چگونه برنامه ها را در آیفون از درخواست بازبینی جلوگیری کنیم


اگر از برنامه‌هایی که مدام شما را برای امتیاز دادن به آن‌ها آزار می‌دهند، اذیت می‌شوید، می‌توانید برنامه‌های آیفون خود را از درخواست بازبینی منع کنید. در اینجا چگونگی آن است.

برای بررسی برنامه‌ای که به‌تازگی نصب کرده‌اید باگ شده‌اید؟ متأسفانه، توسعه دهندگان برنامه به شدت به سیستم رتبه بندی ستاره برای افزایش دید برنامه های خود در اپ استور متکی هستند.

این بررسی‌های کاربران به دیگران اجازه می‌دهد تا در تصمیم‌گیری آگاهانه درباره دانلود کردن یک برنامه کمک کنند. علاوه بر این، رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا بدانند کدام ویژگی‌ها را بهتر و بیشتر توسعه دهند.

با این حال، برنامه ها با درخواست مداوم برای بررسی می توانند آزاردهنده شوند. اگر نمی‌خواهید برای ارائه نظر مورد تعقیب قرار بگیرید، می‌توانید برنامه‌های آیفون را از درخواست بازبینی جلوگیری کنید.

چگونه برنامه های آیفون را از درخواست بررسی جلوگیری کنیم؟

بررسی برنامه می تواند به سایر کاربران کمک کند تا کیفیت و قابلیت اطمینان برنامه را تعیین کنند. اما ممکن است زمانی برای بررسی یک برنامه نداشته باشید، به خصوص برنامه هایی که قبلاً برنامه های با کیفیت را بررسی کرده اید یا به آنها اعتماد کرده اید.

اگر دوست ندارید برای برنامه ها نظر بدهید، می توانید این ویژگی را غیرفعال کنید. خاموش کردن تنظیمات ساده است و به سرعت در تنظیمات دستگاه شما غیرفعال می شود. پس از خاموش کردن آن، دیگر اعلان‌های آزاردهنده‌ای دریافت نخواهید کرد که از شما می‌خواهند نظر خود را ارسال کنید.

برای اینکه برنامه های آیفون خود را از درخواست بازبینی جلوگیری کنید:

  1. روی ضربه بزنید تنظیمات نماد از صفحه اصلی در iPhone یا iPad شما.برنامه تنظیمات آیفون
  2. فهرست را به پایین بکشید و روی آن ضربه بزنید اپ استور گزینه.توقف برنامه ها در آیفون
  3. تنظیمات App Store را به پایین بکشید و آن را خاموش کنید رتبه‌بندی‌ها و نظرات درون‌برنامه گزینه.

از وقتی که رتبه‌بندی‌ها و نظرات درون‌برنامه گزینه غیرفعال است، دیگر اعلان‌هایی دریافت نخواهید کرد که از شما می‌خواهند برنامه‌هایی را که استفاده می‌کنید رتبه‌بندی و مرور کنید.

این به شما امکان می دهد از برنامه های خود برای انجام کارها در تلفن خود بدون حواس پرتی درخواست بازبینی استفاده کنید. همچنین، اگر می‌خواهید برنامه‌ها در آینده درخواست بررسی کنند، به تنظیمات برگردید و آن را روشن کنید رتبه‌بندی‌ها و نظرات درون‌برنامه دوباره گزینه

همچنین، اگر می‌خواهید چیزی را رتبه‌بندی و مرور کنید، اکثر برنامه‌ها این گزینه را دارند که در اپ استور نظر بدهند که می‌توانید در تنظیمات برنامه به آن دسترسی داشته باشید. مشابه مثال زیر، می‌توانید یک بررسی برای برنامه Caset بگذارید که به شما امکان می‌دهد لیست‌های پخش مشترک در Apple Music ایجاد کنید.

برنامه‌ها را در آیفون از درخواست بازبینی جلوگیری کنید

استفاده از اپلیکیشن ها در آیفون و آیپد

در حالی که درخواست بازبینی از برنامه‌ای که استفاده می‌کنید معقول است، ممکن است نخواهید آن‌ها را رتبه‌بندی و مرور کنید – به‌ویژه زمانی که دائماً آزاردهنده است. خوشبختانه، امکان متوقف کردن برنامه‌های آیفون شما از درخواست بررسی، تنظیم آسانی برای فعال کردن است.

البته، می‌توانید از اپلیکیشن‌های آیفون یا آی‌پد بیشتر دریافت کنید. به عنوان مثال، یاد بگیرید که برنامه ها را در آیفون با استفاده از میانبرها مخفی کنید یا برنامه های مخفی را حذف کنید. همچنین ممکن است برای شما جالب باشد که چگونه برنامه ها را در آیفون خود به صورت دستی به روز کنید.

و وقتی نوبت به عکس‌های آیفونتان می‌رسد، ممکن است بخواهید بهترین برنامه‌های چاپ عکس را بررسی کنید یا در مورد اصلاح جهت فیلم‌ها و عکس‌ها بیاموزید. اگر تعداد زیادی عکس بگیرید، می توانند از فضای ذخیره سازی زیادی استفاده کنند. بنابراین، نگاهی به نحوه فشرده سازی تصاویر در آیفون بیندازید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *