, گوگل به‌روزرسانی‌هایی را درباره داده‌های ساختاریافته مقاله منتشر می‌کند, محتوا مارکتینگ



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

گوگل به روز رسانی کرده است اسناد برای داده های ساختار یافته مقاله پوشش مقاله، مقاله خبری، و ارسال وبلاگ. این به‌روزرسانی برای سازگاری بیشتر ویژگی عنوان با راهنمایی در مورد عناصر عنوان و پیوندهای عنوان است.

بیایید بهتر بفهمیم که این به‌روزرسانی چیست و چگونه بر استراتژی‌های بازاریابی تأثیر می‌گذارد.

داده های ساختار یافته مقاله چیست؟

داده های ساختاریافته یک قالب استاندارد شده است که برای ارائه اطلاعات در مورد یک صفحه، به Google کمک می کند تا محتوای آن صفحه را با دقت بیشتری رتبه بندی کند.

درک محتوای یک صفحه می تواند بسیار سخت باشد جستجوی گوگل. بنابراین، هنوز هم سئو با تجربه یا تولیدکننده محتوا، می‌توانید با قرار دادن داده‌های ساختاریافته در آن، اطلاعات واضحی درباره یک صفحه در اختیار Google قرار دهید.

گنجاندن داده‌های ساختاریافته می‌تواند به سازگاری بیشتر نتایج جستجو با آنچه کاربران به دنبال آن هستند کمک کند، تماس‌های جستجو را بهبود بخشد و کاربران را تشویق کند تا با سایت شما تعامل بیشتری داشته باشند. مثلا، ZipRecruiter با افزودن داده های ساختاریافته به صفحه استخدام خود، 4.5 برابر نرخ تبدیل بالاتری به دست آوردند، و StyleCraze CTR سایت خود را با استفاده از داده های ساخت یافته در صفحات خود 1.2 برابر بهبود بخشیدند.

به این ترتیب، استفاده از داده های ساختار یافته مقاله – و انواع آن (NewsArticle و BlogPosting) – صفحه وب شما را برای جستجوی بهتر واجد شرایط می کند و شانس موفقیت مقاله یا تبلیغ شما را افزایش می دهد.

درباره داده های ساخت یافته برای عناوین…

این تغییر در دستورالعمل‌ها به‌ویژه بر ویژگی عنوان تأثیر می‌گذارد که معمولاً در عنصر عنوان در ابرداده بازتولید می‌شود.

توصیه اولیه گوگل این بود که سرصفحه یا عنوان مقاله نباید بیشتر از 110 کاراکتر باشد. اکنون، با راهنمایی‌های جدید در مورد داده‌های عنوان، گوگل گفته است که دیگر محدودیتی در طول عنوان مقاله ندارد، اما به هر حال عناوین باید مختصر باشند، زیرا ممکن است عناوین طولانی به طور کامل در برخی دستگاه‌ها ظاهر نشوند.

راهنمای عنوانی که باید بدانید

راهنمای لینک عنوان در مورد برخی از بهترین شیوه ها برای تأثیرگذاری بر ارتباط نتایج توصیه می کند. یک عنوان خوب کمک می کند تا حس سریعی از محتوا پیدا کند و به کاربر کمک کند تصمیم بگیرد که آیا روی صفحه وب شما کلیک کند یا نه. بنابراین، استفاده از لینک های عنوان با کیفیت بالا برای دستیابی به نتایج خوب با وب سایت خود ضروری است.

برخی از بهترین روش ها برای عناوین توصیه شده توسط Google عبارتند از:

  • بررسی کنید که هر صفحه از سایت شما دارای یک صفحه باشد عنوان مشخص شده است در عنصر .
  • نوشتن مختصر، توصیفی محتوا برای عناصر شما.
  • اجتناب کردن کلمات کلیدی بیش از حد در توضیحات عنصر .
  • اجتناب کردن متن تکراری یا طرح دار در عناصر .
  • مشخص کنید که عنوان اصلی صفحه چیست.
  • مراقب باشید که اجازه ندهید موتورهای جستجو در صفحات شما بخزند با استفاده از robots.txt در سایت.
  • از همان زبان و سیستم نوشتاری به عنوان محتوای اصلی صفحات استفاده کنید.

به طور کلی، بسیار مهم است که سعی کنید مختصر باشید و حداکثر اطلاعات را با حداقل کلمات به اشتراک بگذارید و باعث شود کاربران در بین هزاران نتیجه جستجویی که گوگل ارائه می دهد به صفحه شما علاقه مند شوند.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *