چگونه تاریخچه Reddit خود را حذف کنیم


سابقه Reddit شما در همه جا وجود دارد، از تاریخچه جستجو گرفته تا تاریخچه مرورگر شما. برای حذف سابقه Reddit خود، این راهنما را دنبال کنید.

اگر به صورت آنلاین جستجو می کنید، دنباله ای از خود باقی خواهید گذاشت. همین امر در Reddit نیز صدق می‌کند، جایی که جستجوهایی که قبلا انجام داده‌اید در دسترس هستند تا بعداً دوباره اجرا شوند. اگر این مشکل است، باید سابقه Reddit خود را حذف کنید.

علاوه بر پاک کردن تاریخچه جستجو، این پلتفرم به شما امکان می دهد تاریخچه خواندن و مرور خود را حذف کنید. اگر می خواهید از شر این تاریخچه ها خلاص شوید، می توانید این کار را از دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه خود انجام دهید.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که شما همچنین باید تاریخچه Reddit مرورگر خود را در رایانه خود پاک کنید. بیایید با استفاده از مراحل زیر چندین سال سابقه Reddit را که در مسیر شما قرار گرفته است پاکسازی کنیم.

نحوه حذف تاریخچه جستجوی Reddit در دسکتاپ

فرآیند پاک کردن تاریخچه Reddit در هر دستگاه متفاوت است، اما ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را روی دسکتاپ یا موبایل انجام دهید.

برای پاک کردن تاریخچه جستجوی Reddit در دسکتاپ:

  1. مرورگر وب خود را باز کنید.
  2. از وب سایت Reddit دیدن کنید و به حساب خود وارد شوید (اگر قبلاً وارد نشده اید).
  3. کلیک کنید بر روی Reddit را جستجو کنید قسمت بالای صفحه
  4. عبارت های جستجوی قبلی شما نمایش داده می شود. کلیک کنید بر روی ایکس در کنار هر یک از جستارهایی که می خواهید بروید را فشار دهید.تاریخچه Reddit خود را حذف کنید

نحوه حذف تاریخچه جستجوی Reddit در موبایل

اگر فقط تلفن یا رایانه لوحی خود را در دسترس دارید، می توانید سابقه خود را از طریق برنامه از دستگاه های تلفن همراه حذف کنید.

برای پاک کردن سابقه جستجوی Reddit در تلفن همراه:

  1. برنامه Reddit را در iPhone، iPad یا Android خود راه اندازی کنید
  2. روی ضربه بزنید نماد ذره بین در گوشه سمت راست بالای برنامهتاریخچه Reddit خود را حذف کنید
  3. جستجوهای اخیر شما نمایش داده می شود و روی آن ضربه بزنید ایکس در کنار هر درخواستی که می خواهید حذف کنید را فشار دهید.تاریخچه Reddit خود را حذف کنید

چگونه تاریخچه مشاهده Reddit خود را در iPhone یا iPad حذف کنیم

علاوه بر حذف سابقه جستجو، Reddit به شما امکان می دهد تاریخچه مشاهده خود را از دستگاه تلفن همراه خود حذف کنید. این به شما امکان می دهد لیست پست هایی را که قبلا خوانده اید پاک کنید.

برای حذف تاریخچه مشاهده در iPhone یا iPad:

  1. برنامه Reddit را راه اندازی کنید و اگر قبلاً وارد حساب خود نشده اید، وارد حساب خود شوید.
  2. روی خود ضربه بزنید نماد نمایه در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش.
  3. وقتی منو ظاهر شد، روی ضربه بزنید تنظیمات گزینه.
  4. به پایین اسکرول کنید تنظیمات منو و ضربه بزنید پاک کردن تاریخچه محلی گزینه.
  5. فقط یک لحظه طول می کشد و برنامه a را نمایش می دهد تاریخچه محلی پاک شد پیامتاریخچه Reddit خود را حذف کنید

چگونه تاریخچه مشاهده Reddit خود را در اندروید حذف کنیم

همچنین می توانید سابقه مشاهده Reddit خود را در دستگاه Android خود حذف کنید. مراحل متفاوت است، اما ما به شما نشان خواهیم داد که چه کاری انجام دهید.

برای حذف سابقه مشاهده Reddit در اندروید:

  1. راه اندازی کنید Reddit برنامه
  2. وارد حساب کاربری خود شوید و روی خود ضربه بزنید نماد نمایه در گوشه سمت راست بالا
  3. روی ضربه بزنید تاریخ گزینه ای از منوتاریخچه Reddit خود را حذف کنید
  4. تاریخچه تمام پست هایی که مشاهده کرده اید ظاهر می شود. روی ضربه بزنید سه نقطه دکمه در گوشه بالا سمت راستتاریخچه Reddit خود را حذف کنید
  5. روی ضربه بزنید پاک کردن تاریخچه گزینه.
  6. سابقه مشاهده شما بدون نمایش هیچ پستی حذف خواهد شد.تاریخچه Reddit خود را حذف کنید

تاریخچه مرور Reddit (و موارد دیگر) را حذف کنید

البته، مرورگر وب شما تمام تاریخچه مرور Reddit و سایر موارد و موارد دیگر را ذخیره می کند. برای حذف هر گونه محتوای ذخیره شده Reddit، باید سابقه مرور خود را پاک کنید. پاک کردن تاریخچه مرور خود در مرورگر پیش‌فرض ساده است، اما مراحل متفاوت است.

به عنوان مثال، مراحل پاک کردن تاریخچه مرور در مایکروسافت اج با پاک کردن تاریخچه مرورگر در فایرفاکس متفاوت است. البته اگر کاربر کروم هستید، باید با نحوه حذف تاریخچه در گوگل کروم آشنا باشید.

اگر می خواهید در وهله اول از ذخیره شدن Reddit و سایر تاریخچه های مرور جلوگیری کنید، به جای آن مرورگر وب خود را در حالت خصوصی راه اندازی کنید.

ایمن ماندن در Reddit

اگر ساعت‌ها را در Reddit سپری کرده‌اید، ممکن است بخواهید سابقه جستجوی Reddit خود را حذف کنید تا شروعی تازه به شما ارائه دهد. ذخیره کردن جستجوهای Reddit به خصوص در تلفن همراه مفید است. با این حال، ممکن است بخواهید از شر سابقه مشاهده خود خلاص شوید، بنابراین یک چشم کنجکاو آنچه را که خوانده اید نبیند.

اگر تازه وارد این پلتفرم هستید، راهنمای ما را برای مبتدیان Reddit بررسی کنید. از طرف دیگر، اگر ترجیح می دهید حضور خود را از سرویس پاک کنید، می توانید حساب Reddit خود را حذف کنید.

اگر در ویندوز هستید، مطمئن شوید که Windows Security را برای حداکثر محافظت تنظیم کرده اید. یا اگر کاربر مک هستید، این نکات امنیتی Safari را بررسی کنید. و برای اطمینان از ایمن بودن حضور آنلاین شما، مطمئن شوید که احراز هویت دو مرحله‌ای را در هر مکانی که در دسترس است فعال کنید.

کاربر اپل در فضای موبایل هم؟ یک گزارش حریم خصوصی برنامه را اجرا کنید تا متوجه شوید چه برنامه‌هایی در پس‌زمینه کار می‌کنند. اگر اندرویدی هستید، می‌توانید ردیاب‌های تعبیه‌شده را در برنامه‌های اندروید بررسی کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *