دوره آموزش زبان انگلیسی

یادگیری مکالمه زبان انگلیسی از مهم ترین مراحل آموزش این زبان می باشد. در فرایند یادگیری زبان انگلیسی در کنار بررسی و آموزش نکات گرامری و یادگیری لغات و اصطلاحات باید برای تقویت مهارت گفتاری و مکالمه نیز تلاش زیادی صورت بگیرد.

دوره مکالمه فشرده زبان انگلیسی

در برخی موارد بسیاری از زبان آموزان و علاقمندان نیاز دارند که در دوره های فشرده و کلاس های مکالمه به صورت فشرده شرکت نمایند. اما این فرایند بسیار مهم بوده و با انتخاب صحیح باید آن را نتیجه بخش ساخت‌. بدون تردید انتخاب موسسه ای که زباد معتبر نباشد، چه بسا زبان آموزان را دلسرد سازد. پس نهایت دقت خود را به کار برده و بهترین شرایط را برای خود رقم بزنید. در این بخش به معرفی آموزشگاه های مختلف جهت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی می پردازیم.

آموزشگاه زبان ملل

آموزشگاه زبان انگلیسی ملل با برگزاری دوره های فشرده مکالمه، این امکان را فراهم می سازد که در بهترین شرایط آموزشی و تحت نظارت اساتید برجسته و حرفه ای و با بهترین و به روز ترین تکنیک های آموزشی ننیجه بسیار خوبی داشته باشند.

این دوره ها برای افرادی که فصد مهاجرت تحصیلی و کاری دارند و یا به هر دلیلی نیاز دارند که مهارت گفتاری و مکالمه را در خود تقویت نمایند، می تواند بسیار مفید واقع شود و همچنین در زمان و هزینه این افراد بسیار صرفه جویی خواهد شد. البته این نکته را یادآور شویم که موسسه ملل تنها مرکز آموزشی در ایران است که روی مکالمه کلیه زبان ها فعالیت دارد و خود را محدود به زبان انگلیسی نکرده است.

آموزشگاه ملل

این زبان ها شامل آلمانی، فرانسه، کره ای، ترکی استانبولی، سوئدی، نروژی، چینی، عربی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی و سایر زبان های دنیا می باشد. برای این دوره های فشرده جهت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی پکیج های متعددی وجود دارد که زبان آموزان و علاقمندان می توانند بر حسب نیاز خود انتخاب نمایند.

در این دوره ها پکیج ۱۴، ۲۸ و ۴۲ جلسه ای وجود دارد گفتنی است که مدت زمان حضور در این کلاس ها حدود ۹۰ دقیقه می باشد.

نکته بسیار مهم در مورد این دوره ها در آموزشگاه زبان ملل این است که زبان آموزان می توانند با هماهنگی با استاد خود ساعت ها و روزهای برگزاری کلاس ها را هماهنگ سازند. در برخی شرایط زبان آموزان تمایل دارند از کتاب ها خاصی برای آموزش و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی استفاده نمایند. در این صورت باید کتاب را به استاد خود نشان داده و در این شرایط استاد تشخیص می دهد که این منبع آموزشی پیشنهادی مناسب است یا باید کتاب دیگری را در نظر بگیرند.

موسسه زبان ایران و اروپا

این موسسه را می توان در رده بهترین ها قرار داد. البته شعبه های این آموزشگاه محدود است و تیم ما قصد دارد که این مشکل را مرتفع سازد. این موسسه تندیس برند ملی موسسه های کشور را دریافت نموده است.

ایران و اروپا

همچنین موفق به دریافت تندیس برند برتر موسسه های آموزشی کشور نیز شده است. استفاده از اساتید برجسته و ماهر در این موسسه های آموزش زبان های مختلف دنیا، باعث می شود که اعتبار بسیار زیادی کسب نمایند.

موسسه گاما

با حضور در موسسه گاما جهت شرکت در کلاس های یادگیری مکالمه زبان انگلیسی می توانید در مدت زمان بسیار اندک یعنی در حدود شش تا نه ماه نتیجه را مشاهده نمایید.

گاما

آکادمی زبان اکسیر

این موسسه برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی برنامه های جامع و بسیار عالی دارد. شما برای رسیدن به موفقیت باید مسیر آن را پیدا کنید و این امر مستلزم شرکت در کلاس ها و دوره های آموزشی متناسب است. در آکادمی زبان اکسیر از متدلوژی های روز دنیا استفاده خواهد شد.

آموزشگاه زبان اسپیکان

افرادی که در تهران ساکن هستند می توانند برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی روی این موسسه حساب ویژه باز نمایند. برجسته ترین اساتید زبان انگلیسی در این موسسه همکاری می نمایند و همین امر نقطه قوت آن است.

اسپیکان

زبان آموزان و علاقمندان می توانند با طیب خاطر در این کلاس ها و دوره ها حضور به هم رسانند. اساتید همگی دارای مدرک معتبر بین المللی هستند. کلاس ها به صورت فشرده و در مدت زمان ۴ تا ۶ ماه می باشد.

آموزشگاه زبان iZaban

این آکادمی بهترین برنامه را بابت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی فراهم می سازد. مشکلات زبان آموزان باعث می شود که فرایند یادگیری کند و در شرایطی با مشکل مواجه شود. اما در موسسه iZaban تمام دغدغه های زبان آموزان مورد توجه می باشد.

موسسه زبان نصیر

این موسسه حدود ۲۵ سال سابقه فعالیت دارد و با تجربه زیاد حوزه آموزش را در بر می گیرد. می توان گفت که برای استفاده از امکانات بسیار خوب این موسسه را انتخاب نمود. این آکادمی در تهران ۷ شعبه دارد. آدرس این شعبه ها ثابت است چرا که ساختمان ها متعلق به موسسه می باشد.

کلاس مکالمه زبان انگلیسی آنلاین

امروزه اکثر افراد درگیری و مشغله های زیادی دارند و علیرغم این موقعیت ها تمایل دارند در شرایط خوب به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی بپردازند‌. این افراد بهتر است در کلاس های آنلاین شرکت نمایند. این کلاس ها از طریق اینترنت انجام می شود و حتی با در دست داشتن گوشی و در هر مکان و شرایطی می توان از آن ها بهره برد. افراد مبتدی، متوسط و پیشرفته ای امکان را دارند که از دوره های آنلاین استفاده کنند.

همچنین این دوره ها برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه‌ زیادی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی مصرف نمایند نیز بسیار مهم و کاربردی است. اما در چنین شرایطی زبان آموزان باید نهایت تلاش هود را به کار ببندند. با پشتکار زیاد و صرف ساعت های زیاد در طول روز جهت مطالعه، می توان در عرض دو تا سه ماه به موفقیت دست پیدا کرد.

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *