مناقصه دستی برای کمپین های جدید در Microsoft Audience Network از 24 آوریل متوقف خواهد شد. از این تاریخ، همه کمپین‌های فعلی تصویر و فید که از استراتژی پیشنهاد قیمت دستی به ازای هر کلیک (CPC) استفاده می‌کنند، به CPC افزایش یافته (eCPC) منتقل خواهند شد. انتظار می رود این تغییر تا 28 آوریل نهایی شود.

جدول زمانی برای انتقال تغییر از مناقصه دستی به eCPC از 24 آوریل شروع می شود. کمپین های جدید در شبکه مخاطبان مایکروسافت دیگر گزینه ای برای مناقصه دستی نخواهند داشت. از 24 آوریل، مایکروسافت ارتقاء همه کمپین های موجود در شبکه را به eCPC آغاز خواهد کرد. تا 28 آوریل، انتقال کامل خواهد شد و در طول این هفته، کمپین هایی که از CPC دستی استفاده می کنند به eCPC تبدیل خواهند شد.

خوب است بدانید. این اصلاح فقط بر کمپین‌های تصویر و فید با CPC دستی تأثیر می‌گذارد و بر کمپین‌های ویدیویی با استفاده از CPC دستی یا کمپین‌های با استراتژی‌های پیشنهاد قیمت دستی به ازای هر بازدید (CPV) یا هزینه در هر میلیون (CPM) تأثیری نمی‌گذارد. این انتقال برای کمپین‌های مخاطبان مستقل شامل تبلیغات تصویری و فید اعمال می‌شود.

کمپین های جستجوی گسترش یافته به شبکه مخاطبین مایکروسافت، که در حال حاضر از eCPC و طیف گسترده راه حل های پیشنهادی خودکار ما استفاده می کنند، تحت تأثیر این تغییر قرار نخواهند گرفت.

بهترین شیوه ها مایکروسافت می گوید برای آماده شدن برای این تغییر، هیچ اقدامی از شما لازم نیست. با این حال، برخی از زمینه‌ها وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بهینه کنید تا مطمئن شوید که برای موفقیت آماده شده‌اید:

  • ردیابی تبدیل: مایکروسافت اجرای eCPC را در کنار ردیابی تبدیل توصیه می کند. اطمینان حاصل کنید که برچسب ردیابی رویداد جهانی (UET) در تمام صفحات وب سایت شما وجود دارد و اهداف تبدیل شما به درستی تنظیم شده است. اگرچه لازم نیست، اما این رویکرد می تواند با ارائه سیگنال های اضافی، عملکرد را افزایش دهد.
  • تبدیل‌های آفلاین: اگر استراتژی شما به تبدیل‌های آفلاین بستگی دارد، مایکروسافت توصیه می‌کند روزانه داده‌های تبدیل آفلاین خود را آپلود کنید. این را می توان از طریق یک واردات تکراری برنامه ریزی شده انجام داد.
  • مدل اسناد: انتساب هدف تبدیل خود را به «آخرین لمس» تغییر دهید. این تنظیم به شما امکان می‌دهد قیمت پیشنهادی خودکار را بر اساس تبدیل‌های مبتنی بر کلیک و بازدید از طریق (تبدیل‌های ناشی از نمایش آگهی) بهینه کنید. کاربران همیشه بلافاصله روی تبلیغات بومی کلیک نمی کنند. با این حال، دیدن آگهی به طور قابل توجهی بر رفتار و سفر آنها به سمت تبدیل تأثیر می گذارد.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید اعلامیه مایکروسافت را بررسی کنید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. اتخاذ eCPC و پیروی از شیوه های پیشنهادی می تواند منجر به عملکرد بهتر کمپین شود. استراتژی‌های مناقصه خودکار، مانند eCPC، از یادگیری ماشینی برای بهینه‌سازی قیمت‌ها در زمان واقعی استفاده می‌کنند که در نتیجه هزینه‌های تبلیغاتی کارآمدتر و بازگشت سرمایه (ROI) بالقوه بالاتری دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *