Google Search Console Adds New ‘Subscribed Content’ Report



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

ناشرانی که از Google’s Reader Revenue Manager برای کسب درآمد از محتوای خود و جذب مخاطبان خود استفاده می‌کنند، رسماً یک ابزار کاملاً جدید برای شروع هیجان‌زده شدن دارند. گوگل به تازگی یک گزارش کنسول جستجوی جدید را معرفی کرده است که به منظور آسان تر و شهودی تر کردن ارتباط با خوانندگان طراحی شده است.

این گزارش، یک گزینه نتایج غنی به نام “محتوای مشترک”، اطلاعات مفید و اطلاعات دقیقی را در مورد جریان های ترافیک ورودی ناشر ارائه می دهد. ایده این است که به کاربران کمک کند مخاطبان خود را بهتر درک کنند، نیازهای آنها را برآورده کنند و مشکلات احتمالی داده را قبل از تبدیل شدن به مسائل مهم تر برطرف کنند.

اما معرفی «محتوای مشترک» برای بازاریابان دیجیتال چه معنایی دارد و چگونه می‌توانند از آن به نفع خود استفاده کنند؟ در اینجا نگاهی به آنچه باید بدانید است.

Google’s Reader Revenue Manager چیست؟

در یک چشم‌انداز دیجیتالی وسیع که هر کسی صدای بالقوه‌ای دارد، با ارزش‌ترین دارایی هر ناشر محتوا دیدگاه منحصربه‌فرد آنهاست. و همانطور که مشخص است، خوانندگان و مصرف کنندگان مدرن حاضرند برای خواندن محتوای ناشران که واقعاً چیزی تازه را به میز می آورند، هزینه بپردازند.

گوگل مدیر درآمد خواننده ابزاری است که برای کمک به ناشران طراحی شده است تا از طریق تشویق مشارکت و حذف حدس و گمان از تولید درآمد، بیشترین استفاده را از ارتباطات خود با خوانندگان خود ببرند. مزایا شامل موارد زیر است.

ناشران می توانند هویت برند خود را تقویت کنند

Reader Revenue Manager با توصیه محتوای مرتبط در محصولات متعدد خود به تبلیغ کاربران خود کمک می کند. حتی اگر خواننده بالقوه‌ای که تبلیغی را می‌بیند، بلافاصله شرکت نمی‌کند، صرفاً قرار گرفتن در معرض آن (احتمالاً به طور مکرر) باعث شناسایی برند می‌شود و احتمال اینکه فرد ممکن است در تاریخ بعدی درگیر شود را افزایش می‌دهد.

مشترکین به طور کلی از تجربه کاربری بهتری لذت می برند

این روزها وقتی صحبت از وفاداری خواننده به میان می‌آید، تجربه کاربر همه چیز است، و Reader Revenue Manager ابزارهایی را به ناشران ارائه می‌دهد که برای ارائه یک ابزار خوب نیاز دارند.

به عنوان مثال، خوانندگان عصر دیجیتال ممکن است در بسیاری از خبرنامه ها، وب سایت ها و نشریات مختلف مشترک شوند، بنابراین سیستمی که مشکلات ورود به سیستم را به حداقل برساند ضروری است. Reader Revenue Manager با وارد کردن خودکار خوانندگان از طریق حساب‌های Google آنها، این کار را انجام می‌دهد و فرآیند دسترسی به محتوای مورد علاقه آنها را ساده می‌کند.

ابزارها برای ناشران با هر نوع و اندازه در دسترس هستند

نشریات و وب سایت های موفق فقط برای شرکت ها و برندهای بزرگ با تیم های بزرگ در اختیار نیستند. هرکسی که ایده خوبی داشته باشد و در تولید محتوا مهارت داشته باشد، می‌تواند از Reader Revenue Manager برای ایجاد یک نشریه و دستیابی به مخاطبان هدف استفاده کند، حتی اگر تجربه قبلی در زمینه فناوری یا انتشار نداشته باشند.

و برای خوانندگانی که اتفاقاً دارندگان حساب Google نیز هستند، با گوگل مشترک شوید اشتراک در محتوایی که دوست دارند، پرداخت‌ها و دسترسی سریع به تمام محتوای ممتازی که برای آن پول پرداخت می‌کنند، حدس و گمان را از بین می‌برد.

«محتوای مشترک» به ناشران کمک می‌کند قدم بعدی را بردارند

مانند هر جنبه ای از بازاریابی دیجیتال، داده ها و اطلاعات عوامل مهمی در موفقیت نهایی هر سرمایه گذاری انتشاراتی هستند. فید «محتوای مشترک شده» Google به ناشران راه جدیدی می‌دهد تا درباره مخاطبان خود بیاموزند، نیازهای آنها را برآورده کنند و وفاداری مداوم به برند را تشویق کنند.

در میان چیزهای دیگر، این گزارش جدید مبتنی بر متن غنی نشان می دهد:

  • ترافیک ناشی از جستجوی Google
  • خطاهای احتمالی که ممکن است یک ناشر بخواهد با داده ها، محتوا یا پلتفرم خود برطرف کند
  • اطلاعات اضافی به خوانندگان و ترافیک وب پیوست شده است

این برای بازاریابان دیجیتال چه معنایی دارد؟

اگر ناشری هستید که از اشتراک با Google و Reader Revenue Manager نیز برای مدیریت خروجی انتشارات و خوانندگان خود استفاده کرده‌اید، «محتوای مشترک شده» ابزار ارزشمند دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا برای اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنید. از آن برای تنظیم دقیق استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید و در مورد مخاطبان خود بیاموزید.

بازاریابان همچنین می خواهند به ایجاد محتوای اصلی و جذاب که یک تجربه کلی مثبت برای کاربر ارائه می دهد، تمرکز کنند، زیرا این چیزی است که الگوریتم مدیریت درآمد خواننده Google هنگام توصیه محتوا به دنبال آن است.

رجوع به «محتوای مشترک» هنگام ارزیابی رتبه‌بندی SERP و طوفان فکری استراتژی‌های سئو، اطلاعات مفیدتری را در اختیار ناشران قرار می‌دهد تا از نحوه عملکرد محتوایشان در جستجوی Google استفاده کنند.

بنابراین، در نهایت، افزودن گزارش «محتوای مشترک» به ترفندهای کاربر Reader Revenue Manager راه قدرتمند دیگری را به بازاریابان دیجیتالی می‌دهد تا مطلع بمانند و سلامت مداوم استراتژی‌های SEO خود را ارزیابی کنند. مطمئن شوید که از آن استفاده می کنید شما مزیت در آینده

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *