فیلم های ابعاد

منتشر شده در سال 1996، جیغ بزن یکی از محبوب ترین و تاثیرگذارترین فیلم های ترسناک تمام دوران است. این مجموعه دنباله‌های متعددی را در یک فرنچایز ایجاد کرد که بیش از 25 سال از آن می‌گذرد. اینجا جایی است که می توانید همه موارد را پخش کنید جیغ بزن فیلم ها.

به روز رسانی، 4/10/23: ما راهنمای خود را بررسی کردیم و تأیید کردیم که همه پیوندهای ما کار می کنند.

جیغ بزن

وس کریون، فیلمساز افسانه ای ترسناک، روندی از فیلم های ترسناک و خودآگاه را با نسخه اصلی آغاز کرد. جیغ بزن. نوشته شده توسط کوین ویلیامسون، جیغ بزن در شهر کوچک وودزبورو، کالیفرنیا، جایی که یک قاتل نقابدار در حال تعقیب نوجوانان محلی است. Neve Campbell، Skeet Ulrich، Matthew Lillard، Rose McGowan و Jamie Kennedy در نقش نوجوانان به ایفای نقش می پردازند، با دیوید آرکت در نقش پلیس محلی و کورتنی کاکس در نقش یک خبرنگار فضول. شخصیت‌ها در مورد «قوانین» فیلم‌های ترسناک حدس و گمان می‌زنند در حالی که تلاش می‌کنند در میان یکی زنده بمانند.

جیغ بزن در Paramount+ (+4.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه)، به صورت رایگان با تبلیغات در Pluto TV و به صورت رایگان از طریق کتابخانه های محلی در Hoopla پخش می شود. همچنین برای خرید دیجیتالی (+9.99 دلار) و اجاره (+2.99 دلار) از آمازون، iTunes، Google Play، Vudu و سایر رسانه‌های دیجیتال در دسترس است.

مربوط: بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس در سال 2022

جیغ 2

کمتر از یک سال پس از اولین فیلم، وس کریون و کوین ویلیامسون با آن بازگشتند جیغ 2همراه با ستاره های Neve Campbell، David Arquette، Courteney Cox و Jamie Kennedy. سیدنی پرسکات از کمپبل اکنون یک دانشجوی کالج است، اما او و دوستانش دوباره هدف قاتل جدیدی قرار می گیرند که ماسک صورت شبح را بر تن دارد. این بار، سازندگان فیلم با «قوانین» دنباله‌های ترسناک بازی می‌کنند، در حالی که مجموعه جدیدی از شخصیت‌های فرعی را برای سلاخی ارائه می‌کنند و داستان آسیب‌های سیدنی را بیشتر می‌کنند.

جیغ 2 در Paramount+ (+4.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه)، به صورت رایگان با تبلیغات در Pluto TV و به صورت رایگان از طریق کتابخانه های محلی در Hoopla پخش می شود. همچنین برای خرید دیجیتالی (+9.99 دلار) و اجاره (+2.99 دلار) از آمازون، iTunes، Google Play، Vudu و سایر رسانه‌های دیجیتال در دسترس است.

جیغ 3

سومین جیغ بزن فیلم تمرکز بر عناصر متا سریال را افزایش می دهد، زیرا Ghostface جدید شروع به کشتن اعضای بازیگران فیلمی بر اساس داستان زندگی سیدنی پرسکات می کند. نیو کمپبل، دیوید آرکت و کورتنی کاکس برای کارگردانی وس کریون بازگشته اند، در داستانی که تعادل را به سمت کمدی تحقیرآمیزتر به جای ترسناک وحشتناک تغییر می دهد، که نمونه ای از آن نقش مکمل مسخره پارکر پوزی است. در ابتدا قرار بود سریال را به پایان برساند، جیغ 3 با «قوانین» درباره سه‌گانه‌ها بازی می‌کند و ارن کروگر، فیلمنامه‌نویس، کوین ویلیامسون، خالق فرنچایز را بر عهده می‌گیرد.

جیغ 3 در Paramount+ (+4.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه)، به صورت رایگان با تبلیغات در Pluto TV و به صورت رایگان از طریق کتابخانه های محلی در Hoopla پخش می شود. همچنین برای خرید دیجیتالی (+9.99 دلار) و اجاره (+2.99 دلار) از آمازون، iTunes، Google Play، Vudu و سایر رسانه‌های دیجیتال در دسترس است.

مربوط: 10 بهترین فیلم ترسناک برای پخش رایگان در سال 2023

جیغ 4

بیش از یک دهه پس از فیلم سوم، وس کریون و کوین ویلیامسون دوباره برای فیلم با هم متحد شدند جیغ 4ستارگان Neve Campbell، David Arquette و Courteney Cox را برای پیوستن به گروهی از شخصیت های نوجوان جدید بازگرداند. سیدنی پرسکات برای پانزدهمین سالگرد قتل‌های اولیه به وودزبورو بازمی‌گردد، زیرا چهره روح جدید دوباره نوجوانان محلی را به قتل می‌رساند. «قوانین» این فیلم بازسازی‌ها و همچنین دنیای رو به رشد رسانه‌های اجتماعی را پوشش می‌دهد و اهداف جدیدی برای هجو پیدا می‌کند و در عین حال تعلیق و ترس بیشتری را به همراه دارد. جیغ 4 همچنین آخرین فیلم کریون قبل از مرگش در سال 2015 بود.

جیغ 4 در Paramount+ (4.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه) و به صورت رایگان با تبلیغات در Tubi پخش می شود. همچنین برای خرید دیجیتالی (+4.99 دلار) و اجاره (3.99 دلار) از آمازون، iTunes، Google Play، Vudu و سایر رسانه‌های دیجیتال در دسترس است.

جیغ بزن (2022)

پنجمین فیلم از این مجموعه نیز به طرز گیج کننده ای با عنوان ساده است جیغ بزن، اگرچه راه اندازی مجدد یا بازسازی نیست. تیم کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت با همراهی کوین ویلیامسون به عنوان تهیه کننده اجرایی، جای وس ​​کریون فقید را می گیرند. ستارگان اصلی Neve Campbell، David Arquette و Courteney Cox برای داستانی دوباره در وودزبورو بازگشتند. گروه جدیدی از جوانان، که بسیاری از آنها با شخصیت های قدیمی ارتباط دارند، مورد هدف Ghostface قرار می گیرند. این فیلم در مورد روندهای ترسناک کنونی، از جمله دنباله های قدیمی و به اصطلاح ترسناک “بالا” مدیتیشن می کند.

جیغ بزن (2022) در Paramount+ (+4.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه) در حال پخش است. همچنین برای خرید دیجیتالی (+9.99 دلار) و اجاره (+2.99 دلار) از آمازون، آیتونز، گوگل پلی، مایکروسافت استور و سایر رسانه های دیجیتال در دسترس است.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *