کوچک کردن بینی با روش های مختلف جراحی ،خمیردندان و زنجبیل !کوچک کردن بینی با روش های مختلف جراحی ،خمیردندان و زنجبیل !

کوچک کردن بینی با روش های مختلف جراحی ،خمیردندان و زنجبیل !

کوچک کردن بینی یکی از دغدغه های امروزی بسیاری از افراد شده است،اما با روشی ساده شما می توانید بینی خود را تا حدی به شکل مورد نظر خود در بیاورید!

قبل هر چیزی باید این مورد گفته بشه که تمامی موارد ذکر شده برای کوچک کردن بینی که در پایین در مورد آن ها اشاره نمودیم،این روش های ذکر شده تاثیر نسبی بر روی بینی شما داشته و به صورت قطعی روشی موثر برای کوچک تر کردن بینی شما محسوب نمی گردند.

بهترین و موثرترین روش برای کوچک تر کردن و بدست آوردن فرم دلخواه بینی می تواند عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی باشد که البته می بایست زیرنظر پزشک متخصص جراحی زیبایی و باتوجه به ساختارنوع بینی شما(گوشتی یا استخوانی )بودن آن انجام گیرد.ضمنا این روش ها برای نوع بینی های مختلف مثل بینی گوشتی fleshy-rhinoplasty ،استخوانی و غضروفی تاثیر یکسانی نداره.

روش های ساده خانگی برای کوچک کردن بیبنی

قبل ازآن که به روش های کوچک کردن بینی بپردازیم،بهتر است با روش های خانگی مکمل،آشنا شوید.یادگیری این روش ها در کنار استفاده از زنجبیل برای کوچک کردن بینی تاثیر بهتری داشته و به شما کمک می نماید در مدت زمان کمتری به نتیجه دلخواه خود برسید.

  • کوچک کردن بینی با ورزش

با تکرار تمرین های زیر و با استفاده از روش کوچک کردن بینی با زنجبیل می توانید بینی گوشتی خود را تا حدودی نازک و کوچک نمایید.

روش اول: انگشت اشاره خود را بر روی نوک بینی قرار داده و بینی را به سمت بالا هل دهید.حدود15 ثانیه این عمل را تکرار کنید و سپس رها نمایید.این تمرین را حداقل دو مرتبه در روز انجام دهید.

روش دوم: دو طرف بینی خود را به داخل فشار دهید و هوا را با قدرت به بیرون بدمید.

  • ماساژ بینی

ماساژ بینی یکی از روش هایی می باشد که در کنار کوچک کردن بینی با زنجبیل به شما کمک می کند تا نتیجه بهتری ازاین کار بگیرید.انگشتان خود را بر روی پل بینی قرار دهید و سپس به حالت دایره ای و به سمت خارج بینی،آن را به آرامی ماساژ دهید.

  • کوچک کردن بینی با زنجبیل

کسانی که از این روش استفاده کرده اند می گویند که تاثیر نسبتا خوبی را برای آن ها دربر داشته است.زنجبیل یکی از مفیدترین گیاهان در طب سنتی محسوب می شود که دارای خاصیت چربی سوزی بالایی هم نیز است و گرمای زیادی را برای پوست تولید می نماید.هزینه این کار بسیار پایین می باشد.

  • کوچک کردن بینی با زنجبیل و سرکه

نیمی از زنجبیل تازه را بشویید و رنده نمایید.سرکه سیب را به قدری به زنجبیل اضافه نمایید که دارای حالتی خمیر شکل به خود گرفته و سپس مخلوط را بر روی بینی خود قرار دهید و به مدت 15 دقیقه صبر نمایید.سپس با حوله ای خشک و تمیز پاک نمایید.

  • کوچک کردن بینی با زنجبیل و خمیردندان

برای کوچک کردن بینی با زنجبیل و خمیردندان،یک زنجبیل تازه را بشویید.سپس آن را رنده نمایید.به اندازه یک قاشق خمیردندان اضافه نمایید و ترکیب نمایید.مخلوط را به مدت 10 دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید.پس از 10 دقیقه آن را از روی بینی خود پاک نمایید.سپس از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید و بر روی بینی خود قرار دهید.

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *