Google دسترسی به ویژگی بتای موجودی خودروهای محلی را برای همه نمایندگی‌های ایالات متحده با استفاده از ویژگی خودروهای برای فروش در نمایه‌های کسب و کار Google باز می‌کند. گرگ گیفورد گزارش ها که گوگل این ویژگی بتا را اکنون برای تمام نمایندگی های مستقر در ایالات متحده باز کرده است.

ماشین های فروش باز Google ویژگی «Cars for Sale» را در نمایه‌های تجاری Google برای هر محصولی با شماره شناسایی خودرو (VIN) باز کرده است. «تا این هفته، فقط فروشندگان خودرو مستقر در ایالات متحده می‌توانستند موجودی خود را در نمایه‌های تجاری Google خود فهرست کنند. اکنون، هر چیزی که دارای شماره شناسایی خودرو باشد، واجد شرایط ذکر شده است. گیفورد توضیح داد که به این معنی است که موتورسیکلت‌ها، اتومبیل‌های RV، ورزش‌های قدرتی و وسایل نقلیه تجاری همگی مجاز هستند.

به نظر می رسد. در اینجا یک GIF از این خودرو برای فروش در عمل آمده است در حالی که در بتا است:

جزئیات بیشتر. گوگل یک بخش اختصاصی در مورد این ویژگی دارد اینجا، جایی که به آن “فهرست خودرو” می گویند. گوگل نوشت: «فهرست‌های خودرو در Google به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا موجودی خودروهای فروش خود را در سطوح مختلف Google، از جمله نمایه‌های تجاری نمایندگی‌ها و جستجوی Google، نمایش دهند. سپس کاربران Google می توانند جستجو، فیلتر کنند و به راحتی درباره وسایل نقلیه برای فروش مانند در دسترس بودن، قیمت و اطلاعات کلیدی در مورد وسایل نقلیه برای فروش اطلاعات بیشتری کسب کنند و به طور بالقوه مشتریان را به سمت کسب و کار شما هدایت کند.

برای مدیریت لیست خودروها از طریق حساب نمایه کسب و کار خود، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. دسترسی به حساب نمایه کسب و کار وب خود را در business.google.com/locations.
  2. مشاهده نمایه خود را برای کسب و کاری که می‌خواهید تنظیمات آن را تغییر دهید، انتخاب کنید.
  3. روی ویرایش نمایه کلیک کنید و سپس روی لیست های خودرو کلیک کنید.

برای مدیریت لیست خودروهای خود از طریق جستجوی Google، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. نام کسب و کار خود یا «کسب و کار من» را در این قسمت جستجو کنید جستجوی گوگل.
  2. روی ویرایش نمایه کلیک کنید و سپس روی لیست های خودرو کلیک کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر برای یک نمایندگی خودرو کار می کنید، احتمالاً می خواهید از این ویژگی استفاده کنید. فهرست کردن وسایل نقلیه خود در جستجوی Google و نتایج جستجوی محلی ممکن است به شما کمک کند مشتریان بیشتری در نمایشگاه خود داشته باشید و به طور بالقوه منجر به فروش بیشتر شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *