نحوه ارسال لیست پخش در یک بطری در Spotify


آیا می خواهید در اینستاگرام خصوصی شوید؟ با دنبال کردن مراحل این راهنما می توانید پست ها و تعاملات خود را پنهان کنید.

اگرچه هر چیزی که در اینستاگرام پست می کنید برای همه کاربران قابل مشاهده است، اما روش هایی برای کاهش دید شما در شبکه اجتماعی وجود دارد. یکی از گزینه هایی که در دسترس شماست این است که اکانت اینستاگرام خود را روی حالت خصوصی قرار دهید.

داشتن یک حساب خصوصی در اینستاگرام به این معنی است که فقط کاربرانی که در حال حاضر شما را دنبال می کنند می توانند محتوایی را که پست می کنید مشاهده کنند. با یک حساب اینستاگرام خصوصی، کنترل بیشتری بر روی افرادی که مجاز به دنبال کردن شما هستند، دارید. فقط کاربرانی که تایید کرده اید حساب خصوصی خود را دنبال کنند می توانند محتوایی را که به اشتراک می گذارید مشاهده کنند.

راه‌های مختلفی برای پنهان کردن فعالیت، موقعیت مکانی و لایک‌های اینستاگرام شما وجود دارد، اما اگر می‌خواهید حریم خصوصی اینستاگرام خود را افزایش دهید، می‌توانید اقدامات بیشتری انجام دهید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنیم

به‌طور پیش‌فرض، همه کاربران، از جمله آن‌هایی که اکانت اینستاگرام ندارند، می‌توانند محتوایی را که در اینستاگرام پست می‌کنید، مشاهده کنند. علاوه بر این، اگر از هشتگ برای پست های خود استفاده می کنید، سایر کاربران می توانند آن برچسب ها را جستجو کرده و محتوای شما را پیدا کنند.

خصوصی کردن حساب شما این محتوا را پنهان می کند. فقط کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند می‌توانند در صورت داشتن یک حساب خصوصی، پست‌های شما را ببینند. می‌توانید با استفاده از برنامه در دستگاه تلفن همراه یا از یک مرورگر وب در رایانه، حساب اینستاگرام خود را خصوصی کنید.

برای خصوصی کردن حساب اینستاگرام خود در موبایل:

  1. راه اندازی کنید اپلیکیشن اینستاگرام روی گوشی یا تبلت شمااکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنید
  2. روی خود ضربه بزنید نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین برنامه
  3. روی ضربه بزنید منو دکمه در بالا
  4. انتخاب کنید تنظیمات از منوی ظاهر شدهاکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنید
  5. انتخاب کنید حریم خصوصی گزینه از تنظیمات منو.
  6. زیر حریم خصوصی حساب بخش را تغییر دهید حساب خصوصی تعویض.
  7. یک پیام اعلان ظاهر می شود که به طور خلاصه گزینه حساب خصوصی را توضیح می دهد. اگر می‌خواهید حساب اینستاگرام خود را خصوصی کنید، روی آن ضربه بزنید به خصوصی تغییر دهید دکمه.اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنید

چگونه اکانت اینستاگرام خود را در رایانه شخصی یا مک خصوصی کنید

علاوه بر خصوصی سازی اینستاگرام خود در تلفن یا تبلت، می توانید از مرورگر وب خود در رایانه شخصی یا مک نیز استفاده کنید.

برای خصوصی کردن حساب اینستاگرام خود از مرورگر وب:

  1. یک مرورگر را روی دسکتاپ خود راه اندازی کنید، به وب سایت اینستاگرام بروید و اگر قبلاً وارد نشده اید وارد شوید.
  2. کلیک کنید بر روی بیشتر را در گوشه پایین سمت چپ فشار دهید و انتخاب کنید تنظیمات از منو
  3. در ویرایش نمایه بخش منوی کناری را کلیک کنید حریم خصوصی و امنیت گزینه.اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنید
  4. زیر حریم خصوصی حساب بخش، روی کادر کناری کلیک کنید حساب خصوصی گزینه.اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنید
  5. وقتی روی کادر کلیک می‌کنید، یک اعلان با توضیح مختصری درباره معنای حساب خصوصی ظاهر می‌شود. اگر آماده ادامه دادن هستید، روی آن کلیک کنید به خصوصی تغییر دهید دکمه.

هنگامی که حساب اینستاگرام خود را خصوصی کردید، درخواست های فالوور را در اعلان های خود مشاهده خواهید کرد. کاربرانی که قبلاً در لیست فالوورهای شما نیستند، نمی‌توانند پست‌های شما را در اینستاگرام ببینند.

خصوصی کردن حساب خود راه خوبی برای حفظ ارتباط با دیگران است و در عین حال پست‌های خود را فقط به افرادی که می‌شناسید محدود کنید.

اگر می خواهید در آینده حساب خود را تغییر دهید و عمومی کنید، گزینه حساب خصوصی را در تلفن یا دسکتاپ خود غیرفعال کنید. به خاطر داشته باشید که محتوای شما دوباره برای همه در دسترس خواهد بود و کاربران می‌توانند Reels را مجدداً مخلوط کنند مگر اینکه این گزینه را در تنظیمات تغییر دهید.

اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنید

خصوصی و ایمن ماندن در اینستاگرام

اگر می خواهید محتوای شما در اینستاگرام خصوصی تر باشد، گزینه های مختلفی در بخش حریم خصوصی و امنیت تنظیمات موجود است. وقتی حساب اینستاگرام خود را خصوصی می کنید، محتوای شما با کاربران محدودی به اشتراک گذاشته می شود و شما کنترل دارید که چه افرادی دیگر حساب شما را دنبال می کنند.

همچنین می توانید با یک حساب عمومی خصوصی تر بمانید. به عنوان مثال، اگر نمی خواهید مردم بدانند چه زمانی آنلاین هستید، می توانید وضعیت اینستاگرام خود را مخفی کنید. یا اگر نمی‌خواهید که کاربران هنگام ارسال عکس بدانند کجا هستید، می‌توانید موقعیت مکانی خود را در اینستاگرام غیرفعال کنید.

اگر ترجیح می دهید که سایر کاربران ندانند یک پست چقدر محبوب است، می توانید لایک ها را در اینستاگرام مخفی کنید. همچنین اگر به طور ناخواسته برای کاربر دیگری در اینستاگرام پیام ارسال کردید، نحوه لغو ارسال پیام را یاد بگیرید. و اگر کاربر خاصی شما را آزار می دهد، نحوه بی صدا کردن شخصی را در اینستاگرام بررسی کنید.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *