خرید کپسول اکسیژن ساز و تخت بیمارستانی

اگر شما برای مراقبت و نگهداری از عزیزان تان به تجهیزات پزشکی نیاز دارید، در این مقاله به معرفی تجهیز سلامت خواهیم پرداخت، اگر نمی دانید که تخت بیمارستانی و اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن را از کجا اجاره کنید، در این مقاله همراه ما باشید.

اجاره تخت بیمارستانی و اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن

در صورتی که به هر یک از تجهیزات پزشکی از جمله تخت بیمارستانی، اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن نیاز دارید توصیه می شود که این تجهیزات را تنها از شرکت ها و فروشگاه های مجاز و معتبر اجاره کنید.

تجهیز سلامت یکی از بهترین فروشگاه های تجهیزات پزشکی در شهر تهران و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است که با هدف ارتقاء سطح سلامت عمومی به فروش و اجاره انواع تجهیزات پزشکی از جمله تخت بیمارستانی، اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن می پردازد.

چرا تخت بیمارستانی، اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن را از تجهیز سلامت اجاره کنیم؟

ممکن است برای شما هم این سؤال به وجود بیاید که چرا تخت بیمارستانی، اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن را از فروشگاه تجهیز سلامت اجاره کنیم، در این بخش از طریق معرفی مزایای این فروشگاه به این سؤال تان پاسخ خواهیم داد.

  1. تجهیز سلامت مجموعه ای مجاز و معتبر است.
  2. تجهیز سلامت دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است.
  3. شرکت تجهیز سلامت به اجاره و فروش انواع تخت استاندارد و باکیفیت می پردازد.
  4. امکان مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه وجود دارد.

اجاره تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی از تجهیزات پزشکی مهمی تلقی می شود که امکان استفاده از آن علاوه بر بیمارستان ها در منازل، خانه سالمندان، کلینیک ها، مطب ها و… وجود دارد، از آن جایی که تخت های بیمارستانی قیمت بالایی دارند و خریدشان صرفه اقتصادی ندارد اجاره تخت بیمارستانی پیشنهاد می شود.

کپسول اکسیژن ساز

اجاره انواع تخت های بیمارستانی

در این بخش به معرفی انواع تخت هایی که می توانید آن ها را از تجهیز سلامت اجاره کنید خواهیم پرداخت.

حتما بخوانید: بهترین سایت خرید VPN

  1. اجاره تخت بیمارستانی مکانیکی

تخت بیمارستانی مکانیکی ساده ترین نوع تخت ها است که برای بالا و پایین آوردن قسمت بالایی (سر بیمار) و پایینی (پای بیمار) و تنظیم ارتفاع در آن از اهرم استفاده می شود، در صورتی که بیمار برای مدت زمان کوتاه به تخت نیاز داشته باشد و به صورت مداوم نیازی به تغییر موقعیت نداشته باشد می تواند از این تخت استفاده کند.

  1. اجاره تخت بیمارستانی نیمه برقی

تخت های بیمارستانی نیمه برقی از دیگر تخت های کاربردی هستند که برای بالا و پایین آوردن قسمت های سر و پا دارای موتور الکتریکی می باشند و زاویه شان از طریق دکمه های تعبیه شده روی دستگاه تغییر می کند.

ارتفاع در تخت های نیمه برقی به وسیله اهرم تنظیم می شود و باید توسط مراقب صورت بگیرد، در صورتی که بیمارتان نیازی به تنظیم ارتفاع ندارد می توانید تخت نیمه برقی را برایش اجاره کنید.

  1. اجاره تخت بیمارستانی برقی

تخت بیمارستانی برقی از دیگر تخت های پر استفاده ای است که تغییر ارتفاع و موقعیت آن از طریق دکمه های موجود روی دسته توسط بیمار یا مراقب کنترل می شود.

در صورتی که بیمارتان توانایی تغییر موقعیت نداشته باشد و یا برای مدت زمانی طولانی به تخت نیاز داشته باشد توصیه می شود که تخت بیمارستانی برقی اجاره کنید.

در چه صورتی به اجاره تخت بیمارستانی نیاز داریم؟

در صورتی که شرایط بیمار به گونه ای باشد که امکان استفاده از تخت معمولی برای بیمار وجود نداشته باشد و لازم باشد که فرد بیمار از تخت استاندار استفاده کند ضروری است که برای او تخت مناسب اجاره کنید.

تخت های بیمارستانی از امکانات و ویژگی هایی برخوردارند که باعث قرارگیری بیمار در شرایط مناسبی می شوند، اما نوع تخت باید با توجه به شرایط و توانایی بیمار انتخاب شود.

دسته بندی تخت بیمارستانی بر اساس شکن

اجاره تخت بیمارستانی تک شکن یا تخت بیمارستانی ساده

در صورتی که بیمارتان به مدت زمان کوتاهی استراحت بر روی تخت نیاز دارد توصیه می شود که تخت بیمارستانی تک شکن یا ساده اجاره کنید، امکان تنظیم سر در این تخت وجود دارد، این تخت مناسب افرادی است که توانایی حرکت و جا به جایی داشته و به صورت شبانه روزی از تخت استفاده نمی کنند.

اجاره تخت بیمارستانی 2 شکن

تخت بیمارستانی دو شکن از دیگر انواع تخت های پر استفاده است که امکان تنظیم زاویه سر و پاهای بیمار در این تخت وجود دارد، در صورتی که بیمارتان توانایی حرکت دادن سر و پاهای خود را ندارد توصیه می شود که تخت بیمارستانی دو شکن اجاره کنید.

اجاره تخت بیمارستانی 3 شکن

تخت بیمارستانی 3 شکن از جدید ترین تخت های بیمارستانی است که مناسب بیمارانی است که به استفاده طولانی مدت از تخت نیاز داشته و توانایی جا به جایی ندارند، در این تخت علاوه بر تغیر زاویه سر و پای بیمار امکان تغییر زاویه قسمت وسطی تخت وجود دارد، اجاره تخت بیمارستانی سه شکن را می توانید از تجهیزسلامت انجام دهید.

اجاره کپسول اکسیژن ساز

اجاره اکسیژن ساز

امروزه اجاره اکسیژن ساز با توجه به شیوع بیماری های ریوی، کرونا، آنفولانزا و… افزایش پیدا کرده است، اکسیژن ساز ها در برندها و مدل های محتلف با ظرفیت های متنوعی تولید می شوند که با توجه به شرایط و نیاز بیمار تجویز خواهند شد.

امکان اجاره انواع اکسیژن ساز در ظرفیت های 5، 8 و 10 لیتری از مجموعه تجهیز سلامت وجود دارد، جهت جلوگیری از تنگی نفس در بیماران خلوص کلیه اکسیژن سازهای موجود در تجهیز سلامت بین 93 تا 95 درصد می باشد.

امکان اجاره انواع اکسیژن ساز از جمله اکسیژن ساز ثابت، قابل جمل و خانگی از مجموعه تجهیز سلامت وجود دارد، مشاوران تجهیز سلامت به شما برای انتخاب و اجاره اکسیژن ساز استاندارد به صورت شبانه روزی، هفتگی و ماهانه کمک خواهند کرد.

 

اجاره کپسول اکسیژن

کپسول اکسیژن از دیگر تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارانی است که مشکلات ریوی و تنفسی داشته و به صورت طبیعی در نفس کشیدن مشکل دارند، کپسول اکسیژن های پزشکی در مجموعه تجهیز سلامت در سه حجم 10 تا 50 لیتر، 5 تا 10 لیتر و کمتر از 5 لیتر وجود دارند که با توجه به نیاز بیمارتان می توانید آن ها را اجاره کنید.

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *