اگر در سال 2022 هر یک از تبلیغات Google خود را مسدود یا به حالت تعلیق درآورده اید، ممکن است درگیر عملیات گسترده Google برای مبارزه با محتوای مضر و گمراه کننده، محافظت از حریم خصوصی کاربران و حفظ یکپارچگی اکوسیستم تبلیغاتی شده باشید.

در سال 2022، گوگل حدود 2 میلیارد آگهی بیشتر از سال 2021 را مسدود یا تعلیق کرد. آنها همچنین نمایش تبلیغات را در بیش از 1.5 میلیارد صفحه ناشر مسدود یا محدود کردند و اقدامات اجرایی گسترده تری در سطح سایت در بیش از 143000 سایت ناشر انجام دادند.

یافته های گزارش در گزارش ایمنی تبلیغات گوگل در سال 2022، گوگل دریافت:

  • بیش از 5.2 میلیارد آگهی به دلیل نقض خط مشی ها مسدود یا حذف شدند (از 3.4 میلیارد در سال 2021).
  • 4.3 میلیارد تبلیغات محدود شده (از 5.7 میلیارد در سال 2021 کاهش یافته است).
  • 17 میلیون آگهی مربوط به جنگ در اوکراین تحت سیاست رویداد حساس مسدود شد.
  • بیش از 6.7 میلیون حساب تبلیغ کننده به دلیل نقض فاحش خط مشی تعلیق شدند (از 5.6 میلیون در سال 2021).
  • سال گذشته بیش از 1.5 میلیارد آگهی از صفحات حذف شد (از 1.7 میلیارد آگهی در سال 2021).
  • 29 خط‌مشی برای تبلیغ‌کنندگان و ناشران در سال 2022 اضافه یا به‌روزرسانی شد.

شفافیت تبلیغات با توجه به یافته های این گزارش، گوگل همچنین یک مرکز شفافیت تبلیغات جدید را برای کاربران سراسر جهان راه اندازی می کند.

مرکز شفافیت آگهی یک مخزن به راحتی قابل دسترسی است که شامل تمام تبلیغات ارائه شده توسط تبلیغ کنندگان تأیید شده است. این پلتفرمی است که “با در نظر گرفتن راحتی” ایجاد شده است و تضمین می کند که تبلیغ کنندگان به اطلاعات مربوط به تبلیغات Google دسترسی دارند.

از طریق مرکز شفافیت آگهی، اطلاعاتی در مورد موارد زیر خواهید داشت:

  • تبلیغاتی که یک تبلیغ کننده خاص نمایش داده است.
  • تبلیغاتی که در یک منطقه خاص نشان داده شده است.
  • آخرین تاریخ نمایش آگهی و همچنین قالب آن.

به مرکز شفافیت تبلیغات دسترسی پیدا کنید. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از دو طریق به مرکز شفاف‌سازی آگهی‌ها دسترسی داشته باشند: یا با مراجعه مستقیم به مرکز یا با رفتن به «مرکز آگهی من» از طریق منوی سه نقطه‌ای که در کنار تبلیغاتی که با آنها روبرو می‌شوید ظاهر می‌شود.

در «مرکز آگهی من»، فهرستی از گزینه‌ها را خواهید دید که شامل جزئیاتی درباره اینکه آیا تبلیغ‌کننده یک کسب‌وکار تأیید شده است یا خیر. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه‌هایی مانند پسندیدن، مسدود کردن، یا گزارش یک آگهی، تجربه تبلیغات خود را سفارشی کنید، در صورتی که مشکوک هستید که هر یک از خط‌مشی‌های Google را نقض می‌کند. اگر می‌خواهید تجربه تماشای آگهی‌تان را با ترجیح دادن برندهای خاص و کنار گذاشتن برندهای دیگر شخصی‌سازی کنید، می‌توانید مستقیماً به «مرکز آگهی من» مراجعه کنید.

Ad Transparency 3ads Final 279x600

عمیق تر حفاری کنید. می توانید اعلامیه های گوگل را در اینجا مشاهده کنید:

چرا ما اهمیت می دهیم. مرکز شفافیت تبلیغات و گزارش ایمنی آگهی شفافیت و مسئولیت پذیری بیشتری را ارائه می دهند که می تواند به ایجاد اعتماد بین مخاطبان هدف شما کمک کند. با دسترسی به پلتفرمی که اطلاعات دقیقی در مورد تبلیغات آنها ارائه می‌کند و امکان گزارش یا رسیدگی به هر مشکلی را به آسانی ارائه می‌کند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که تبلیغاتشان با خط‌مشی‌ها و ارزش‌های Google مطابقت دارد.

این در نهایت می تواند منجر به شهرت بهتر و کمپین های موفق تر شود. علاوه بر این، مرکز شفافیت تبلیغات همچنین می‌تواند به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا بینش‌های ارزشمندی درباره نحوه عملکرد تبلیغات و نحوه بهبود استراتژی‌های هدف‌یابی به دست آورند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *