جاستین دوینو / Review Geek

برنامه Google Drive برای برنامه Android اکنون دارای ابزارهای حاشیه نویسی PDF داخلی است. می‌توانید متن پی‌دی‌اف را در برنامه Google Drive برجسته کنید، یا با یک قلم دیجیتال، روی یک PDF خط‌نویسی کنید. پیش از این، این قابلیت به یک برنامه شخص ثالث مانند Adobe Acrobat نیاز داشت.

همانطور که احتمالاً به خوبی می دانید، فایل های PDF می توانند بسیار آزاردهنده و گیج کننده باشند. و این به ویژه در تلفن های اندرویدی صادق است، جایی که فرآیند مدیریت، ویرایش یا تبدیل فایل ها بسیار نامشخص است.

به روز رسانی برنامه Google Drive امروز کمی همه چیز را ساده می کند. قبلاً می‌توانید از Google Drive برای باز کردن PDF در Android استفاده کنید (در واقع، این یکی از گزینه‌های پیش‌فرض است)، اما اکنون می‌توانید متن را در PDF بدون تبدیل آن به نوع فایل دیگری یا استفاده از برنامه‌ای دیگر، برجسته و علامت‌گذاری کنید. (هنگامی که یک PDF را باز می کنید، ابزارهای جدید در پایین برنامه قرار دارند.)

Google Drive همچنین می‌تواند به شما در ویرایش فایل‌های PDF کمک کند. ابتدا باید PDF را به نوع فایل دیگری تبدیل کنید. اما به طور کلی، نیازی به ویرایش PDF نخواهید داشت، بنابراین ویژگی‌های نشانه‌گذاری جدید Google Drive هدف بسیار مفیدی را دنبال می‌کنند.

مطابق با 9to5Google، ابزارهای نشانه گذاری جدید Google Drive امروز در دسترس کاربران اندروید هستند. اما ممکن است لازم باشد چند روز منتظر بمانید تا به‌روزرسانی به دستگاه شما برسد.

منبع: گوگل از طریق 9to5Google





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *