با پایان یافتن سال 2022، از بازاریابان خواسته می شود تا روی کارایی تمرکز کنند و «با کمتر کار بیشتری انجام دهند». موفق ترین ها از ابزارهایی مانند معیارهای محاسبه شده، هوش مصنوعی و بینش بلادرنگ بهره می برند.

در این وبینار، بیاموزید که چگونه یک موسسه مالی با بیش از 21 میلیون مشتری فعال، داده‌های مشتریان خود را به هم متصل می‌کند، مخاطبان را سریع‌تر تقسیم می‌کند و تجربیات شخصی‌سازی شده را در زمان واقعی ارائه می‌دهد.

در این وبینار رایگان به Salesforce بپیوندید و با ارسال ارتباطات کمتر مرتبط و هدفمند، موارد استفاده واقعی را برای یافتن موفقیت و نتایج تجاری بیاموزید.

ثبت نام امروز برای “با کمتر کار بیشتری انجام دهید: داده های مشتری را به کارایی بازاریابی متصل کنیدارائه شده توسط Salesforce.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *