آیا می خواهید یک مبدل ارز به وبلاگ خود اضافه کنید؟

یک مبدل ارز به بازدیدکنندگان وب سایت شما اجازه می دهد تا بدون خروج از وب سایت شما، نرخ مبادله ارزهای مختلف را به سرعت محاسبه کنند.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی یک مبدل ارز در وردپرس اضافه کنید.

چگونه یک مبدل ارز در وردپرس اضافه کنیم

چه نوع وب سایت هایی به مبدل ارز نیاز دارند؟

چه یک فروشگاه آنلاین، یک وب سایت کسب و کار کوچک یا یک وبلاگ وردپرس داشته باشید، تا زمانی که مخاطب بین المللی دارید و چیزی را می فروشید، می توانید از مبدل ارز استفاده کنید.

در اینجا چند نمونه از وب سایت هایی وجود دارد که ممکن است به ماشین حساب ارز برای وردپرس نیاز داشته باشند:

  • فروشگاه های تجارت الکترونیک: اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک با وردپرس راه اندازی می کنید و محصولاتی را در سطح بین المللی می فروشید، یک مبدل ارز می تواند به کاربران شما کمک کند تا به سرعت هزینه ها را به ارز محلی خود محاسبه کنند.
  • وبلاگ های سفر: اگر صاحب یک وبلاگ سفر هستید، یک ماشین حساب ارزی می تواند به کاربران شما کمک کند تا هزینه های سفر را به ارزهای مختلف محاسبه کنند.
  • وب سایت های تجاری: یک وب سایت تجاری نیز ممکن است بخواهد که کاربرانش نرخ ارزهای مختلف را ببینند. به ویژه کسب و کارهایی که در کشورهای مختلف حضور دارند.
  • وب سایت های مالی و بانکی: وب‌سایت‌های صنایع مالی و بانکی می‌توانند ماشین‌حساب ارز را برای بازدیدکنندگان خود اضافه کنند تا نرخ تبدیل را بدون خروج از وب‌سایت خود محاسبه کنند.
  • سایت های مبادلات سکه و فارکس: وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که وبلاگ‌نویسی می‌کنند یا با ارزهای دیجیتال، معاملات فارکس و موارد مشابه سروکار دارند. این وب سایت ها به یک مبدل ارز نیاز دارند تا کاربرانشان بتوانند به سرعت نرخ تبدیل را محاسبه کنند.

ممکن است بسیاری از وب سایت های وردپرس دیگری وجود داشته باشند که ممکن است به مبدل ارز نیاز داشته باشند. همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه اضافه کردن آسان مبدل ارز در وردپرس بیندازیم.

ما 2 روش را به شما نشان خواهیم داد، از جمله راهی برای سایت وردپرس و فروشگاه ووکامرس. برای رفتن به بخش دلخواه خود می توانید روی پیوندهای زیر کلیک کنید:

  • اضافه کردن مبدل ارز در وردپرس
  • اضافه کردن مبدل ارز در ووکامرس

اضافه کردن مبدل ارز در وردپرس

شما به راحتی با استفاده از CBX Currency Converter یک مبدل ارز در وردپرس اضافه می کنید. این یک افزونه رایگان وردپرس است که تا 117 ارز را محاسبه و نمایش می دهد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه CBX Currency Converter را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، باید به تنظیمات » مبدل ارز صفحه در قسمت مدیریت وردپرس شما. از اینجا، می‌توانید تنظیمات کلی را مدیریت کنید، مانند انتخاب طرح‌بندی برای مبدل ارز خود و انتخاب منبع API برای واکشی نرخ ارز.

تنظیمات مبدل ارز CBX

به طور پیش فرض، افزونه از Exchangerate.host استفاده می کند که به کلید API نیاز ندارد. با این حال، می‌توانید روی منوی کشویی کلیک کنید و منابع دیگری مانند Alphavantage، Openexchangerates و Currencylayer را انتخاب کنید.

پس از افزودن کلید API، می توانید یک طرح برای مبدل ارز انتخاب کنید.

4 طرح بندی برای انتخاب وجود دارد. با استفاده از این طرح‌بندی‌ها، می‌توانید یک ماشین‌حساب ارز، فهرست نرخ ارز یا هر دو را نمایش دهید. شما همچنین می توانید موقعیت نقطه اعشار را تعریف کنید.

طرح مبدل ارز

علاوه بر این، می‌توانید تنظیمات را برای هر طرح مبدل ارز ویرایش کنید.

به عنوان مثال، در تب “Calculator Default”، می توانید مقادیر پیش فرض را برای ماشین حساب ارز تنظیم کنید. به شما امکان می‌دهد ارزها را فعال کنید، گزینه‌های پیش‌فرض را برای از و به ارزها و موارد دیگر تنظیم کنید.

تنظیمات چیدمان ماشین حساب را ویرایش کنید

پس از طرح‌بندی ماشین‌حساب، می‌توانید برای تنظیمات پیش‌فرض فهرست نرخ ارز، به تب «فهرست پیش‌فرض» بروید.

می توانید ارز اصلی را انتخاب کنید و سپس لیستی از ارزهای دیگر را برای نمایش در لیست نرخ اضافه کنید.

تنظیمات چیدمان فهرست را ویرایش کنید

پس از انجام تنظیمات، روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید. هر زمان که تنظیماتی را در برگه های بالا تغییر دادید، حتما این مرحله را انجام دهید.

نمایش مبدل ارز در سایت شما

با استفاده از بلوک CBX Currency Converter به راحتی می توانید مبدل ارز را در هر نقطه از وب سایت خود نمایش دهید.

ابتدا می توانید یک صفحه جدید ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را ویرایش کنید. پس از وارد شدن به ویرایشگر محتوا، به سادگی روی دکمه «+» کلیک کنید و بلوک CBX Currency Converter را اضافه کنید.

مبدل CBX را به صفحه اضافه کنید

همچنین می توانید مبدل ارز را در نوار کناری وب سایت خود نمایش دهید.

می توانید به ظاهر » ابزارک ها از داشبورد وردپرس شما. پس از آن، می‌توانید به سادگی بلوک ویجت «CBX Currency Converter» را به ناحیه نوار کناری اضافه کنید.

مبدل CBX را به نوار کناری اضافه کنید

پس از افزودن بلوک ویجت، می‌توانید عنوان را ویرایش کنید، طرح‌بندی را انتخاب کنید، اعشار را تغییر دهید، ارز پیش‌فرض را انتخاب کنید و موارد دیگر.

پس از اتمام کار، به سادگی روی دکمه “به روز رسانی” کلیک کنید.

تنظیمات مبدل ارز را تغییر دهید

به سادگی از وب سایت خود دیدن کنید تا مبدل ارز را در ویجت نوار کناری یا صفحه وردپرس ببینید.

کاربران شما می‌توانند مبلغی را وارد کنند، ارزی را که می‌خواهند بررسی کنند انتخاب کنند و سپس روی دکمه «تبدیل» کلیک کنند تا نتایج همانجا نمایش داده شود.

پیش نمایش ویجت مبدل ارز

همچنین می توانید یک مبدل ارز را در WooCommerce یا هر سایت تجارت الکترونیک وردپرس دیگری ادغام کنید. برای این کار به افزونه Currency Converter Pro نیاز دارید.

با این حال، سایر پلاگین های چند ارزی نیز کار را انجام می دهند که اکثر آنها رایگان هستند. بیایید ببینیم چگونه می توانید یک مبدل ارز در ووکامرس اضافه کنید.

اضافه کردن مبدل ارز در ووکامرس

اگر یک فروشگاه ووکامرس دارید که مشتریانی را از نقاط مختلف جهان جذب می کند، یک مبدل ارز می تواند قیمت ها را به ارزهای محلی نشان دهد و تبدیل ها را افزایش دهد.

ساده ترین راه برای اضافه کردن مبدل ارز در ووکامرس استفاده از افزونه CURCY است. این یک افزونه WooCommerce رایگان است که استفاده از آن آسان است و پشتیبانی چند ارزی را ارائه می دهد.

ابتدا باید افزونه CURCY را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، می توانید به چنذ ارزی صفحه را از داشبورد وردپرس و برگه تنظیمات عمومی را مشاهده کنید.

تنظیمات کلی CURCY

در اینجا، می‌توانید روی دکمه «فعال» کلیک کنید تا گزینه‌های مبدل ارز برای WooCommerce فعال شود. علاوه بر این، افزونه همچنین به شما امکان می دهد قیمت ها را تنظیم کنید.

در مرحله بعد، می توانید به پایین اسکرول کنید و ارزهای مختلف را اضافه کنید. به سادگی روی دکمه “افزودن ارز” کلیک کنید. به یاد داشته باشید که در افزونه رایگان، شما می توانید تنها 2 ارز را در یک زمان اضافه کنید.

ارزها را اضافه کنید

پس از آن، می توانید به برگه «مکان» بروید.

در اینجا، گزینه هایی برای شناسایی خودکار ارزها و نشان دادن یک ارز خاص برای بازدیدکنندگان از مکان های مختلف پیدا خواهید کرد.

شناسایی خودکار ارزها

در مرحله بعد، می توانید به برگه «طراحی» بروید و ظاهر مبدل ارز خود را ویرایش کنید.

این افزونه به شما امکان می دهد موقعیت آن را انتخاب کنید، عنوانی را اضافه کنید، رنگ متن، سبک، رنگ اصلی و پس زمینه و موارد دیگر را تغییر دهید.

تغییر طراحی مبدل ارز

پس از انجام این کار، می توانید تغییرات خود را ذخیره کنید.

اکنون می توانید از فروشگاه WooCommerce خود دیدن کنید تا مبدل ارز را در عمل مشاهده کنید.

پیش نمایش مبدل ارز WooCommerce

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه افزودن مبدل ارز در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید انتخاب تخصصی ما از بهترین افزونه های ماشین حساب برای سایت وردپرس خود و نحوه سفارشی کردن صفحه سبد خرید ووکامرس خود را ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک

پست نحوه اضافه کردن مبدل ارز در وردپرس اولین بار در WPBeginner ظاهر شد.





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *