چگونه RivalMind با WriterAccess تولید محتوای خود را تا 67 درصد افزایش داد



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل، RivalMind در سال 2010 راه اندازی شد و طیف گسترده ای از خدمات بازاریابی را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​در تعدادی از صنایع تخصصی ارائه می دهد. از توسعه و طراحی وب‌سایت گرفته تا سئو، رسانه‌های پولی و رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت RivalMind اشاره می‌کند که «ما برای کمک به پیشرفت شرکت‌ها وجود داریم».

یکی از اجزای اصلی پیشنهادات RivalMind حول SEO و ایجاد محتوا، با استراتژی‌های بازاریابی که خواستار پست‌های وبلاگ، مقالات عمیق و سایر محتوای با کیفیت هستند، متمرکز است. RivalMind برای کمک به رفع نیازهای مشتریان خود در زمینه تولید محتوا، کار با WriterAccess را در سال 2017 آغاز کرد.

اخیراً این فرصت را داشتیم که با هارلی هلمر خود RivalMind، رئیس استراتژی بازاریابی جستجو، صحبت کنیم تا در مورد تجربه این شرکت از کار با WriterAccess و نتایجی که تاکنون دیده‌اند، بیشتر بدانیم.

چالش: ایجاد محتوای تخصصی و با کیفیت در سراسر صنایع

هارلی توضیح می دهد که قبل از کشف WriterAccess، ایجاد محتوا در RivalMind یک چالش بزرگ بود. در ابتدا، این شرکت تیمی از نویسندگان و ویراستاران داخلی داشت. اینها نویسندگان بسیار با استعداد و واجد شرایطی بودند که در موضوعات مختلف از پزشکی گرفته تا مکانیک و ساخت و ساز تخصص داشتند.

هارلی توضیح می‌دهد که مشکل این است که RivalMind محتوا را برای مشتریان در طیف متنوعی از صنایع ارائه می‌کند – بنابراین یافتن نویسندگانی که دانش تخصصی مورد نیاز برای هر مشتری را داشته باشند به یک چالش تبدیل شد. در نتیجه، برای نویسندگان داخلی حفظ کیفیت محتوای مورد نیاز و انتظار مشتریان دشوار بود.

از آنجا، RivalMind به برخی دیگر از شرکای نویسندگی روی آورد، اما دریافت که هنوز هم سخت است که این نویسندگان بتوانند تجارت هر مشتری را عمیقاً درک کنند.

راه حل: سرویس های مدیریت شده WriterAccess

در سال 2017، RivalMind تصمیم گرفت پلتفرم WriterAccess محتوا مارکتینگ را امتحان کند تا نیازهای محتوایی خود را برآورده کند. با کار با WriterAccess، هارلی توضیح می دهد که RivalMind توانسته است نویسندگان تخصصی مورد نیاز برای صنعت و محتوای منحصر به فرد هر مشتری را پیدا کنید.

RivalMind با دسترسی به بیش از 15000 نویسنده متنوع و تایید شده در این پلتفرم دریافت که آنها به راحتی می توانند تیمی از نویسندگان مستقل از راه دور ایجاد کنند تا نیازهای محتوایی خود را بدون از دست دادن کیفیت برطرف کنند.

در مارس 2022، RivalMind با تبدیل شدن به یک گام جلوتر رفت خدمات مدیریت شده مشتری با WriterAccess. به طور خاص، خدمات مدیریت شده یک مدیر حساب اختصاصی را به مشتریان ارائه می دهد که می تواند همه چیز را از تنظیم الگوهای سفارش گرفته تا مدیریت گردش کار و یافتن بهترین نویسنده ها برای هر پروژه جداگانه انجام دهد.

در رابطه با خدمات مدیریت شده با WriterAccess، هارلی توضیح می‌دهد: «یکی از بهترین چیزها این است که مدیر محتوای من می‌تواند مشتریان بالقوه را به مدیر حساب WriterAccess معرفی کند، بنابراین ما می‌توانیم نویسنده‌هایی را برای جایگاه‌های مشتری خود پیدا کنیم و تماس‌های ارسالی را اجرا کنیم.»

این امکان را برای RivalMind فراهم کرده است که نویسندگانی با تجربه ارزشمند در صنایع مختلف پیدا کند، از جمله:

  • تولید
  • بسته بندی غذا
  • خدمات مالی

در گذشته، انجام این کار به دلیل تفاوت های ظریف قانونی و انطباق که اغلب در نوشتن این نوع محتوا وجود دارد (و کنترل کیفیت مورد نیاز برای اطمینان از درست انجام شدن محتوا) دشوار بود.

با مدیریت خدمات از WriterAccess، RivalMind توانسته است مجموعه قوانین ایجاد کند، خلاصه‌های خلاقانه بسازد و یک فرآیند بررسی قابل اعتماد را برای اطمینان از برآورده شدن ویژگی‌ها و انتظارات هر مشتری تنظیم کند. در نتیجه، RivalMind قادر است به طور مداوم محتوای با کیفیت تخصصی را بدون از دست دادن ضرب الاجل به مشتریان خود ارائه دهد.

نتایج: افزایش 67 درصدی در تولید محتوا (با رشد بیشتر در آینده)

هارلی توضیح می دهد که حجم، تنوع و انعطاف نویسندگان در WriterAccess در برآورده کردن انتظارات مشتریانشان بسیار مفید بوده است. به عنوان یک آژانس بازاریابی کوچک تا متوسط ​​که بین 80000 تا 100000 کلمه در ماه می نویسد، RivalMind می تواند به WriterAccess برای اطمینان از محتوای باکیفیت و حفظ تولید محتوا در مسیر خود تکیه کند.

در همین حال، هارلی و بقیه تیم RivalMind می دانند که همیشه می توانند برای هر چیزی که نیاز دارند با مدیر حساب اختصاصی خود تماس بگیرند.

از زمان کار با WriterAccess، RivalMind توانسته است تولید محتوای خود را به روش هایی که به سادگی با تیم نویسندگی داخلی خود امکان پذیر نبود، مقیاس بندی کند. تنها در سال 2023، آنها به طور متوسط ​​از 60000 به 90000 کلمه در ماه رسیدند (رشد 67 درصدی در تولید محتوا). پیش بینی می شود تا پایان سال به 100000 تا 200000 کلمه در ماه برسد.

ما به توانایی WriterAccess اطمینان داریم که به ما امکان می‌دهد حجم را کاهش دهیم و کیفیت مورد نیاز خود را حفظ کنیم. ما یک هدف رشد تهاجمی داریم و دوست داریم روزی یکی از بزرگترین حساب‌های WriterAccess باشیم.» هارلی می‌گوید. “خیلی عالی بود. ما حدود یک سال است که از خدمات مدیریت شده استفاده می کنیم و هر بار نیازهای ما را برآورده می کند.

آماده امتحان WriterAccess هستید؟

RivalMind تنها یکی از شرکت‌هایی است که برای محتوای با کیفیت در طیف گسترده‌ای از صنایع به WriterAccess متکی است.

با بیش از 20000 فریلنسر در پلتفرم ما، نویسندگانی داریم که در هر صنعتی که قابل تصور است تخصص دارند. درباره تمام کارهایی که WriterAccess می تواند برای شما انجام دهد بیشتر بیاموزید رزرو نسخه ی نمایشی رایگان یا رسیدن به تیم ما به طور مستقیم!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *