هانا استرایکر / نقد و بررسی گیک

بر اساس گزارش رویترز، کارمندان تسلا ویدئوهای خصوصی متعددی را که توسط دوربین خودروهای مشتری در اتاق گفتگوی شرکت ضبط شده است، به اشتراک گذاشته اند. موارد ادعایی نقض حریم خصوصی بین سال‌های 2019 و 2022 رخ داده است. رویترز گزارش می‌دهد که این اطلاعات را از چندین کارمند سابق شرکت به دست آورده است.

بر اساس این گزارش، کارمندان تسلا ویدئوهایی از حوادث خشم جاده ای، تصادفات رانندگی و حتی نزدیک شدن یک مرد برهنه به خودرو را به اشتراک گذاشتند. سایر ضبط‌ها و تصاویر پیش پا افتاده‌تر بودند، مانند علائم جاده‌ای سرگرم‌کننده که کارمندان آن را به شکل الگوهای رفتاری می‌سازند. گزارش رویترز بیان می‌کند که برخی از ضبط‌ها تنها بین دو کارمند به اشتراک گذاشته شده است، در حالی که برخی دیگر به طور گسترده در شرکت به اشتراک گذاشته شده است.

«اعلامیه حریم خصوصی مشتری» تسلا بیان می‌کند که «ضبط‌های دوربین ناشناس باقی می‌مانند و به شما یا وسیله نقلیه شما مرتبط نیستند». با این حال، رویترز گزارش می دهد که کارمندان سابقی که آنها با آنها مصاحبه کردند گفتند که نرم افزار شرکت می تواند محل ضبط را نشان دهد.

و این فقط مالکان عادی تسلا نیستند که قربانی اشتراک‌گذاری غیرمجاز ویدیو شده‌اند. بر اساس گزارش رویترز، حتی خودروی زیردریایی منحصر به فرد مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، با نام مستعار “Wet Willie” ضبط شده و در چت داخلی شرکت به اشتراک گذاشته شده است.

رویترز بیان می کند که با بیش از 300 کارمند سابق تسلا که در 9 سال گذشته روی برنامه خودران این شرکت کار کرده اند، تماس گرفته است. بیش از ده ها نفر موافقت کردند که با این خبرگزاری مصاحبه کنند، که همگی به شرط ناشناس ماندن صحبت کردند. رویترز نتوانست هیچ یک از ضبط های ادعایی مورد بحث را به دست آورد.

گیک را مرور کنید برای اظهار نظر با تسلا تماس گرفته است.

منبع: رویترز





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *