گوگل به‌روزرسانی بررسی‌های آوریل 2023 را منتشر کرده است. این به‌روزرسانی فراتر از به‌روزرسانی‌های بررسی محصولات قبلی Google است تا بررسی‌های تقریباً هر موضوع قابل بررسی را ارزیابی کند، از جمله:

  • خدمات و مشاغل.
  • مقاصد.
  • رسانه (به عنوان مثال، بازی، فیلم).

اعلامیه. این به روز رسانی در توییتر اعلام شد:

Google همچنین داشبورد وضعیت جستجوی خود را در ساعت 9:08 PDT با این موارد به‌روزرسانی کرد: «به‌روزرسانی بررسی‌های آوریل 2023 را منتشر کرد که اکنون بررسی‌های مربوط به محصولات، خدمات و چیزها را پوشش می‌دهد. درباره نحوه نوشتن نظرات با کیفیت بالا بیشتر بیاموزید.”

Google راهنمای بررسی راهنمای بررسی محصول را ایجاد می کند. این یک تغییر بزرگ است. Google مقاله خود را در مورد نحوه نوشتن نظرات با کیفیت بالا در مکان‌های مختلف تغییر داده است، و راهنمایی‌هایی در مورد «بررسی محصول» ارائه می‌کند تا به سادگی برای همه انواع «نظرات» با زبان عمومی‌تر اعمال شود.

شما می توانید تغییرات را در اینجا مشاهده کنید، همانطور که توسط Marie Haynes به اشتراک گذاشته شده است:

Google Reviews تغییرات سند را به‌روزرسانی می‌کند

به عنوان مثال، گوگل «خریداران» را ویرایش کرده است تا «مردم» شوند. و یک “محصول” به یک “چیز” یا “چیزی” تبدیل می شود یا به سادگی حذف می شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما هر نوع محتوای نقدی را منتشر می کند، این به روز رسانی مهمی برای تماشا خواهد بود. رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا ترافیک ارگانیک شما بهبود می یابد، کاهش می یابد یا ثابت می ماند.

به روز رسانی بررسی محصول قبلی به نظر می‌رسد این تحولی از سری به‌روزرسانی‌های بررسی محصول Google باشد – که از سال 2021 تاکنون شش مورد از آن‌ها وجود داشته است. در اینجا جدول زمانی تمام به‌روزرسانی‌های بررسی‌های محصول قبلی Google آمده است:

در حال توسعه داستان، این داستان به زودی به روز می شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دنی گودوین

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (2017 تا 2022)، سردبیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر موتور جستجو بود. تماشا کنید (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *