cleaner pro one review


آیا به دنبال راهی برای حفظ نرم افزار Mac یا PC خود هستید؟ ما نگاهی می اندازیم به اینکه چگونه Cleaner One Pro می تواند کمک کند.

وقتی برای اولین بار یک کامپیوتر جدید تهیه می کنید، مانند رعد و برق به نظر می رسد. برنامه‌ها فوراً باز می‌شوند، فایل‌های شما به راحتی قابل ردیابی هستند، و هرگز نمی‌بینید که همه چیز متوقف شود. با این حال، با گذشت زمان، به هم ریختگی شروع به جمع شدن می کند، هارد دیسک شما را مسدود می کند و عملکرد سیستم شما را کاهش می دهد.

خوشبختانه، برنامه‌های پاک‌تر می‌توانند به حذف این درهم‌تنیدگی ناخواسته کمک کنند و به رایانه شما یک بار دیگر آن حس کاملاً جدید را ببخشند. با تعدادی برنامه تمیزتر برای انتخاب، که بیشتر آنها با هزینه همراه هستند، کدام را باید انتخاب کنید؟

ما Cleaner One Pro را در مراحل خود قرار دادیم تا مشخص کنیم که آیا از نظر عملکرد و قیمت یکی از بهترین گزینه ها است یا خیر.

Cleaner One Pro چیست؟

Cleaner One Pro برنامه‌ای برای macOS و Windows است که به شما کمک می‌کند تا رایانه خود را روان‌تر کار کنید. این کار را به دو روش کلیدی انجام می دهد. در مرحله اول، به شما کمک می کند تا فایل ها و برنامه های ناخواسته ای را که هارد دیسک شما را مسدود می کنند و حتی می توانند سرعت کامپیوتر شما را کاهش دهند، حذف کنید.

ثانیا، به شما کمک می کند تا عملکرد رایانه خود را بهینه کنید و اطمینان حاصل کنید که حافظه سیستم شما فقط در جاهایی که لازم است استفاده می شود. این می تواند باعث شود که PC یا Mac شما بسیار پاسخگوتر باشد.

استفاده از آن بسیار ساده است، با یک رابط کاربری واضح که حتی افراد فن هراس نیز به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. بدون هیچ دانش فنی، می توانید سرعت مک یا رایانه شخصی خود را تنها با چند کلیک افزایش دهید.

ویژگی های Cleaner One Pro

Cleaner One Pro مملو از ویژگی هایی است. اکثر این موارد برای برنامه های ویندوز و macOS مشترک هستند. با این حال، برخی از ویژگی ها انحصاری برای هر سیستم عامل است، که به زودی نگاهی به آنها خواهیم داشت.

فایل های به درد نخور
فایل های آشغال پاک کننده وان پرو

برای رایانه شما بسیار آسان است که پر از فایل های ناخواسته ای شود که دیگر مورد نیاز نیستند و فقط فضا را اشغال می کنند. اینها شامل فایل‌های موقتی هستند که معلوم شد چندان موقتی نیستند، حافظه پنهان سیستم یا برنامه، گزارش‌های برنامه‌ها و موارد دیگر. Cleaner One Pro می‌تواند این فایل‌ها را اسکن کند و پس از یافتن آن‌ها، می‌توانید انتخاب کنید که کدام فایل‌ها را حذف کنید.

فایل های بزرگ
فایل های بزرگ پاک کننده وان پرو

یک راه سریع و آسان برای آزاد کردن فضای هارد دیسک، یافتن فایل‌های بزرگی است که واقعاً به آن‌ها نیاز ندارید. Cleaner One Pro این فایل ها را مکان یابی می کند و آنها را بر اساس اندازه گروه بندی می کند و انتخاب فایل هایی که می خواهید حذف کنید را برای شما آسان می کند.

عکس های مشابه
تصاویر مشابه cleaner one pro

تلفن‌های هوشمند برای عکاسی عالی هستند، زیرا تقریباً همیشه یک دوربین با کیفیت بالا در هر کجا که بروید همراه خود خواهید داشت. این بدان معناست که تعداد عکس‌های موجود در رایانه شما احتمالاً قابل توجه است و بسیاری از آنها ممکن است تکراری باشند. Cleaner One Pro به دنبال تصاویری می گردد که به نظر یکسان باشند، حتی اگر نام فایل های متفاوتی داشته باشند. می توانید مکان هر کدام را بررسی کنید و موارد تکراری غیر ضروری را حذف کنید. این به خوبی کار می کند و نسخه های مختلف تصاویر مشابه با نام فایل های کاملاً متفاوت را پیدا می کند.

مدیر برنامه
مدیر برنامه های cleaner one pro

گاهی اوقات ممکن است یک برنامه را نصب کنید، یک یا دو بار از آن استفاده کنید و دیگر به آن نیاز نداشته باشید، یا به سادگی آن را فراموش کنید. این احتمال وجود دارد که چندین برنامه استفاده نشده فضای کامپیوتر شما را اشغال کنند. App Manager همه برنامه‌های شما را ردیابی می‌کند و به شما امکان می‌دهد آنها را بر اساس تاریخ آخرین استفاده از آنها مرتب کنید. هر برنامه‌ای را که دیگر نیازی ندارید می‌توانید انتخاب کنید و Cleaner One Pro به‌طور خودکار آن‌ها را برای شما حذف نصب می‌کند.

همچنین می‌توانید برنامه‌هایی را که هنگام راه‌اندازی رایانه‌تان اجرا می‌شوند، کنترل کنید. این برای اطمینان از اینکه برنامه‌های غیرضروری به‌طور خودکار راه‌اندازی نمی‌شوند و هر بار که دستگاه خود را روشن می‌کنید، منابع را جمع‌آوری نمی‌کنند، بسیار مفید است.

اسکن آسیب پذیری
اسکن آسیب پذیری cleaner one pro

برنامه های قدیمی می توانند رایانه شما را به دلیل آسیب پذیری های شناخته شده در معرض خطر بدافزار قرار دهند. اسکن آسیب‌پذیری برنامه‌های شما را بررسی می‌کند و اطلاعاتی درباره آسیب‌پذیری‌های شناخته‌شده در نسخه‌های فعلی که نصب کرده‌اید ارائه می‌کند. اگر مشکلی پیدا شد، می‌توانید این برنامه‌ها را مستقیماً در Cleaner One Pro به‌روزرسانی کنید. هنگامی که این کار را انجام دادیم، آسیب‌پذیری‌های مهمی را پیدا کرد که می‌توان با کلیک بر روی دکمه Update آن را برطرف کرد.

اسکن هوشمند
پاک کننده وان پرو هوشمند اسکن

اگر مطمئن نیستید که تمیز کردن و بهینه سازی رایانه خود را از کجا شروع کنید، Smart Scan می تواند به شما کمک کند. این ویژگی کل رایانه شما را اسکن می کند و به دنبال هر چیزی که می توانید برای پاکسازی یا بهینه سازی رایانه خود تغییر دهید، می گردد. سپس می توانید از طریق نتایج کار کنید تا به هدف خود برسید. در اصل، تمام ویژگی های فوق را به طور همزمان اجرا می کند. اولین باری که آن را اجرا کردیم، مدتی طول کشید تا از همه چیز عبور کنیم، اما مطمئناً انتظار طولانی مدت نبود.

ویژگی های Mac Only

برخی از ویژگی های Cleaner One Pro انحصاری برای مک و برخی دیگر منحصر به ویندوز است. این بیشتر به دلیل تفاوت در نحوه عملکرد این سیستم عامل ها است.

در macOS، Cleaner One Pro می‌تواند در نوار منو شما اجرا شود. این به شما امکان می دهد میزان مصرف فعلی حافظه را همیشه در بالای صفحه مشاهده کنید. کلیک کردن روی نماد نوار منو به شما امکان می دهد به اطلاعات مفیدی مانند میزان مصرف فعلی حافظه یا مقدار فایل های ناخواسته در رایانه خود دسترسی سریع داشته باشید.
نوار منو cleaner one pro

همچنین می توانید برای کاهش مصرف حافظه روی دکمه Optimize کلیک کنید. امتحان کردن این مورد در iMac که روزهای بهتری را تجربه کرده است، 7 گیگابایت حافظه مصرفی را کاهش داد و باعث بهبود قابل توجهی در پاسخگویی شد. استفاده از حافظه دوباره شروع به افزایش کرد، اما بهینه سازی قطعاً تأثیر قابل توجهی داشت. ابزار منو همچنین به راحتی می‌توانید ببینید کدام برنامه‌ها تمام حافظه را ذخیره می‌کنند. Chrome، ما در اینجا به شما نگاه می کنیم.
پاک کننده وان پرو استفاده از حافظه

اگر از مک استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که نسخه‌ای که می‌توانید از طریق اپ استور نصب کنید، شامل تمام ویژگی‌های نسخه‌ای نیست که می‌توانید مستقیماً از وب‌سایت دانلود کنید. اگر می خواهید از Startup Manager یا File Shredder استفاده کنید، باید برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید.

ویژگی های فقط ویندوز

نسخه ویندوز Cleaner One Pro معادل ابزار نوار منو که ویجت دسکتاپ است، دارد. این همچنین به شما این امکان را می دهد که یک عکس فوری از میزان استفاده از حافظه در رایانه خود مشاهده کنید و به سرعت آن را با یک کلیک بهینه کنید. همچنین می توانید از ویجت برای باز کردن پنجره اصلی برنامه استفاده کنید.
ویجت cleaner one pro

نسخه ویندوز Cleaner One Pro همچنین دارای یک پاک کننده رجیستری است. این ابزار می تواند به شما کمک کند تا رجیستری سیستم خود را با حذف ورودی های رجیستری نامعتبر یا ناخواسته پاک کنید.
پاک کننده رجیستری cleaner one pro

آیا استفاده از Cleaner One Pro ایمن است؟

استفاده از Cleaner One Pro کاملا بی خطر است، مشروط بر اینکه از آن با احتیاط استفاده کنید. این به این دلیل است که به شما امکان می‌دهد فایل‌هایی را از سیستم خود حذف کنید، از جمله آن دسته از فایل‌هایی که ممکن است واقعاً بخواهید نگه دارید یا آن‌هایی که ممکن است برای اجرای رایانه شما ضروری باشند.

به همین دلیل است که همیشه باید قبل از زدن دکمه Remove دقیقاً آنچه را که در حال حذف هستید بررسی کنید. اگر شک دارید، بهتر است از جانب احتیاط اشتباه کنید.

قیمت Cleaner One Pro

Cleaner One Pro نسخه پولی برنامه است. می‌توانید از نسخه رایگان استفاده کنید، اما بسیاری از مفیدترین ویژگی‌ها، مانند مدیریت برنامه، فایل‌های تکراری، یا اسکن آسیب‌پذیری را شامل نمی‌شود.

شما می توانید با پرداخت تنها 19.99 دلار در سال برای یک دستگاه، یا 29.99 دلار در سال برای حداکثر پنج دستگاه، به نسخه Pro ارتقا دهید.

چگونه Cleaner One Pro با برنامه های جایگزین مقایسه می شود؟

Cleaner One Pro تنها برنامه موجود در بازار نیست که ویژگی های مشابهی را ارائه می دهد. چگونه در برابر برنامه های محبوب مانند CleanMyMac یا CCleaner ایستادگی می کند؟

پاسخ این است: به طرز شگفت انگیزی خوب. Cleaner One Pro بسیاری از ویژگی‌های مشابه این برنامه‌ها را ارائه می‌دهد، مانند حذف فایل‌های ناخواسته یا غیر ضروری، کمک به شما در به‌روزرسانی یا حذف برنامه‌ها، و خلاص شدن از شر فایل‌های بزرگ. جایی که Cleaner One Pro متمایز است قیمت گذاری است. در حال حاضر، CleanMyMac 34.95 دلار در سال برای یک دستگاه و CCleaner 29.95 دلار در سال برای یک دستگاه است. در حالی که این برنامه‌ها همه ویژگی‌های یکسانی را به اشتراک نمی‌گذارند، اگر به دنبال راهی برای حفظ عملکرد خوب رایانه یا مک خود هستید، Cleaner One Pro یک گزینه موثر و مقرون به صرفه است.

مک یا رایانه شخصی خود را با Cleaner One Pro تمیز و بهینه کنید

اگر متوجه می‌شوید که رایانه‌تان به خوبی سابق نیست، ممکن است زمان تمیز کردن بهار فرا رسیده باشد. Cleaner One Pro می‌تواند به شما کمک کند تا تمام آشغال‌هایی را که در طول زمان انباشته شده‌اند پاک کنید و همچنین می‌تواند استفاده از حافظه شما را بهینه کند تا رایانه شما به طور قابل توجهی پاسخگوتر باشد.

برنامه های دیگری نیز وجود دارند که بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه می دهند، اما محبوب ترین برنامه ها در این زمینه دارای قیمت قابل توجهی بالاتری هستند. Cleaner One Pro کار را به طور موثر انجام می دهد. شما با برخی از آشغال هایی که می توانید با آن پیدا کنید شگفت زده خواهید شد. اگر به دنبال راهی مقرون به صرفه برای حفظ عملکرد رایانه یا مک خود در اوج عملکرد هستید، Cleaner One Pro را امتحان کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *