How-to-Build-a-Personal-Trainer-Website-Header

شما می دانید که یک مربی شخصی باحال هستید وقتی کلماتی شبیه این هستند نیمکت، فوق مجموعه، و تکرارها واقعاً آشنا هستند و بیش از نیمی از واژگان روزانه شما را مصرف می کنند. آیا می دانید چه چیزی از نوشیدنی انرژی زا که در کنار خود دارید خنک تر است؟ داشتن یک وب سایت منظم برای نشان دادن پروژه تناسب اندام خود به همه!

یک روز در زندگی یک مربی شخصی ممکن است بسیاری از افراد را شگفت زده کند. آنها متخصصانی هستند که مهارت لازم را برای کمک به افراد برای دستیابی به اهداف تناسب اندام خاص دارند. صرف نظر از کاهش وزن ساده یا عضله سازی، یک مربی شخصی برای کمک به شما وجود دارد بلند کردن روحیه شما – و مقداری وزن نیز!

جدای از جناس، حفظ فرم بدن شما سالم است. مربیان شخصی در حال افزایش هستند، و در نتیجه، بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند برای کمک به سبک زندگی سالم‌تر ورزش کنند. اگرچه می‌توانید به باشگاه بروید و از ماشین‌ها لذت ببرید، داشتن فردی که بدن شما را بشناسد ضروری است، زیرا می‌تواند به شما توصیه‌های بهتری در مورد محل تمرکز تمرینات ارائه دهد.

با این حال، بدون داشتن وب سایت یک مربی شخصی مانند پرش کردن یک روز است. و همه ما می دانیم که چه اتفاقی می افتد وقتی چنین ظلمی انجام می دهید! بنابراین، در این پست وبلاگ، به نحوه ایجاد یک وب سایت مربی شخصی، پوشش ابزارهای مورد نیاز و صفحات ضروری که باید حاوی آن باشد، خواهیم پرداخت.

آیا به عنوان یک مربی شخصی نیاز به وب سایت دارید؟

اکثر مربیان شخصی در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تیک تاک فعال هستند، اما امروزه داشتن یک وب سایت به حرفه ای بودن شما امتیاز می دهد.

در حالی که ممکن است در ابتدا فکر کنید که این تلاش بیش از حد است، ایجاد یک وب سایت برای این نوع کسب و کار کوچک نتایج مثبت بسیاری را در ایجاد یک مشتری قوی به همراه خواهد داشت.

این می تواند جایگاه شما را در میان سایر مربیان شخصی که فقط در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند، محکم کند.

چگونه می توانم یک وب سایت مربی شخصی ایجاد کنم؟

این یک سوال اساسی است که در ذهن مربیان شخصی ایجاد می شود. پلتفرم های زیادی در دسترس هستند که قابل توجه ترین آنها وردپرس در حال حاضر است بلند کردن اکثر وب سایت های مبتنی بر CMS (ببخشید جناس ما)!

اگر شما را نگرفتیم پمپاژ شده در حال حاضر، به خواندن ادامه دهید – ما مراحل مورد نیاز برای ایجاد وب سایت مربی شخصی شما را بررسی می کنیم.

یک پلتفرم ساخت وب سایت را انتخاب کنید

قبل از دویدن، باید بدن خود را گرم کنید. وقتی صحبت از وب سایت ها می شود، این به معنای انتخاب یک پلت فرم برای ساخت وب سایت است!

انتخاب پلتفرمی که روی آن کار خواهید کرد بسیار مهم است و اساس همه چیزهایی است که روی آن قرار می دهید. در حال حاضر دو گزینه اصلی وجود دارد.

  1. از وردپرس استفاده کنید که استفاده از آن رایگان است و شروع آن آسان است، یا
  2. از یک سازنده وب سایت برای ایجاد سایت خود استفاده کنید، البته با محدودیت هایی.

یک ارائه دهنده میزبانی وب پیدا کنید

اگر مسیر وردپرس را انتخاب کرده اید، قدم منطقی بعدی خرید یک برنامه میزبانی وب است.

یک ارائه دهنده هاست مورد اعتماد را با همه چیزهایی که در یک بسته ساده نیاز دارید انتخاب کنید. طرح استاندارد میزبانی وب ما ساده ترین و مقرون به صرفه ترین است. این طرح شامل سازنده وب سایت شروع کننده است که می تواند به شما در ایجاد حداکثر دو صفحه وب محتوا کمک کند. اگر به موارد بیشتری نیاز دارید، به خواندن ادامه دهید، زیرا ویژگی ها در اینجا متوقف نمی شوند.

طرح استاندارد میزبانی وب همچنین به شما امکان می دهد فایل های وب سایت خود را میزبانی کنید. در مورد وردپرس، فقط باید فایل های آن را آپلود کنید، آن را به درستی تنظیم کنید، آن را به دلخواه شخصی سازی کنید و شروع به کار در وب سایت جدید خود کنید. راهنمای ساده و نکاتی را می توانید در وبلاگ دیگر ما پیدا کنید، نحوه راه اندازی یک وبلاگ وردپرس.

اگر خودتان این کار را انجام دهید، طرح ساده بیش از ویژگی های کافی دارد. با پرداخت 3.95 دلار در ماه، 100 گیگابایت فضای وب روی درایوهای SSD دریافت خواهید کرد که سریع هستند و فضای ذخیره سازی زیادی دارند.

برای افرادی که با وردپرس آشنایی ندارند اما می خواهند یک وب سایت بهینه و سئو دوست داشته باشند، طرح مدیریت شده وردپرس محتوامارکتینگ راهی برای رفتن است.

نه تنها می توانید وردپرس را با چند کلیک نصب کنید، بلکه تمام امنیت، نگهداری و اسکن بدافزار بلادرنگ را نیز دریافت می کنید تا خیالتان راحت باشد و بر بهترین مربی شخصی بودن تمرکز کنید!

یک نام دامنه انتخاب کنید

بسیاری از برنامه های محتوامارکتینگ با ثبت دامنه رایگان ارائه می شوند، و شما می توانید با پیدا کردن یک نام جذاب و جالب برای وب سایت مربی شخصی خود از آن بهره ببرید. اگر مردم بیشتر با آن آشنا هستند، می تواند نام شما باشد یا نام مستعاری که در رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنید.

در هر صورت، به یاد داشته باشید که در حال ساخت یک وب سایت مربی شخصی هستید. استفاده از نام خود به جای نام تجاری، موضع دوستانه تری را منتقل می کند و در عین حال برای تازه واردان نیز جذاب است.

صفحاتی که وب سایت هر مربی شخصی باید داشته باشد

انتخاب یک طرح و راه اندازی نصب وردپرس یک چیز است، اما ایجاد تمام صفحات ضروری چیز دیگری است. قبل از اینکه شروع به تولید محتوا کنید، باید یک ساختار خوب فکر کنید.

یک وب سایت مربی شخصی نیازهای ساده ای دارد، مانند یک صفحه نخست، یک در باره صفحه، الف وبلاگ صفحه، و الف رزرو صفحه تا مشتریان بتوانند یک قرار ملاقات با شما تعیین کنند. در زیر، ما در مورد صفحاتی که باید در وب سایت خود داشته باشید صحبت می کنیم.

صفحه نخست

یک صفحه اصلی قرار است صفحه فرود وب سایت مربی شخصی شما باشد. تقریباً مطمئن است که بازدیدکنندگان از صفحه اصلی عبور می کنند تا اطلاعات بیشتری درباره شما داشته باشند و خدماتی را که ارائه می دهید ببینند، مهم نیست که در ابتدا در چه صفحه ای قرار گرفته اند.

این به عنوان مرکز وب‌سایت عمل می‌کند که همه چیز را گرد هم می‌آورد، و داشتن یک صفحه اول خوب طراحی شده برای جذب افراد ضروری است. یک لیست ساده از دستاوردها، برخی از پست های رسانه های اجتماعی، و یک معرفی مختصر در مورد خود و همکاران، اطلاعات زیادی برای شروع است.

صفحه درباره ما

چه خودتان این کار را انجام دهید و چه افرادی دارید که برای شما کار می کنند، یک صفحه درباره برای یک مربی شخصی ضروری است. این نقطه شروع برای بازدید کننده است که از نزدیک نزدیک شود و، می دانید، شخصی، با آنچه می توانید برای آنها فراهم کنید!

همچنین بسیار حیاتی است که یک زندگی‌نامه کوچک از خود، پیشینه و روش‌های آموزشی‌تان به مردم بدهید.

اگر گروهی از افراد پشت تلاش شما هستند، نام صفحه را به درستی در نظر بگیرید – برای مثال، تیم ما – بهتر منعکس کنید که به تنهایی کار نمی کنید. در این صورت، می‌توانید نقاط قوت هر یک از اعضا را فهرست کنید و آن‌ها را با ستون‌های متعدد ارائه کنید، که مفید و خواندنی است.

به یاد داشته باشید، شخصی که از طریق صفحه درباره جستجو می کند به طور بالقوه به دنبال رزرو سرویس از شما است، بنابراین اطلاعات ارائه شده در اینجا باید دقیق و صحیح باشد.

صفحه رزرو

این ما را به صفحه رزرو می رساند. درست از طریق وب سایت، داشتن سیستمی که بازدیدکنندگان می توانند با شما قرار ملاقات رزرو کنند بسیار منطقی است. یک افزونه رزرو می تواند اتوماسیون را ارائه دهد تا مجبور نباشید آنها را با دست پیگیری کنید.

وردپرس پلاگین های شگفت انگیزی برای این منظور دارد و می تواند در زمان پیگیری قرار ملاقات های شما صرفه جویی کند. دو افزونه عالی برای آن خواهد بود آملیا و رزرو ووکامرس.

هر دو از رزرو قرارها پشتیبانی می کنند و به مشتریان شما امکان می دهند با کارت های اعتباری خود پرداخت کنند. در حالی که این گزینه‌های پولی هستند، آملیا یک نسخه رایگان دارد که می‌توانید آن را امتحان کنید. سپس کل مخزن پلاگین وردپرس را در اختیار دارید که چندین راه حل رایگان از توسعه دهندگان قابل اعتماد دارد.

صفحه خدمات

خدمات به برنامه ها و جلساتی که به هر بازدیدکننده ارائه می دهید اشاره می کند. داشتن مجموعه ای کامل از خدمات، و بازاریابی خوب آنها از طریق رسانه های اجتماعی، باعث ایجاد تعداد زیادی تبدیل می شود و بازدیدکنندگان ساده به مشتری تبدیل می شوند.

می‌توانید هر سرویس را نام‌گذاری کنید تا قبل از پرداختن به جزئیات، زمینه را به افراد بدهید. پیلاتس، یوگا، TRX، تمرینات تمام بدن، تمرینات عضلات شکم، و برنامه‌های ساخت انبوه نمونه‌هایی هستند که می‌توانید استفاده کنید. خلاق باشید و با اضافه کردن استعداد خود به نام آنها را توصیف کنید.

هدایت ترافیک از صفحه خدمات به صفحه رزروهای شما بسیار مهم است، و دارای تعدادی عکس و ویدیو از جلسات شما می تواند به شما در ایجاد اعتماد به عنوان یک حرفه ای کمک کند.

صفحه وبلاگ

صحبت در مورد کسب و کار شما به اندازه فروش خدمات شما مهم است. وبلاگ نویسی در مورد سرویس جدیدی که به مشتریان خود ارائه می دهید را در نظر بگیرید که می تواند به عنوان دیود برای به دست آوردن فروش بیشتر عمل کند، نه تنها ماهیچه ها! جامعه تناسب اندام بسیار زیاد است، و برخی از مردم می خواهند در مورد هر روند جدیدی که اتفاق می افتد، یاد بگیرند.

اگر قصد دارید صفحه فروشگاهی داشته باشید، محصولاتی را که می فروشید پیوند دهید. صحبت در مورد نکات مثبت مکمل های غذایی یا لوازم ورزشی می تواند فروش شما را بیشتر کند. حتی می توانید موضوعات جالب دیگری را برای نوشتن انتخاب کنید و چشمان علاقه مندان به تناسب اندام را جلب کنید.

صفحه تماس

اگر افراد در مورد چیزی سوالی دارند، باید بتوانند با شما تماس بگیرند. ارائه یک فرم تماس با سوالات ساده به افراد کمک می کند تا تمام اطلاعاتی را که برای پاسخگویی موثر به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار دهند.

بسیاری از مردم همچنین به دنبال مربی های شخصی نزدیک هستند. به عنوان مثال، ارائه یک مکان از طریق نقشه های گوگل می تواند به رتبه بندی سئو شما کمک کند، و همه ما قدرت موتورهای جستجوی امروزی را می دانیم.

صفحه فروشگاه

پشتیبانی از وب سایت مربی خود با محتوای بیشتر همیشه یک چالش است، اما به فروش محصولات ساده و در عین حال هیجان انگیز در پروژه تناسب اندام خود فکر کنید.

لوازم جانبی روزمره که مشتریان شما می توانند در جلسات آموزشی شما استفاده کنند، تی شرت های شخصی سازی شده، و بطری های نوشیدنی با لوگوی شما نمونه های خوبی از درآمد غیرفعال هستند و این با فروشگاه خودتان امکان پذیر است.

کدام وب سایت ساز برای مربیان شخصی بهترین است؟

با نگاهی به چشم انداز فعلی ساخت وب سایت، راه حل هایی مانند Wix، Squarespace و تعداد نسبتاً قابل توجهی از خدمات کوچکتر را پیدا می کنیم که می خواهند شما را به سرعت آنلاین کنند.

Squarespace به دلیل سهولت استفاده و راه اندازی آن شناخته شده است، در حالی که Wix یک گزینه رایگان برای امتحان کردن قبل از خرید دارد. اینها ابزارهای عالی برای آنلاین کردن شما در کمتر از یک هفته هستند، اما به یاد داشته باشید که این راه حل ها از نظر سفارشی سازی و مقیاس پذیری عقب هستند.

با این حال، وردپرس با داشتن لیست گسترده ای از افزونه ها و مضامین موجود که عملکرد ارزشمندی را به وب سایت شما می بخشد، صورت حساب را پر می کند و این الزامات را برآورده می کند.

همچنین می توانید اطلاعات مربوطه را در پست وبلاگ وردپرس در مقابل سازندگان وب سایت ما بیابید.

نحوه-ساخت-یک-مربی-شخصی-وب سایت-داخلی-02

قطار – تعلیم دادن وب سایت وردپرس شما عالی است!

ما فکر می کنیم که شما را با این جناس به دست آوردیم، اما اگر نه، اجازه دهید کمی در مورد بهینه سازی وب سایت صحبت کنیم تا آن را جبران کنیم.

برخلاف سازندگان وب‌سایت که تمام امور نگهداری و بهینه‌سازی را برای شما انجام می‌دهند، وردپرس به نصب افزونه‌های اضافی مانند Yoast SEO و WP Super Cache نیاز دارد. این ابزارها عملکرد سئو و سرعت بارگذاری سایت را تنها با چند کلیک بهینه می کنند.

در حالی که انجام این کار به تنهایی نسبتاً آسان است، برنامه مدیریت شده وردپرس محتوامارکتینگ همه اینها را در یک بسته ساده و آماده ارائه می دهد. ما آن را وردپرس روی استروئیدها می نامیم.

خلاصه آن همه

مربی شخصی بودن به این معنی است که یک برنامه روزانه سخت و طولانی دارید، اما بدون شک داشتن یک وب سایت به شما کمک می کند تا در پایان روز کارهای بیشتری انجام دهید.

کنار زدن وردپرس بهترین راه حل در دراز مدت است. استفاده از آن آسان است، می‌توانید با چند کلیک محتوا اضافه کنید، و از برخی از محبوب‌ترین صفحه‌سازها پشتیبانی می‌کند که انعطاف‌پذیری سازندگان وب‌سایت مانند Wix، Squarespace، Duda و Google Sites را به ارمغان می‌آورند.

فرض کنید یک رابط کشیدن و رها کردن را یک راه طبیعی تری برای ایجاد پیدا کرده اید. در این صورت، Elementor و Visual Composer، در میان بسیاری دیگر، تنها چند افزونه صفحه‌سازی هستند که مسیر خلاقانه‌ای را در وردپرس باز می‌کنند.

سود گاهی بدون درد به دست می آید! در این پست وبلاگ، ما در مورد کار کردن صحبت نکردیم (یادتان هست که این حوزه تخصص شماست؟)، اما چگونه می توانید وب سایتی ایجاد کنید که برای شما مناسب باشد.

و فراموش نکنید که وقتی شروع به ایجاد وب‌سایت خود می‌کنید، وبلاگ محتوامارکتینگ به همراه تیمی ماهر از متخصصان آماده کمک به ساخت بهترین وب‌سایتی که تا به حال رویای آن را داشته‌اید، به شما کمک می‌کند.

سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *