتمال وجود دارد که از سال 2023، با پنل وضعیت، احساس کنیم برای انجام کارهایی که حتی مبتنی بر داده های بیشتری هستند، ایمن تر است، گزارش ها و اقدامات بهبود را عینی تر می کند.

همچنین لازم به تاکید است که گوگل به صراحت اعلام کرده است که وقتی مشکلی در داشبورد ارائه می‌شود، در حالی که مهندسان برای حل آن تلاش می‌کنند، در عین حال روی کاهش داده‌هایی که این مشکل می‌تواند برای سایت‌ها و سایت‌ها ایجاد کند کار خواهند کرد. کاربران این همچنین می تواند امنیت بیشتری را برای کار سئو ما فراهم کند.

با این حال، تأکید بر این نکته مهم است که تیم های SEO تمام مشکلات موجود در وب سایت خود را به عنوان مشکلات ناشی از پانل Google توجیه نکنید.

باید به کار خوب ادامه داد، داده ها را رصد کرد و همیشه قبل از رسیدن به نتیجه، چندین سناریو ممکن را تحلیل کرد و دانست که چگونه باید کار کرد.

بیایید پیشرفت های این پنل را دنبال کنیم و امیدواریم که واقعاً کمک بزرگی در کار سئوی ما باشد! ای تو؟ نظر شما در مورد این به روز رسانی چیست؟

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *