اندرو هاینزمن / Review Geek

Pluto TV یکی از بهترین برنامه ها برای پخش رایگان تلویزیون و فیلم است، حتی اگر همراه با تبلیغات باشد. با این حال، اکنون Pluto TV مجموعه‌ای از محتوای بدون آگهی را برای کسانی که اشتراک Walmart+ دارند در دسترس است.

مانند آمازون پرایم، Walmart+ مزایای مختلفی مانند تحویل رایگان از فروشگاه‌های خود، ارسال رایگان اقلام آنلاین، پخش جریانی Paramount+، تخفیف سوخت و موارد دیگر را به کاربران ارائه می‌دهد. و اکنون، مشترکین یک امتیاز دیگر برای استفاده دارند.

اولین بار توسط Streamable و CordCutters News، کاربران Walmart+ اکنون به محتوای چرخشی بدون آگهی از تلویزیون Pluto دسترسی دارند. این مشابه قرارداد T-Mobile است که در اوایل سال جاری اعلام شد، جایی که نمایش های منتخب به راحتی در دسترس هستند.

در حالی که نمی‌توانید تمام کتابخانه پلوتو را تماشا کنید، مجموعه‌ای که دائماً در حال تغییر است در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، نمایش ها شامل ماتلاک، فصل اول از نمایش اندی گریفیث، فصل های را انتخاب کنید CSI: میامی، دود اسلحه فصل هفتم و بقیه این ترکیبی هیجان انگیز از محتوای قدیمی و جدید است.

والمارت + 13 دلار در ماه یا حدود 98 دلار در سال است، و پس از ثبت نام (یا اگر قبلاً ثبت نام کرده اید)، برای شروع به صفحه فرود «استریم ویدیو با تلویزیون پلوتو» بروید. سپس وارد سیستم شوید و از محتوای انحصاری Walmart+ بدون آگهی لذت ببرید.

از طریق 9to5Google





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *