یکی از بهترین چیزها در مورد راه اندازی کسب و کار خود این است که می توانید آن را طوری تنظیم کنید که ارزش های شما را منعکس کند.

به عنوان یک رهبر، شما زمینه را برای:

  • نحوه فعالیت شرکت
  • انواع افرادی که استخدام خواهید کرد
  • مشتریانی که انتخاب می کنید
  • نحوه مشارکت شما با مشتریان

ماموریت ما بر تعهد شدید به ارزش ها و اشتیاق برای الهام بخشیدن به دیگران متمرکز است. ما متعهد هستیم که اعتماد همکاران، جوامع و مشتریان خود را با ارائه خدمات صادقانه، مهربانانه و متواضعانه به آنها جلب کنیم. سخاوت و سخاوت به قدری برای شخصیت ما اهمیت دارد که اخیراً شروع کردیم غیر انتفاعی.

این بسیار متفاوت از بسیاری از آژانس‌هایی است که در بیانیه‌های هدف یا مأموریت خود بر خلاقیت و «کار» تمرکز می‌کنند – ما می‌خواهیم بیشتر از آنچه که انجام می‌دهیم، شناخته شویم.

آیا می خواهید آژانس مبتنی بر ارزش های خود را بسازید؟

در اینجا نحوه اطمینان از اینکه ارزش هایی که تعیین می کنید در سازمان شما تزریق می شود، آمده است.

مصاحبه رفتاری همراه با بینش

یک آژانس مبتنی بر ارزش‌ها با استخدام افراد مناسب و پرسیدن سؤالات مناسب از آنها شروع می‌کند.

تیم من در مورد استعداد، توانایی ها و مهارت های مدیریت مشتری سوالاتی می پرسد.

به عنوان فردی که در نهایت مسئول فرهنگ است، دوست دارم سوالاتی بپرسم که به من این احساس را بدهد که آن شخص کیست.

این موارد عبارتند از: “آیا تا به حال از شما خواسته شده است کاری انجام دهید که خلاف اخلاق شما باشد؟” و “یک تصور غلط رایج در مورد شما چیست؟”

  • ما همچنین از ابزارهایی مانند StrengthsFinder برای درک اینکه چه چیزی باعث می شود که فرد مورد نظر خود را نشان دهد و چگونه با بقیه اعضای تیم ما هماهنگ می شود.

حفاظت از ارزش ها و فرهنگ مشترکمان به معنای تفکر گسترده تر از اینکه کارمند آینده چه کسی باشد، است.

استخدام‌های جدید باید ارزش‌های تیم را به اشتراک بگذارند، مجموعه مهارت‌های موجود ما را تکمیل کنند و تجربه کلی تیم و مشتری را افزایش دهند.

به عبارت دیگر، ما افرادی را می خواهیم که بتوانند فرهنگ را ارتقا دهند و در عین حال مهارت های جدیدی را به تیم اضافه کنند.

داشتن ذهنیت بی نهایت

تفکر کوتاه مدت – یا متناهی – می تواند افراد را به سمت مصالحه با ارزش هایی سوق دهد که در غیر این صورت ممکن است قویاً رعایت کنند.

به عنوان یک رهبر آژانس، گاهی اوقات باید روی نیازهای کوتاه مدت تمرکز کنید، مانند اطمینان از اینکه پول کافی برای حقوق و دستمزد دارید. اما اگر از آن دسته رهبران محدودی هستید که بر اساس نیازهای کوتاه مدت استخدام و اخراج می کنید، فرهنگ متفاوتی نسبت به آنچه که قصد دارید ایجاد خواهید کرد.

محو شدن اخلاقیو یا از دست دادن مفاهیم اخلاقی تصمیمات، زمانی که افراد فقط بر روی کوتاه مدت تمرکز می کنند، می تواند خزش کند. هر زمان که ممکن است برای ایجاد یک آژانس قوی، با عملکرد بالا و مبتنی بر ارزش، از یک طرز فکر بی نهایت استفاده کنید.

طرز فکر بی نهایت به معنای تمرکز بر یک هدف بزرگتر و اذعان به این است که هدف یک کسب و کار ادامه دادن به بازی است. اولویت ایجاد تیم‌هایی با اعتماد بالا، درک این موضوع است که اغلب برای ادامه کسب‌وکار نیاز به انعطاف و سازگاری دارید و به رقبای شایسته خود احترام می‌گذارید.

آژانس ها ممکن است زمانی که افراد را پس از از دست دادن مشتری به سرعت اخراج می کنند یا صرفاً بر فروش آژانس متمرکز می شوند، تفکر محدودی نشان دهند.

سرمایه گذاری در آموزش و توسعه رهبری

اکثر آژانس‌ها اطمینان می‌دهند که افرادشان بازاریاب‌های خوبی هستند و در آخرین تاکتیک‌ها به سرعت عمل می‌کنند. این یک امر مسلم است و مطمئناً باید بخشی از برنامه آموزشی بازاریابی باشد.

با این حال، سرمایه‌گذاری در آموزش و توسعه رهبری در همه سطوح به تیم شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که شما واقعاً برای چه چیزهایی ارزش قائل هستید. به عنوان یک رهبر آژانس، نقش خود را توسعه نسل بعدی رهبران بزرگ می دانم، نه فقط نسل بعدی بازاریابان بزرگ.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


اکنون که می‌دانید چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ارزش‌ها در سازمانتان حک شده‌اند، چگونه مطمئن می‌شوید که با رهبری ارزش‌ها، رانندگی می‌کنید و نتایج را برای آژانس خود به دست می‌آورید؟

از طریق دریافت مزایا در سه زمینه کلیدی به دست می آید.

1. حفظ کارکنان

بازاریابان دیجیتال انتخاب های زیادی در رابطه با محل کار دارند. در حالی که مزایای قدیمی مانند میزهای بیلیارد یا ساعات خوشی در گذشته اهمیت داشتند، کار از راه دور آنچه را که باعث رضایت و حفظ کارمندان می شود تغییر داده است.

توانایی خروج از خانه برای سوار کردن بچه ها و انجام برخی کارهای خارج از ساعات کاری. اعتقاد به ارزش های شرکت و داشتن سیستم هایی که به کارکنان اجازه می دهد با همکاران خود احساس ارتباط داشته باشند. اینها همه مهم است.

جابجایی کارکنان هم برای شرکت و هم برای مشتریانش مخرب است.

گردش مالی ما کمتر از نصف معمول است. من این را به رهبری مردممان با وضوح ارزش‌هایمان و تنظیم آنها به بهترین شکل ممکن برای تکیه بر آنها نسبت می‌دهم.

آیا ما کامل هستیم؟ نه. اما با توجه به ارزش‌ها و هدف به عنوان تمرکز، کمک می‌کند کارکنان را بیشتر از حد معمول در اطراف نگه دارید.

همسویی ارزش ها کلید ایجاد یک پایه اعتماد متقابل بین کارمندان و آژانس است. همچنین به آسان‌تر شدن پیوند میان کارمندان کمک می‌کند.

2. رضایت مشتری

مشتریان از ارزش هایی مانند شفافیت، فروتنی و سپاسگزاری قدردانی می کنند.

ایجاد روابط قابل اعتماد و مدیریت حساب های آنها توسط یک گروه قوی مبتنی بر ارزش منجر به رضایت و حفظ مشتری بیشتر می شود.

البته، بازاریاب‌ها باید حساب‌ها را به خوبی مدیریت کنند – این سهام جدول است.

ایجاد روابط عمیق باعث ایجاد تعهد و چشم انداز مشترک می شود. این به ایجاد ذهنیت “ما” با مشتری و آژانس به عنوان یک تیم کمک می کند، برخلاف رابطه مشترک “آنها” یا “فروشنده”.

یکی دیگر از مزایای ایجاد روابط عمیق؟ همانطور که شرکای مشتری شما به شرکت های دیگر می روند، شانس خوبی وجود دارد که شما را بیاورند.

3. افزایش نوآوری

سازمان های مبتنی بر ارزش ها تمایل به ایجاد امنیت روانی دارند. این بدان معناست که یک محیط امن برای افراد وجود دارد تا افکار و ایده های خود را با رهبران به اشتراک بگذارند.

نوآوری نباید به استراتژی‌ها و تاکتیک‌های جدید محدود شود – می‌تواند فرآیندهای جدید یا بازخورد در مورد نوع خدماتی باشد که آژانس باید ارائه دهد یا متوقف کند.

نوآوری می تواند مبتنی بر تیم نیز باشد. این می تواند منجر به شنیده شدن کارمندان و احساس ارزشمندی شود، چیزی که باعث حفظ آنها می شود

من امیدوارم که این دیدگاه ها در مورد ایجاد یک فرهنگ قوی مبتنی بر ارزش ها به شما کمک کند عاملیت خود را برای به دست آوردن نتایج مورد نظر تقویت کنید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *