Gusto and TriNet Zenefits logos.


تصویر: Rebecca Olason/TechRepublic

شما نرم‌افزاری می‌خواهید که بتواند به شما در پردازش دقیق حقوق و دستمزد و مالیات کمک کند، و نرم‌افزاری می‌خواهید که مزایای جذابی را برای تیم‌های شما فراهم کند و حفظ کارمندان را افزایش دهد. ممکن است به نظر برسد که شما درخواست زیادی دارید، اما خوش شانس هستید: راه حل نرم افزار حقوق و دستمزد مناسب می تواند ابزارهایی را برای پشتیبانی از کسب و کار شما در چندین حوزه عملیاتی فراهم کند.

در حالی که Gusto و Zenefits هر دو رقبای پیشرو در دنیای نرم افزار حقوق و دستمزد هستند، محصولات دارای رویکردهای منحصر به فردی برای ارائه ویژگی ها و قابلیت های مختلف هستند. ما ویژگی های کلیدی Gusto و Zenefits را با هم مقایسه می کنیم تا بتوانید راه حل حقوق و دستمزد را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما ایده آل است.

ببینید: چک لیست: خاتمه کارمند (TechRepublic Premium)

پرش به:

گوستو چیست؟

لوگوی Gusto.
تصویر: گوستو

Gusto یک راه‌حل نرم‌افزار حقوق و دستمزد مبتنی بر ابر و خدمات کامل با ابزارهای منابع انسانی ارائه می‌دهد که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کارمندان خود را استخدام کنند و پاداش و مزایا را برای کارکنان خود فراهم کنند. این شرکت نرم افزار حقوق و دستمزد خود را از طریق سه ردیف محصول شامل ویژگی های خودکار حقوق و دستمزد، ادغام مزایا و سایر قابلیت های سازمانی ارائه می دهد. می‌توانید برنامه‌های Gusto را با گزینه‌های افزودنی سفارشی کنید تا به ابزارهای حقوق و دستمزد و منابع انسانی بیشتری دسترسی داشته باشید.

ابزارهای استخدام و قابلیت های مدیریت استعداد Gusto می تواند به مدیران منابع انسانی کمک کند تا کارکنان خود را تامین و مدیریت کنند. بینش پلتفرم و قابلیت های گزارش دهی به تصمیم گیری کمک می کند.

Zenefits چیست؟

لوگوی TriNet Zenefits.
تصویر: TriNet

Zenefits یک پلتفرم People Ops را در قالب نرم افزار مبتنی بر ابر با ویژگی هایی برای مدیریت فرآیندهای حقوق و دستمزد، پوشش بیمه سلامت و سایر عملیات های منابع انسانی ارائه می دهد. راه حل نرم افزار به عنوان یک سرویس آن در سه طرح ارائه می شود که هر یک ماهانه بر اساس تعداد کارکنان سازمان شما صورتحساب می شود.

می‌توانید از نرم‌افزار اتوماسیون برای مدیریت چندین جنبه از تیم‌های خود، از استخدام اعضای جدید کارکنان گرفته تا انجام بررسی عملکرد استفاده کنید. این نرم‌افزار همچنین کاربران را قادر می‌سازد تا برنامه‌های جامع مراقبت‌های بهداشتی و سایر مزایا را برای کارکنان خود فراهم کنند و ویژگی‌هایی را برای کمک به مدیریت در بهبود انطباق، بهره‌وری تیم و تجربه کارمندان ارائه می‌دهد.

Gusto در مقابل Zenefits: مقایسه ویژگی ها

امکانات لذت Zenefits
529 طرح پس انداز کالج آره خیر
قابلیت های برنامه ریزی کارمند داخلی خیر آره
مزایای کارگزاری در داخل آره خیر
برنامه موبایل پلت فرم خیر آره
مجوزهای مدیریت سفارشی آره خیر
پوشش بیمه درمانی در تمام 50 ایالت خیر آره

Gusto vs Zenefits: ویژگی های حقوق و دستمزد

لذت

ابزارهای خدمات کامل Gusto به مشاغل اجازه می دهد تا به راحتی لیست حقوق و دستمزد نامحدود را اجرا کنند. این راه حل دارای ردیابی زمان است، به این معنی که ساعات کاری کارمندان به طور خودکار با داده های حقوق و دستمزد آنها همگام می شود. ماهیت خودکار راه حل یکپارچه همچنین به این معنی است که سایر عوامل مؤثر بر حقوق و دستمزد، مانند بیمه درمانی، 401(k)، غرامت کارگران و PTO، به درستی مدیریت می شوند.

Gusto می تواند حقوق و دستمزد را بدون توجه به محل اقامت کارکنان شما مدیریت کند. علاوه بر این، راه حل حقوق و دستمزد می تواند پرداخت های پیمانکاران در بیش از 80 کشور را پردازش کند و فرآیند ثبت مالیات را برای کارکنان در تمام 50 ایالت ایالات متحده انجام دهد. برای کارگران ساعتی، ردیابی زمان موقعیت جغرافیایی تضمین می کند که سوابق کسب و کار دقیق و منطبق باشد.

Gusto همچنین به طور خودکار مالیات حقوق و دستمزد را با سازمان های دولتی مربوطه ارسال می کند. کارمندان می توانند فیش های پرداخت و W-2 را در سیستم مشاهده کنند و همچنین از طریق کارت های نقدی Gusto به سرعت پرداخت خود دسترسی داشته باشند.

Zenefits

می‌توانید پرداخت‌های نامحدود را از طریق پلتفرم آسان Zenefits پردازش کنید. ویژگی‌های خودکار آن پردازش حقوق و دستمزد را با زمان مرخصی همگام‌سازی خودکار، کسر مزایا، زمان‌بندی داده‌ها و به‌روزرسانی اطلاعات حقوق و دستمزد ساده می‌کند.

ویژگی‌های مدیریت Zenefits و payrun به شما کمک می‌کند وظایف حقوق و دستمزد را با یادآوری‌های خودکار مدیریت کنید. ویژگی‌هایی مانند پرداخت‌های متناسب خودکار برای کارمندان جدید، پیش‌نمایش پرداخت‌ها و توانایی گرفتن نکات گزارش‌شده برای اطمینان از پرداخت‌ها و رعایت دقیق سودمند است.

Zenefits به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد کسرهای متعدد را پردازش کنند و به‌طور خودکار پرونده‌های مالیاتی فدرال و ایالتی، از جمله پرونده استخدام جدید و 1099 پرونده به IRS را رسیدگی کند. تزئینات هیچ مشکلی ندارند، زیرا پلتفرم مبالغ کسر تزئینات را محاسبه کرده و کنار می گذارد.

Zenefits می تواند سپرده های مستقیم را به همه کارگران، از جمله کارمندان تمام وقت، پیمانکاران، مترجمان آزاد یا مشاوران پردازش کند. کارگران به فیش حقوقی پویا خود دسترسی دارند تا بتوانند کسورات و اطلاعات حقوق و دستمزد خود را حتی پس از ترک موقعیت خود مشاهده کنند.

Gusto vs Zenefits: مزایا

لذت

گوستو به عنوان یک کارگزار عمل می کند و به کارفرمایان کمک می کند تا مزایای بهداشتی و مالی را به کارگران خود ارائه دهند. این مزایا مقرون به صرفه شامل کم هزینه کم هزینه کارگران، مزایای رفت و آمد، و گزینه های HSA و FSA است. علاوه بر این، طرح حق بیمه Gusto دسترسی کاربران به 401ks و مدیریت بیمه دندانپزشکی، بینایی و سلامت را فراهم می کند. Gusto به کاربران اجازه می دهد تا کارگزاران موجود و برنامه های بهداشتی واجد شرایط را برای مدیریت آسان تر ادغام کنند.

چندین هدیه بدون هزینه برای کارمندان ارائه می شود، مانند ویژگی های تمدید ثبت نام آزاد و ابزارهای بودجه. به عنوان مثال، برنامه کیف پول Gusto به کارمندان این امکان را می دهد که چک های حقوق خود را مدیریت کنند و آنها می توانند پس انداز خودکار را با حساب های نقدی Gusto تنظیم کنند. این برنامه به کارمندان اجازه می دهد دستمزدهای خود را بین حساب های خود تقسیم کنند و بینش بودجه را به دست آورند.

Zenefits

سیستم خودکار Zenefits از مشاغل در ارائه مزایای پزشکی، دندانپزشکی و بینایی در 49 ایالت پشتیبانی می کند. مزایای اضافی شامل FSA، 401k، زندگی و معلولیت، HSA، رفت و آمد و مزایای تکمیلی است. با توجه به مقررات ACA، این پلتفرم با آخرین به‌روزرسانی‌ها همراه بوده و به طور خودکار مطابقت را انجام می‌دهد.

کارگران می توانند برای دریافت مزایا به طور مستقیم در پلت فرم ثبت نام کنند. در برنامه Zenefits، کارمندان می توانند موجودی ها، ادعاها و اطلاعات برنامه ریزی خود را از دستگاه های تلفن همراه خود مشاهده کنند. با ادغام برنامه Zenefits با سایر برنامه ها، کارمندان می توانند در حین حرکت به آن متصل شده و از مزایای خود استفاده کنند.

Gusto در مقابل Zenefits: گزارش، بینش و تجزیه و تحلیل

لذت

Gusto به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از گزارش های مربوط به حقوق و دستمزد، مزایا، کارگران و مالیات را مشاهده و به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، داده های مربوط به زمان مرخصی کارگران را می توان بر اساس تاریخ، بخش یا کارمند سازماندهی کرد تا بتوانید گزارش های مناسبی را برای نیازهای خود ایجاد کنید.

سطوح برنامه با هزینه بالاتر به رهبران و تصمیم گیرندگان اجازه می دهد تا به گزارش ها و بینش های کل نگر بیشتری در مورد داده های مربوط به مالیات ها و هزینه های نیروی کار دسترسی داشته باشند. Gusto حتی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد گزارش‌های سفارشی را با استفاده از الگوهای خود تولید کنند و آنها را قادر می‌سازد داده‌ها و بینش‌های مورد نیاز را به دست آورند.

یکی دیگر از امتیازات گزارش دهی که از طریق برنامه های با هزینه بالاتر Gusto در دسترس است، توانایی ایجاد گزارش در مورد کارمندان است. با نظرسنجی های کارمندان ناشناس، می توانید تجربه کارمندان خود را با به دست آوردن بینش عملی از آنها و تجزیه و تحلیل نتایج نظرسنجی در طول زمان بهبود بخشید. ردیابی پروژه و گزارش های هزینه نیروی کار همچنین می تواند بینشی در مورد بهره وری تیم و بودجه نیروی کار ارائه دهد.

Zenefits

Zenefits می‌تواند چندین جنبه تجاری را از طریق ویژگی‌های گزارش‌دهی پلتفرم پیگیری کند. به عنوان مثال، Zenefits می‌تواند جدول زمانی حقوق و دستمزد و گزارش‌های دفتر را ایجاد کند تا به شما در درک هزینه‌های غرامت کمک کند. به علاوه، می توانید یاد بگیرید که چگونه هزینه های حقوق و دستمزد در هر یک از انواع نیروی کار شما توزیع می شود.

علاوه بر این، Zenefits گزارش‌های مالیاتی را سریع‌تر می‌کند، زیرا این نرم‌افزار راه‌های گسترده‌ای را برای تجسم و مدیریت امور مالی شما از طریق گزارش‌ها، که شامل گزارش‌های بدهی مالیاتی، خلاصه پرداخت‌های مالیاتی و گزارش‌های تزئینی است، ارائه می‌کند.

ویژگی‌های «People Analytics» به شما امکان می‌دهد داده‌های مربوط به حقوق و دستمزد، منابع انسانی و مزایا را ببینید. این داده‌ها را می‌توان به‌عنوان گزارش‌های مورد استفاده برای تجسم‌سازی مشاهده کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت.

نحوه انتخاب بین Gusto و Zenefits

هنگام انتخاب بین Zenefits و Gusto، باید ویژگی هایی را در نظر بگیرید که بیشترین اهمیت را برای سازمان شما دارند. این ابزار مقایسه خدمات حقوق و دستمزد را از TechRepublic Premium دانلود کنید تا به شما در تصمیم گیری کمک کند.

اگر می‌خواهید عملیات حقوق و دستمزد خود را از طریق بینش‌های تجاری بهینه کنید، Zenefits ممکن است انتخاب بهتری باشد، زیرا Zenefits طیف وسیع‌تری از قابلیت‌های گزارش‌دهی و گزینه‌های تجسم BI را نسبت به Gusto ارائه می‌دهد. Zenefits گزارش جزئیات دستمزد، خلاصه مالیات و سایر داده های حقوق و دستمزد را امکان پذیر می کند تا رهبران و کارمندان بتوانند به سرعت اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد را به دست آورند. رهبران سازمانی و تصمیم‌گیرندگانی که از Zenefits استفاده می‌کنند می‌توانند به راحتی طیف گسترده‌ای از مجموعه‌های داده را تجسم کنند، و آنها را قادر می‌سازد از طریق گزارش‌هایی که اطلاعات مربوط به داده‌های تاریخی، درآمدها، کسرها، مشارکت‌ها و مالیات‌ها را برای هر اجرا جمع‌آوری می‌کند، به بینش‌های عملی‌تری دست یابند.

راه حل حقوق و دستمزد Gusto رویکرد عملی تری برای مزایای کارکنان دارد. در حالی که Zenefits فقط به کسب و کارها امکان می دهد با کارگزاران مزایا شریک شوند، Gusto به عنوان کارگزار برای کاربران خود عمل می کند و گزینه ای را برای ادغام کارگزاران موجود فراهم می کند.

در نهایت، هنگام تصمیم گیری در مورد سیستم نرم افزاری برای کسب و کار خود، ادغام ها را در نظر بگیرید. انتخاب راه حلی که به خوبی با راه حل های شخص ثالثی که شرکت شما استفاده می کند ارتباط برقرار کند، می تواند تفاوت قابل توجهی در عملکرد آن ایجاد کند. برای مثال، Gusto برنامه‌ریزی داخلی کارکنان را ارائه نمی‌کند، اما با راه‌حل‌های زمان‌بندی محبوب ادغام می‌شود. اگر قابلیت‌های زمان‌بندی برای نیازهای سازمان شما ضروری است، مطمئن شوید که نرم‌افزار زمان‌بندی که استفاده می‌کنید توسط Gusto پشتیبانی می‌شود.

اگر می‌خواهید گزینه‌های نرم‌افزار حقوق و دستمزد بیشتری را بررسی کنید، در مورد بهترین نرم‌افزار حقوق و دستمزد برای مشاغل کوچک، ۸ سرویس برتر پردازش حقوق و دستمزد برای مشاغل کوچک، Gusto vs Justworks، Gusto vs QuickBooks و Rippling vs Gusto مطالعه کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *