Inbound Marketing and SEO: Which is Better and How They Work Together



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

مصرف کنندگان امروزی به دلایلی فراتر از سرگرمی های ساده یا گپ زدن گاه به گاه در رسانه های اجتماعی با یک دوست به اینترنت روی می آورند. آنها به دنبال پاسخ ها و راه حل های واقعی برای مشکلات خود هستند، از جمله اطلاعات ارزشمندی که می تواند به آنها در تصمیم گیری هوشمندانه خرید کمک کند.

اصطلاح بازاریابی درونگرا به هر روشی اطلاق می شود که یک بازاریاب ممکن است برای جذب سرنخ های جدید، تقویت روابط با مشتریان فعلی یا برآوردن بهتر نیازهای مخاطبان مورد نظر خود از آن استفاده کند. آنها ممکن است این کار را با استفاده از چندین کانال مختلف از جمله صفحات فرود، پیام های ایمیل و وبلاگ ها انجام دهند.

با این حال، همه کانال های بازاریابی ورودی برابر نیستند. رویکردی که برای یک برند یا صنعت به خوبی کار می‌کند، ممکن است برای دیگری مناسب نباشد، بنابراین ضروری است که بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. در اینجا نگاهی دقیق تر به نحوه انجام این کار است.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

محتوای با کیفیت بالا در بازاریابی ورودی

این روزها، محصولات و خدمات عالی برای جلب توجه مخاطبان تبعیض آمیز عصر دیجیتال کافی نیستند. برندهای موفق همچنین اهمیت ایجاد اقتدار، ایجاد اعتماد و پرورش روابط بلندمدت را درک می کنند.

یک استراتژی محتوایی که حول محتوای واقعاً مفید و اصیل حرکت می‌کند، راهی است که می‌توانید انجام دهید. هرچه کیفیت محتوای شما بالاتر باشد، موفقیت بیشتری خواهید داشت در موارد زیر:

  • جذب خریداران مناسب برای محصولات و خدمات شما
  • به طور موثر مخاطبان خود را درگیر کنید و اعتماد آنها را جلب کنید
  • نام تجاری خود را به عنوان یک مرجع معتبر صنعت با راه حل های واقعی برای ارائه تثبیت کنید
  • ایجاد و حفظ روابط پایدار و دوجانبه سودمند با مشتریان

5 کانال برتر بازاریابی ورودی

به عنوان یک استراتژی، بازاریابی درونگرا نه تنها با آنچه مصرف کنندگان امروزی می خواهند و از برندهایی که انتخاب می کنند، همخوانی دارد. همچنین کارآمد و مقرون به صرفه است.

تاکتیک‌های بازاریابی برون‌گرا مانند تبلیغات سنتی، تماس‌های سرد و ایمیل انبوه نیز می‌توانند منجر به ایجاد سرنخ شوند. اما آنها آنقدر متمرکز نیستند و می توانند گران باشند. در همین حال، میانگین هزینه هر سرنخ بازاریابی ورودی تقریباً است 60 درصد کمتر نسبت به سرنخ های خروجی.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به برخی از محبوب‌ترین و مؤثرترین کانال‌های بازاریابی ورودی که برندهای موفق استفاده می‌کنند، می‌کنیم.

1. وبلاگ نویسی

به یاد داشته باشید، کمپین های بازاریابی ورودی موفق در حال اجرا هستند محتوای عالی. گوگل به شدت از سایت هایی حمایت می کند که تعداد زیادی از آن را منتشر می کنند و این کار را به طور مداوم انجام می دهند. وبلاگ نویسی یکی از موثرترین راه ها برای اطمینان از اینکه سایت برند شما یکی از آنهاست، باقی می ماند.

پست‌های مفید و بهینه‌سازی شده وبلاگ با رفع نگرانی‌هایی که ممکن است مخاطبان هدف داشته باشند، ترافیک ارگانیک زیادی ایجاد می‌کنند. نمونه هایی از انواع پست هایی که به خوبی کار می کنند عبارتند از:

  • پاسخ های عمیق به سوالات رایج مخاطبان
  • پست های متمرکز بر موضوع در مورد موضوعاتی که برای مخاطب هدف شما مهم هستند
  • راهنماهایی چگونه به افراد در تصمیم گیری، استفاده از محصول و موارد دیگر کمک می کند
وبلاگ محتوای راک

2. رسانه های اجتماعی

مانند اینترنت بزرگتر، رسانه‌های اجتماعی چیزی بیش از مکانی برای از بین بردن کمی اوقات فراغت اینجا و آنجا شده است. مصرف کنندگان امروزی برای تقویت روابط نه تنها با دوستان و آشنایان، بلکه با برندها نیز به آنجا می روند.

همانطور که گفته شد، رسانه های اجتماعی نشان دهنده یک فرصت قیمتی است که باید در رویکرد هر بازاریاب به کانال های بازاریابی ورودی نقش داشته باشد. نمونه هایی از روش های مختلف استفاده از آن عبارتند از:

  • نشان دادن تخصص با سهام و محتوای صنعتی با ارزش بالا
  • با برانگیختن بحث و شرکت در مکالمات، مخاطبان خود را درگیر کنید
  • نمایش محتوای جدید یا ارزشمند از وبلاگ و کانال های دیگر

3. بازاریابی ایمیلی

ایمیل تقریباً به اندازه خود اینترنت قدمت دارد و بازاریابی ایمیلی تقریباً به اندازه دنیای بزرگتر تبلیغات دیجیتال وجود داشته است. با این حال، یکی از موثرترین کانال های بازاریابی ورودی است که یک برند می تواند از آن استفاده کند.

نه تنها تقریباً همه افراد در اینترنت از ایمیل استفاده می کنند، بلکه تاثیرگذار است 99 درصد از مصرف کنندگان روزانه حساب های آنها را چک کنید این باعث می‌شود که راه بسیار خوبی برای دستیابی به مخاطبان باشد. تاکتیک های محبوب عبارتند از:

  • خبرنامه ها
  • معاملات و پیشنهادات منحصر به فرد
  • نظرسنجی ها و فرصت های بازخورد (گاهی با مشوق های مشارکت)

4. صفحات فرود

مصرف کنندگان امروزی به محتوایی پاسخ می دهند که احساس شخصی می کند و به آنها بسیار مرتبط است. همانطور که گفته شد، صفحات فرود می توانند راه های فوق العاده ای برای افزایش ترافیک و ارائه محتوای تخصصی به زیرگروه های منتخب مخاطبان باشند. نمونه هایی از روش های استفاده از آنها عبارتند از:

  • گرفتن اطلاعات سرنخ
  • ایجاد انگیزه برای اقدام با ارائه محتوای فریمیوم
  • تشویق لیست ایمیل یا اشتراک خبرنامه
  • ارائه اطلاعات مهم مربوط به مکان یا جمعیت شناسی خاص

5. پلتفرم های پادکست

اخیراً پادکست ها واقعاً در حال افزایش بوده اند. آنها یکی از محبوب ترین کانال های بازاریابی ورودی هستند و دلیل خوبی هم دارند. مانند یک وبلاگ، یک پادکست محتوای پویا و مداومی را ارائه می‌کند که باعث می‌شود افراد بیشتر به سراغشان بیایند. نمونه هایی از راه های عالی که برندها می توانند از پلتفرم های پادکست استفاده کنند عبارتند از:

  • راه اندازی پادکست های خاص که برای مخاطب جذاب است
  • ایجاد اقتدار و نشان دادن تخصص
  • تقویت هویت برند و نشان دادن شخصیت منحصر به فرد پشت شرکت شما

گزینه های مناسب برای شما کاملاً به مخاطبان شما بستگی دارد. آنها در کجا به صورت آنلاین معاشرت می کنند و چگونه دوست دارند اطلاعات را مصرف کنند؟ کدام انتخاب ها برای صدا و هویت برند شما مناسب هستند؟

به حداکثر رساندن تبدیل با کانال های بازاریابی ورودی

اکنون که درباره انتخاب کانال‌های بازاریابی ورودی مناسب اطلاعات بیشتری کسب کرده‌اید، زمان آن رسیده است که ببینید چگونه می‌توانید از انتخاب‌های خود بهترین استفاده را ببرید. در اینجا چند نکته تخصصی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

در سئو سرمایه گذاری کنید

اگرچه بسیاری از منابع در زمینه بازاریابی ورودی، SEO را به عنوان یک نوع کانال بازاریابی ورودی فهرست می کنند، اما اینطور نیست. اصطلاح “بهینه سازی موتور جستجو” به مجموعه ای از استراتژی ها، رویکردها و بهترین شیوه ها با پتانسیل افزایش دید موتورهای جستجو و بهبود رتبه بندی SERP اشاره دارد.

به عبارت دیگر، تکنیک‌های مناسب سئو بخش مهمی از بهترین استفاده از کانال‌های بازاریابی درون‌گرای شما هستند، بنابراین شما نمی‌توانید از عهده آن برآیید. نه برای سرمایه گذاری روی آنها

از CTAهای قانع کننده استفاده کنید

بخشی از آموزش کامل مخاطبان خود در مورد یک موضوع خاص این است که به آنها اطلاع دهید گام های بعدی آنها باید چه باشد. فراخوان های قوی برای اقدام روشی موثر برای انجام این امر است. مخاطبان خود را با اطلاع دادن به آنها راهنمایی کنید که می‌خواهید در مرحله بعد چه کاری انجام دهند، خواه شامل نهایی کردن خرید، ثبت نام در لیست پستی یا چیز دیگری باشد.

اهرم WriterAccess

به زمان، تلاش، دانش و تعهد نیاز دارد تا همه کانال‌های بازاریابی ورودی یک برند به درستی پر از محتوای باکیفیت باشند، بنابراین برای برون‌سپاری وظایف مختلف به روشی مطمئن و پایدار نیاز دارید. WriterAccess یک بازار سطح بالا و ممتاز است که در آن به راحتی می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • به هزاران نفر از تولیدکنندگان محتوای با تجربه و از پیش نمایش داده شده در صورت تقاضا دسترسی داشته باشید
  • از ابزارهای پیشرفته خواستگاری و تولید محتوا استفاده کنید
  • تلاش های تولید محتوا را با توجه به بودجه و نیازهای خود مقیاس کنید
  • در زمان، پول و تلاش، ثروت خود را ذخیره کنید
  • از تخصص صداهای تازه صنعت و متخصصان واجد شرایط بهره ببرید

نتیجه

یک استراتژی بازاریابی عالی واقعاً با مجموعه‌ای از کانال‌های بازاریابی ورودی که متناسب با برند، مخاطبان و اهداف شما است، انتخاب شده است. با این حال، برای رسیدن به جایی که می‌خواهید، به محتوای واقعا سطح بعدی نیاز دارید.

همین امروز با ثبت نام برای خود شروع کنید آزمایشی 14 روزه WriterAccess رایگان. با تولیدکنندگان برتر محتوا ارتباط برقرار کنید که برای متمایز کردن برند شما و پیشروی لازم است!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *