اگرچه ما در استفاده از اصطلاح پس از همه‌گیری با اطمینان تردید داریم، بازاریابی امروزه در فضایی انجام می‌شود که توسط COVID-19 تغییر کرده است – شاید به طور غیرقابل برگشتی. بله، بازاریابان در حال بازگشت به محل کار هستند. بسیاری از کنفرانس ها و نمایشگاه ها به صورت حضوری باز می گردند. امکان ملاقات و احوالپرسی با مشتریان احتمالی به جای حضور در فیلم وجود دارد.

اما بعید به نظر می رسد که اهمیت بازاریابی دیجیتال کاهش یابد. با آن تأکید بیشتر بر محتوای دیجیتال و تجربه دیجیتال، گسترش تجارت الکترونیک در تقریباً هر عمودی و علاقه به رویدادهای مجازی می شود.

معنی آن چیست؟ حدس زدید: اهمیت رو به رشد پشته دیجیتال مارکت.

“راه اندازی مجدد بازاریابی عالی.” ما همچنین شاهد تغییرات بزرگی در جنبه انسانی بازاریابی هستیم. بسیاری از متخصصان بازاریابی این فضا را ترک کرده اند. دیگران از موقعیت های معمولی به کار آزاد یا قراردادی تغییر مکان داده اند. فرصت‌های بزرگ – و همچنین چالش‌هایی – برای افرادی که در مراحل اولیه حرفه‌شان هستند، چه به عنوان بازاریاب یا حرفه‌ای عملیات بازاریابی، وجود دارد.

کریس پن، دانشمند داده و مشارکت کننده MarTech این را “راه اندازی مجدد بازاریابی عالی” ما سؤال جدیدی را در این نسخه از نظرسنجی مطرح کرده‌ایم که از شما می‌پرسد آیا شما شاهد همان پدیده هستید، چه در سازمان بازاریابی خودتان یا دیگران.

پول را دنبال کنید. ما همچنین مثل همیشه می‌پرسیم که آیا شرایط به صورت مثبت یا منفی بر حقوق و همچنین مسیر شغلی شما تأثیر می‌گذارد.

مانند قبل، ما با اسکات برینکر و chiefmartec.com برای انجام نظرسنجی تکمیل آن نباید بیش از چند دقیقه طول بکشد، و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن نتایج به زودی هستیم.

در نظرسنجی حقوق و شغل MarTech شرکت کنید


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

کیم دیویس

کیم دیویس مدیر تحریریه MarTech Today است. کیم که در لندن متولد شد، اما بیش از دو دهه نیویورکی بود، ده سال پیش شروع به پوشش نرم افزارهای سازمانی کرد. تجربه او شامل SaaS برای سازمانی، برنامه‌ریزی شهری مبتنی بر داده‌های تبلیغات دیجیتال، و کاربردهای SaaS، فناوری دیجیتال و داده‌ها در فضای بازاریابی است. او ابتدا به عنوان ویراستار Haymarket’s The Hub، یک وب‌سایت اختصاصی فناوری بازاریابی، در مورد فناوری بازاریابی نوشت که متعاقباً به کانالی در مارک تجاری مستقر DMN تبدیل شد. کیم در سال 2016 به عنوان سردبیر ارشد به DMN Proper ملحق شد و سردبیر اجرایی شد و سپس سردبیر شد و تا ژانویه 2020 سمتی را در اختیار داشت. کیم قبل از کار در روزنامه‌نگاری فناوری، دستیار سردبیر در اخبار محلی نیویورک تایمز بود. سایت، The Local: East Village، و قبلاً به عنوان سردبیر یک نشریه دانشگاهی و به عنوان یک روزنامه نگار موسیقی کار کرده است. او صدها نقد رستوران نیویورک را برای یک وبلاگ شخصی نوشته است، و گهگاه به عنوان مهمان مهمان Eater بوده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *