چگونه یک کتاب الکترونیکی به عنوان یک ابزار تبدیل بازاریابی کار می کند



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

هنگامی که بازدیدکنندگان وارد سایت شما می شوند، تمام ارزشی را که شما ارائه کرده اید دریافت می کنند. اطلاعات قابل اعتماد، محتوای جذاب، رابط مشتری جذاب، و راهی برای تماس با شما در صورتی که اطلاعات بیشتری بخواهند.

وب سایت نحوه انتقال ارزش پیشنهادی خود به مشتریان است.

اما آیا ارتباط یک خیابان دو طرفه نیست؟ از این تعامل بین وب سایت و ترافیک خود چه نتیجه ای می گیرید؟ اگر از کتاب الکترونیکی به عنوان ابزار تبدیل استفاده نمی کنید، از دست داده اید.

حتی می توان گفت که فرصتی را برای حفظ بخشی از گفتگو از دست داده اید، پس ببینید چگونه بازاریابی کتاب های الکترونیکی می تواند به نرخ تبدیل کسب و کار شما کمک کند.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

چگونه یک کتاب الکترونیکی به عنوان یک ابزار تبدیل بازاریابی کار می کند

کتاب الکترونیکی جدید شما با دادن این فرصت به شما به عنوان یک ابزار تبدیل کار می کند:

  • از اطلاعات تماس خوانندگان برای بازاریابی در آینده از طریق لیست ایمیل خود برای آنها استفاده کنید
  • پیوندهای داخلی را در کتاب الکترونیکی قرار دهید که به سایت شما منتهی می شود، جایی که می توانید از محتوای غنی برای بازاریابی بیشتر برای خوانندگان کتاب الکترونیکی خود استفاده کنید.
  • خود را به عنوان یک متخصص صنعت قرار دهید تا مردم برای کسب اطلاعات به شما مراجعه کنند
  • به بازدیدکنندگان سایت فقط یک دلیل بیشتر برای خرید از شما نسبت به رقبایتان بدهید.

چرا کتاب های الکترونیکی بازاریابی بسیار محبوب است؟

آیا تا به حال از یک وب سایت بازدید کرده اید و پیشنهادی برای یک کتاب الکترونیکی رایگان داشته اید؟ البته که داری. این پیشنهادات همه جا هست. بازاریابی کتاب الکترونیکی در بین انواع مشاغل، از جمله شرکت های بزرگ، صاحبان مشاغل خانگی و شرکت های متوسط ​​محبوب است. چرا همه به بازاریابی کتاب الکترونیکی علاقه دارند؟

پاسخ واضح این است، زیرا کار می کند. بازاریابی کتاب الکترونیکی به یکی از مؤثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی در دسترس برای مشاغل در هر اندازه تبدیل شده است. بیایید به برخی از مزایای بازاریابی کتاب الکترونیکی بپردازیم.

مزایای بازاریابی کتاب های الکترونیکی

ایجاد کتاب های الکترونیکی مقرون به صرفه است

تولید کتاب های الکترونیکی بسیار مقرون به صرفه است. هزینه اسمی تولید کتاب الکترونیکی بسیار کم است. به راحتی در محدودیت های اکثر بودجه های بازاریابی مدیریت می شود. علاوه بر این، کتاب الکترونیکی را می توان بارها و بارها استفاده کرد. بنابراین ROI – بازگشت سرمایه – نیز بسیار جذاب است.

کتاب های الکترونیکی دارای ارزش ذاتی هستند

در حال حاضر، عموم مردم به خرید آنلاین کتاب های الکترونیکی از آمازون عادت کرده اند. این به کتاب‌های الکترونیکی ارزش درک شده ذاتی می‌دهد. بنابراین وقتی یک کتاب الکترونیکی رایگان را در وب سایت کسب و کار خود ارائه می کنید، درک می شود که چیزی ارزشمند را به شما هدیه می دهید، که وزن زیادی برای بازدیدکنندگان سایت شما دارد.

کتاب های الکترونیکی را می توان به سرعت ایجاد کرد

لازم نیست خیلی منتظر بمانید تا بازاریابی کتاب الکترونیکی خود را در عمل ببینید. کتاب های الکترونیکی را می توان در بازه زمانی بسیار کوتاهی تولید کرد. هنگامی که در مورد موضوع خود تصمیم گرفتید و نویسنده WriterAccess خود را انتخاب کردید، تنها چیزی که لازم است این است که طرح بندی را طراحی کنید و آماده اضافه کردن لینک دانلود به وب سایت خود هستید.

کتاب های الکترونیکی شما را به عنوان یک متخصص معرفی می کنند

یکی از مهمترین عناصر تبدیل ترافیک، معرفی شما به عنوان یک متخصص در صنعت است. این حوزه ای است که در آن بازاریابی کتاب الکترونیکی برتر است. وقتی کتاب الکترونیکی خود را با اطلاعات ارزشمند پر می کنید، خوانندگان شما به طور طبیعی متوجه می شوند که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. این شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و متخصص در موضوع معرفی می کند.

این فهرست جامعی از مزایای بازاریابی کتاب الکترونیکی نیست. استفاده از کتاب الکترونیکی در بازاریابی شما مزایای بی شماری دارد که هیچ جنبه منفی نیز ندارد. شروع کنید امروز با کار با نویسنده ای در WriterAccess، کتاب الکترونیکی خود را ایجاد کنید. در مدت زمان کوتاهی، می توانید به مزایای منحصر به فرد خود در بازاریابی کتاب الکترونیکی پی ببرید.

بازاریابی کتاب الکترونیکی چیست؟

فقط برای روشن بودن، ما در مورد بازاریابی یک کتاب الکترونیکی صحبت نمی کنیم. ما در مورد بازاریابی کالاها و خدمات شما صحبت می کنیم از طريق یک کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی برای بازاریابی یک کتاب دیجیتالی است که مردم می توانند آن را دانلود کنند. برای اهداف این مقاله، یک کتاب الکترونیکی بازاریابی محتوا برای دانلود در وب سایت یک شرکت در دسترس است. (نوعی از کتاب‌های الکترونیکی بازاریابی نیز وجود دارد که در آمازون می‌فروشید، اما این نوع کتاب الکترونیکی متفاوتی است.)

کتاب‌های الکترونیکی کلید بازاریابی درونگرا هستند زیرا می‌توانند به طیف وسیعی از اهداف دست یابند. چه می‌شد اگر یک راه خودکار داشتید:

  • ترافیک سایت را به مشتریان پولی تبدیل کنید
  • با مشتریان درگیر شوید
  • بارها و بارها مشتریان را به وب سایت خود بازگردانید
  • اطلاعات تماس مشتری را بدست آورید
  • لیست بازاریابی ایمیلی خود را بسازید
  • آگاهی از برند خود را افزایش دهید
  • تشویق به تکرار تجارت

چنین راهی وجود دارد. پاسخ بازاریابی کتاب الکترونیکی است.

به طور خلاصه، کتاب الکترونیکی که برای دانلود در سایت خود در دسترس قرار می دهید، هم به عنوان فریبنده و هم طعمه عمل می کند. در حال حاضر، طعمه کلمه خوبی در بازاریابی نیست، اما چه آن را طعمه یا یک طعمه بنامید، کاری که انجام می دهید این است که بازدیدکنندگان سایت را طعمه می گذارید تا کتاب الکترونیکی را در ازای چیزی دریافت کنند. مبادله این است:

  • بازدیدکنندگان سایت محتوای ارزشمند را در کتاب الکترونیکی دریافت می کنند
  • شما اطلاعات تماس آنها را دریافت می کنید، به علاوه فرصتی برای دستیابی به تمام اهداف ذکر شده در بالا.

این یک تبادل منصفانه است تا زمانی که از اطلاعات تماس آنها سوء استفاده نکنید (با فروش آن یا ارسال هرزنامه به بازدیدکنندگان سایت خود) و تا زمانی که ارزش واقعی در محتوای کتاب الکترونیکی وجود داشته باشد.

آیا می خواهید ارزش پروژه بازاریابی کتاب الکترونیکی خود را افزایش دهید؟ چرا که نه برای یک دوره آزمایشی رایگان در WriterAccess ثبت نام کنید و یکی از نویسندگان متخصص ما را برای ایجاد محتوای با کیفیت استخدام کنید؟

با انجام این کار، می توانید اطمینان حاصل کنید که کتاب الکترونیکی شما منبع ارزشمندی برای مخاطبان شما خواهد بود و کمک می کند خود را به عنوان یک متخصص صنعت معرفی کنید.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *