برقراری ارتباط با ارزش پیشنهادی شما هدف اصلی وب سایت شما است. اما در سطح URL، پیام رسانی باید بیشتر اصلاح شود.

این معمولاً به معنای هدف قرار دادن کلمات کلیدی و موضوعات خاص در صفحات شما است و به وضوح تخصص و هدف مفید خود را در محتوای خود به اشتراک می گذارد.

افزودن اخیر Google به EAT اضافی برای «تجربه» در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی به‌روز شده، نیاز به اطمینان از برجسته بودن هدف سودمند شما در محتوای اصلی شما را بیشتر می‌کند. من همچنین معتقدم که این یکی دیگر از عوامل مؤثر در آستانه کیفیت نمایه سازی است.

بنابراین چگونه می‌توانید محتوای «تجربه‌ای» را به صورت مقیاس‌پذیر به صفحات خود معرفی کنید بدون اینکه پیام‌رسانی یا هدف مفید صفحه را کمرنگ کنید؟

در این مقاله، نکاتی را برای ترکیب محتوای «تجربه» برای سایت‌های تجارت الکترونیک و نشان دادن تخصص در سطح نویسنده یا سایت به اشتراک می‌گذارم.

تعریف هدف مفید و کیفیت صفحه

برای جمع بندی، گوگل هدف سودمند را اینگونه تعریف می کند: «نیت کلی صفحه، همانطور که توسط سازنده صفحه تعیین می شود».

به عبارت دیگر:

  • هدف از ایجاد صفحه چیست؟
  • آیا برای فروش محصول یا خدمات است؟
  • آیا برای ارائه اطلاعات است؟
  • یا برای تولید سرنخ است؟

از سوی دیگر، تعریف گوگل از کیفیت صفحه «ارزیابی کل نگر از عناصر تشکیل دهنده یک صفحه، از جمله طراحی، عملکرد، تجربه کاربری و محتوا» است.

در اینجا، تعیین حیاتی است:

  • صفحه چقدر به هدف مورد نظر خود می رسد؟
  • استفاده از آن آسان است؟
  • آیا محتوا مرتبط و دقیق است؟

نمایش تجربه و تخصص محصول در تجارت الکترونیک

نشان دادن تجربه و تخصص محصول در جدا کردن سایت تجارت الکترونیک شما از خرده‌فروشان غیرمتخصص و وب‌سایت‌های وابسته عمومی با قیمت سریع ضروری است.

از لحاظ تاریخی، وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، نظرات محصول و شرکت را در محتوا و قالب‌های خود به عنوان راهی برای ایجاد اعتماد و تا حدودی نشان دادن تجربه خود در ارائه خدمات با کیفیت، در هم می‌پیوندند.

از آنجایی که موتورهای جستجو به دنبال سیگنال‌های تمایز بیشتر و بیشتری هستند، سرمایه‌گذاری روی محتوای «تجربه‌ای» که لزوماً عبارات جستجوی هدف یا هدف نهایی رتبه‌بندی در SERP را ندارد، ضروری است.

به عنوان مثال، هولتز کار خوبی برای نشان دادن تجربه و تخصص در سطح شرکت و نویسنده از طریق محتوا انجام می دهد.

Holts - بررسی کارکنان

کارکنان و نویسندگان Holts محصولاتی را که می فروشند بررسی می کنند. پروفایل آنها همچنین اطلاعاتی در مورد آنها به عنوان مصرف کننده دارد، مانند سیگارهای مورد علاقه و ترجیحات قدرت.

این مقالات تجربه محصول حاوی پیوندهای داخلی خوبی به محصولات مرتبط و موارد استفاده از محصول (به عنوان مثال، شب بازی) هستند. جعل آنها بدون تجربه محصول دشوار است، زیرا در بین مشتریان هدف شما برجسته می شوند.

به طور مشابه، اگر محصول یا خدمات شما در فضای YMYL است، می‌خواهید تا حد امکان سیگنال‌های اعتماد ایجاد کنید که خدمات شما ایمن و قابل اعتماد است و تأثیر منفی بر مصرف‌کنندگان نخواهد گذاشت.

یک مثال عالی از آن Optical Express در انگلستان است که دارای مجموعه ای جامع از جراحان و چشم پزشکان است که مشخصات فردی آن را فهرست می کند:

  • نهادهای پزشکی حاکم که در آنها ثبت شده اند.
  • تعداد اقدامات و جراحی هایی که انجام داده اند.
  • نظرات بیمارانشان (تجمیع، ویدئو، و نوشته شده).
  • عضویت های حرفه ای

این محتوا معمولاً در وب سایت های کوچک یا مستقل یافت می شود. انجام آن در مقیاس برای یک ارائه دهنده ملی بسیار چشمگیر است، و دوباره به عنوان یک سیگنال اعتماد قابل تایید عمل می کند که به راحتی قابل جعل نیست.

استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر و کارکنان در سطح محصول

دو مثال قبل در نشان دادن تجربه در سطح برند یا دامنه عالی هستند، اما نشان دادن تجربه در سطح محصول نیز می تواند مهم باشد.

این می تواند یا به عنوان تلاش مستقیم توسط وب سایت برای فروش محصول یا از طریق مجموعه ای از محتوای تولید شده توسط کاربر انجام شود.

برای مثال، آمازون سال‌هاست که این کار را با قرار دادن تجربیات مشتری در صفحات تک محصولی، صرف نظر از مثبت بودن یا نبودن آنها انجام می‌دهد. آنها این کار را از طریق بخش “سوالات و پاسخ های مشتریان” خود انجام داده اند.

آمازون - سوالات و پاسخ های مشتری

پاسخ‌ها، که می‌تواند شامل فیلم‌ها و تصاویر باشد، محتوای مرتبط منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند تا به مصرف‌کنندگان بالقوه کمک کند تا تجربه‌شان را بهتر از محصول پیش‌بینی کنند.

در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو، به اشتراک گذاری تجربیات دست اول به عنوان سیگنالی از کیفیت بالای صفحه برجسته شده است.

بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیک در حال حاضر این کار را با جمع آوری نظرات کاربران خاص محصول در صفحات برای ایجاد اعتماد انجام می دهند. تکمیل شده با نشانه گذاری طرحواره، این فرصتی را نیز به آنها می دهد تا ستاره های بررسی را در SERP ها دریافت کنند.

راه دیگر برای انجام این کار، ایجاد محتوای منحصر به فرد و تجربه در سطح صفحه جزئیات محصول (PDP) است. دو وب سایت که این کار را به خوبی انجام می دهند CardKingdom و TCG Player هستند.

در این بخش، اکثر PDP ها از متن و جزئیات طعم کارت استفاده می کنند. بنابراین، افزودن محتوای منحصربه‌فرد که دانش محصول (و محتوای مفید برای کاربران) را نشان می‌دهد، می‌تواند به‌عنوان یک سیگنال مثبت و اضافی توسط Google در نظر گرفته شود.

CardKingdom - نکته حرفه ای!  محتوا
نمونه ای از CardKingdom “نکته حرفه ای!” محتوا در صفحات جزئیات محصول

این متمایز کننده منحصر به فرد همچنین می تواند به عنوان یک سیگنال کلی کیفیت صفحه برای آستانه نمایه سازی مفید باشد.

توسعه محتوای “تجربه”.

اطلاعات و مطالعات زیادی احتمالاً در هفته‌ها و ماه‌های آینده درباره نحوه ایجاد سیگنال‌های تجربه بهتر در محتوای خود و بهبود کیفیت صفحه (برای نوع منبع شما) منتشر خواهد شد.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که Google داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند و معیارهایی را برای محتوای «تجربه» در حال حاضر «در طبیعت» تعیین می‌کند. موتور جستجو از قبل ایده ای دارد که چگونه محتوا می تواند:

  • یک پیشنهاد ارزشی را به تصویر بکشید.
  • یک هدف سودمند را نشان دهید.
  • “کیفیت صفحه” کافی برای نوع منبع داشته باشید.

بنابراین ما چرخ را دوباره اختراع نمی کنیم یا از آنچه قبلاً در هنگام هدف قرار دادن EAT انجام می دادیم منحرف نمی شویم.

در هر صورت، ما اکنون دیدگاه‌ها، نظرات و تجربیات کاربر منحصربه‌فردتری را اضافه می‌کنیم تا محتوا را «اصیل‌تر» کنیم – نثر بازاریابی و قطعات محتوای پژوهشی کلیدواژه را با مفاهیم انسانی‌تر رقیق‌تر می‌کنیم.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دن تیلور

دن تیلور رئیس بخش سئو فنی در آژانس SALT، متخصص سئو فنی مستقر در بریتانیا و برنده جایزه کوئینز 2022. Dan با یک تیم کار می کند و بر آن نظارت می کند که با شرکت هایی از شرکت های فناوری و SaaS گرفته تا تجارت الکترونیک سازمانی کار می کنند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *