نحوه ارسال لیست پخش در یک بطری در Spotify


وقتی اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد افراد را دنبال کنید، می تواند ناامید کننده باشد. اگر مشکل دارید، این راهنما را دنبال کنید تا مشکل را برطرف کنید.

اگر کاربر اینستاگرام هستید، ممکن است خسته کننده باشد دنبال کردن گزینه کار نمی کند دلایل مختلفی وجود دارد که چرا کار نمی کند، و شما می خواهید اینستاگرام را اصلاح کنید که به شما اجازه نمی دهد افراد را دنبال کنید.

شما می خواهید دوستان، خانواده، افراد مشهور و سایر کاربرانی که محتوای جالب ارسال می کنند را دنبال کنید. با این حال، هنگامی که شما را انتخاب کنید دکمه پیگیری، و هیچ اتفاقی نمی افتد، می تواند ناامید کننده باشد.

دلایل برای دنبال کردن این ویژگی می تواند به دلیل اتصال نامناسب، مسدود کردن کاربران، مشکلات VPN و موارد دیگر باشد. در اینجا نحوه کارکرد این ویژگی در اینستاگرام آورده شده است.

شما به محدودیت فالو در اینستاگرام رسیدید

آیا می‌دانستید اینستاگرام محدودیت‌هایی برای تعداد اکانت‌هایی دارد که می‌توانید دنبال کنید؟ طبق شرایط سرویس اینستاگرام، برای کمک به کاهش هرزنامه در این سرویس، تنها مجاز به فالو کردن 7500 حساب کاربری هستید. هنگامی که به حد مجاز رسیدید و سعی می کنید شخصی را دنبال کنید، یک پیام خطا خواهید دید.

اگر در حد مجاز هستید، باید لیست خود را بررسی کنید و برخی از کاربران را لغو فالو کنید تا بتوانید کاربران جدید را دنبال کنید.

برای لغو فالو کردن شخصی در اینستاگرام:

  1. راه اندازی کنید اپلیکیشن اینستاگرام و لیست کاربرانی را که دنبال می کنید باز کنید.
  2. روی حسابی که می‌خواهید لغو فالو شود ضربه بزنید.
  3. روی ضربه بزنید ذیل را فشار دهید و انتخاب کنید لغو دنبال کردن از منویی که در پایین صفحه ظاهر می شود.اینستاگرام را اصلاح کنید
  4. اگر می خواهید در آینده یک کاربر را مجددا فالو کنید، روی آبی ضربه بزنید دنبال کنید دکمه.اینستاگرام را اصلاح کنید

اتصال به اینترنت خود را بررسی کنید

اگر اتصال اینترنت نامرغوب یا ناموجودی دارید، نمی‌توانید از ویژگی‌های اینستاگرام مانند قابلیت دنبال کردن کاربران در پلتفرم

وقتی اتصال شبکه ندارید، متوجه مشکلات دیگری مانند ناتوانی در بازخوانی فیدها، ارسال استوری ها و افزودن پست های جدید خواهید شد.

با استفاده از منوی تنظیمات سریع در Android یا مرکز کنترل در آیفون، می‌توانید به سرعت بررسی کنید که آیا اتصال Wi-Fi یا تلفن همراه در Android یا iPhone دارید. بررسی کنید که اتصال دارید و حالت هواپیما غیرفعال است.

اگر نمی توانید اتصال برقرار کنید، راهنمای گام به گام ما را برای رفع مشکل اتصال خود به اینستاگرام در رایانه یا تلفن همراه خود بررسی کنید.

کش اپلیکیشن اینستاگرام خود را پاک کنید

کش اینستاگرام مجموعه ای از عکس ها و تاریخچه ویدیو است، اما می تواند به سرعت در طول زمان ساخته شود یا خراب شود. هنگامی که کش اینستاگرام خود را در اندروید پاک می کنید، سرعت و عملکرد برنامه بهبود می یابد.

پس از پاک کردن کش، برنامه را اجرا کنید و ببینید آیا دنبال کردن ویژگی کار می کند در حالی که می‌توانید کش اینستاگرام را از طریق تنظیمات اندروید پاک کنید، اگر کاربر آیفون هستید، باید برنامه را حذف و دوباره نصب کنید.

بررسی کنید که آیا اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر

اگر اتصال دارید و سایت‌ها و برنامه‌های دیگر کار می‌کنند، مشکل می‌تواند به دلیل قطع شدن سرویس اینستاگرام باشد. در این صورت، باید منتظر بمانید تا اینستاگرام این مشکل را برطرف کند و دوباره آپلود شود.

برخی از سایت های شخص ثالث خوب برای بررسی اینکه آیا اینستاگرام از کار افتاده است عبارتند از OutageReport یا Downdetector.

نتوانست به اینستاگرام وصل شود

ممکن است بلاک شوید

اگر کاربری شما را در اینستاگرام بلاک کرده باشد، نمی‌توانید آن حساب را دنبال کنید. ابتدا، ببینید آیا نمی توانید حساب های دیگر را دنبال کنید و آیا مشکل همچنان ادامه دارد. اگر مختص آن حساب است، احتمالاً مسدود شده اید و نمی توانید کاربر را دنبال کنید.

اینستاگرام را اصلاح کنید

حساب خود را دوباره احراز هویت کنید

احتمال دیگر این است که در اعتبار حساب شما مشکلی وجود دارد. به عنوان مثال، ممکن است اخیراً رمز عبور خود را در دستگاه دیگری تغییر داده باشید یا با احراز هویت دو مرحله ای مشکل داشته باشید.

به هر دلیلی، می توانید از سیستم خارج شوید و دوباره وارد حساب کاربری خود شوید.

برای احراز هویت مجدد اعتبار حساب اینستاگرام خود:

  1. راه اندازی اینستاگرام در دستگاه تلفن همراه شما
  2. روی خود ضربه بزنید نماد نمایه و روی دکمه منو در گوشه سمت راست بالا
  3. انتخاب کنید تنظیمات و حریم خصوصی از منوی ظاهر شده
  4. به پایین اسکرول کنید وارد شدن بخش و ضربه بزنید خروج دکمه.رفع عدم ارسال استوری اینستاگرام
  5. پس از خروج از سیستم، روی آن ضربه بزنید وارد شدن را فشار دهید و در صورت درخواست کد 2FA خود را وارد کنید.

سرویس VPN خود را خاموش کنید

اگر از سرویس VPN مانند دسترسی به اینترنت خصوصی (PIA) استفاده می کنید، اینستاگرام ممکن است متوجه یک آدرس IP متفاوت شود و حساب شما را برای فعالیت غیرمعمول پرچم گذاری کند. با یک حساب پرچم‌گذاری شده، ویژگی‌ها را در تعداد شما محدود می‌کند، از جمله توانایی دنبال کردن افراد.

یک راه حل ساده این است که هنگام استفاده از اینستاگرام VPN خود را خاموش کنید و دوباره آن را فعال کنید. و اگر از رایانه شخصی ویندوزی استفاده می کنید، بررسی کنید که چگونه VPN در ویندوز 11 کار نمی کند.

شروع به دنبال کردن اکانت ها در اینستاگرام کنید

دلایل متعددی وجود دارد که چرا اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد افراد را دنبال کنید. اکثر اصلاحات ساده هستند و به راحتی قابل توضیح هستند. به شرطی که کاربر حساب شما را مسدود نکرده باشد، باید بتوانید از راه حل های بالا برای رفع مشکل استفاده کنید.

اینستاگرام چندین ویژگی دیگر دارد که ممکن است به آنها علاقه مند باشید. برای مثال، احتمالاً می دانید که چگونه حلقه ها را از تلفن خود آپلود کنید، اما آیا می دانستید که می توانید حلقه های اینستاگرام را از رایانه بارگذاری کنید؟

آیا از دیدن تبلیغات در اینستاگرام بر اساس فعالیت های شما خسته شده اید؟ نحوه خاموش کردن تبلیغات هدفمند در اینستاگرام را بررسی کنید. و اینستاگرام به شما امکان می دهد موسیقی را به پست های خود اضافه کنید، اما اگر از کار افتاد، می خواهید کار نکردن موسیقی اینستاگرام را برطرف کنید.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *