گوگل گزارش Core Web Vitals را در کنسول جستجوی گوگل به روز کرده است. به‌روزرسانی مربوط به تغییر در تعداد URL‌هایی است که Google در آن گزارش گزارش می‌دهد. گوگل گفت: “زیرا URL های بیشتری به دلیل گروه مبدا جدیدی که حاوی داده هایی برای URL هایی است که قبلاً کمتر از آستانه داده بودند، در حال حاضر گزارش شده است.”

چه چیزی تغییر کرد. Google اکنون به دلیل تغییر در یک گروه مبدا جدید، نشانی‌های اینترنتی بیشتری را گزارش می‌دهد، این ممکن است منجر به ایجاد یکسری نشانی‌های اینترنتی شود که قبلاً گزارش نشده‌اند و اکنون در این گزارش نشان داده می‌شوند. این تغییر در 27 مارس 2023 اتفاق افتاد.

آنچه گوگل نوشته است. در اینجا چیزی است که گوگل ارسال شده در ناهنجاری داده ها:

ممکن است تغییری در تعداد URL ها در گزارش Core Web Vitals خود مشاهده کنید. این به این دلیل است که به دلیل وجود گروه مبدا جدید که حاوی داده‌هایی برای نشانی‌های اینترنتی است که قبلاً کمتر از آستانه داده بودند، نشانی‌های اینترنتی بیشتری گزارش می‌شوند. درباره گروه های URL بیشتر بیاموزید.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از برچسب اضافه شده به گزارش حیاتی وب اصلی در کنسول جستجوی Google آمده است:

به‌روزرسانی گزارش Core Web Vitals کنسول جستجوی Google 1679998401 800x306

چرا ما اهمیت می دهیم. بسیاری از سئوکارها روی موارد حیاتی وب کار می کنند و این به روز رسانی گزارش ممکن است بر برخی از اعداد و امتیازات آینده تأثیر بگذارد. بنابراین ممکن است فرصت های جدیدی برای کار بر روی URL های جدید و بهبود تجربه کاربری کلی صفحات خود بیابید.

موارد حیاتی وب اصلی یک عامل اصلی رتبه بندی جستجوی گوگل نیستند، بنابراین به طور کلی بهبودهای کوچک با معیارهای حیاتی وب اصلی به رتبه بندی بهتر منجر نمی شوند. اما این چیزی است که می توان و احتمالاً باید روی آن تمرکز کند زیرا به بهبود تجربه کاربری کلی سایت شما کمک می کند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *