چگونه اولین عکس لایک شده خود را در اینستاگرام ببینیم


اینستاگرام بیش از 12 سال است که وجود دارد. اگر به همین مدت از آن استفاده کرده اید، ممکن است بخواهید اولین عکس لایک شده خود را در اینستاگرام ببینید. در اینجا چگونه است.

اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی محبوب متعلق به فیس بوک است که به شما امکان می دهد عکس ها و ویدیوها را به اشتراک بگذارید و روی آنها نظر بدهید. این خیلی جدید نیست – این سرویس بیش از 12 سال است که وجود دارد.

اگر از ابتدا در اینستاگرام بوده‌اید، احتمالاً حاوی حجم خیره‌کننده‌ای از محتوا است، چه از حساب شخصی شما باشد و چه از سایر کاربرانی که دنبال می‌کنید. پس از مدت زمان طولانی، ممکن است بخواهید گذشته را مرور کنید و اولین عکس لایک شده خود را در اینستاگرام ببینید.

برای مشاهده اولین عکسی که در اینستاگرام لایک کرده اید، می توانید از مراحل زیر در اپلیکیشن موبایل یا رابط وب استفاده کنید.

چگونه اولین عکس لایک شده خود را در اینستاگرام ببینیم

اگر از زمان پیدایش اینستاگرام از اینستاگرام استفاده کرده اید، ممکن است از عکس (یا ویدیویی) که در ابتدا دوست داشتید شگفت زده شوید. از آنجایی که این سرویس بیش از 12 سال قدمت دارد، سلیقه و علایق شما تغییر کرده است. دیدن اولین عکس لایک شده خود در اینستاگرام می تواند سرگرم کننده، آموزشی یا صرفاً طنز باشد.

بررسی اولین عکسی که دوست داشتید جذاب است زیرا به شما امکان می دهد به گذشته بپرید و ببینید چه چیزی در آن زمان مورد توجه شما قرار گرفته است. فرقی نمی‌کند این به‌روزرسانی از یک سلبریتی یا تأثیرگذار باشد، عکسی از یک سیاستمدار یا چیز خنده‌داری باشد، می‌توانید به عقب برگردید و اولین عکسی را که دوست داشتید ببینید.

توجه داشته باشید: برای این مقاله، ما از آیفون استفاده می کنیم، اما مراحل در نسخه اندروید اینستاگرام تقریباً یکسان است.

برای دیدن اولین عکس لایک شده خود در اینستاگرام:

  1. راه اندازی کنید اپلیکیشن اینستاگرام در تلفن خود از صفحه اصلی استفاده کنید و اگر قبلاً وارد نشده اید وارد شوید.
    توجه داشته باشید: اگر هنوز برنامه را ندارید، می‌توانید اینستاگرام را برای آیفون یا آیپد یا دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید.اولین عکس لایک شده در اینستاگرام
  2. خود را کلیک کنید نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش.اولین عکس لایک شده در اینستاگرام
  3. کلیک کنید بر روی منوی همبرگر (سه خط افقی) در گوشه سمت راست بالای صفحه.
  4. انتخاب کنید تنظیمات هنگامی که منو ظاهر می شود از لیست.اولین عکس لایک شده در اینستاگرام
  5. در فیلد جستجو در بالای تنظیمات صفحه نمایش، نوع مدیریت کنیدو روی آن ضربه بزنید مدیریت لایک ها گزینه ای از منوی کشویی
  6. هر تصویری که تا به حال در اینستاگرام لایک کرده اید روی صفحه نمایش داده می شود. می‌توانید از گزینه‌های فیلتر برای مرتب‌سازی عکس‌های پسندیده‌تان استفاده کنید. برای دیدن اولین عکس لایک شده خود در اینستاگرام، آن را انتخاب کنید قدیمی ترین به جدیدترین گزینه.
  7. روی ضربه بزنید درخواست دادن دکمه.

توجه داشته باشید که علاوه بر عکس ها، ویدیوهای پسندیده شما نیز در لیست نمایش داده می شود. در مثال ما، اولین موردی که دوست داشتیم یک ویدیو است. با این حال، نتایج شما بر اساس زمان پیوستن به اینستاگرام و محتوایی که دوست داشتید متفاوت خواهد بود.

اولین عکس لایک شده در اینستاگرام

در حالی که می‌توانید عکس‌ها را از قدیمی‌ترین به جدیدترین دوست‌داشتنی‌ها و بالعکس مرتب کنید، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را بر اساس نویسنده، تاریخ شروع و تاریخ پایان مرتب کنید. این گزینه های مرتب سازی به شما این امکان را می دهد که نتایج جستجوی خود را حتی بیشتر محدود کنید.

چگونه اولین عکس لایک شده خود را در اینستاگرام در وب ببینید

در حالی که استفاده از برنامه اینستاگرام در تلفن یا رایانه لوحی خود راهی مناسب برای دیدن اولین عکس لایک شده شما است، می توانید از نسخه وب نیز استفاده کنید. پیدا کردن اولین عکس مورد علاقه خود در وب ساده است. فقط باید بدانی که به کجا نگاه کن ی.

برای پیدا کردن اولین عکس لایک شده خود در وب سایت اینستاگرام:

  1. یک مرورگر را در رایانه خود راه اندازی کنید، به Instagram.com بروید و اگر قبلاً وارد نشده اید وارد شوید.
  2. از صفحه اصلی، روی بیشتر دکمه در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش.
  3. انتخاب کنید فعالیت شما از منوی ظاهر شدهاولین عکس لایک شده در اینستاگرام
  4. فهرستی از عکس‌ها (و ویدیوهای) دوست‌داشتنی شما ظاهر می‌شود، و می‌خواهید آنها را از قدیمی‌ترین به جدیدترین مرتب‌سازی کنید تا اولین عکسی را که دوست دارید پیدا کنید.
  5. کلیک کنید بر روی مرتب سازی و فیلتر کردن دکمه.
  6. انتخاب کنید قدیمی ترین تا جدیدترین را فشار دهید و روی آن کلیک کنید درخواست دادن دکمه در پایین
  7. بعد از کلیک کردن درخواست دادن، می توانید اولین عکس لایک شده خود را در اینستاگرام مشاهده کنید.

مانند اپلیکیشن موبایل، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای دوست‌داشتنی خود را بر اساس تاریخ مرتب و فیلتر کنید. با این حال، گزینه مرتب‌سازی بر اساس نویسنده یا سایر گزینه‌های فیلتر برنامه تلفن همراه را شامل نمی‌شود.

استفاده موثر از اینستاگرام

اگر می‌خواهید اولین عکس‌های لایک شده خود را در اینستاگرام ببینید، این فرآیند از طریق برنامه تلفن همراه یا از طریق وب با دنبال کردن مراحل بالا ساده است. اگر بلافاصله یک حساب کاربری ایجاد کنید، پیدا کردن اولین عکس پسندیده شما می تواند سرگرم کننده باشد و خاطرات 12 سال پیش را زنده کند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که در حالی که می توانید عکس های اولین لایک شده را مشاهده کنید، می توانید پست هایی را که لایک کرده اید در اینستاگرام نیز مشاهده کنید.

علاوه بر مرتب‌سازی عکس‌ها و ویدیوهای دوست‌داشتنی‌تان، کارهای دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید برای استفاده بیشتر از اینستاگرام انجام دهید. برای مثال، ممکن است علاقه مند به یادگیری نحوه لغو ارسال پیام در اینستاگرام یا تغییر صدای اعلان اینستاگرام باشید.

آیا به دنبال افزودن یک لایه امنیتی اضافی به حساب اینستاگرام خود هستید؟ یاد بگیرید چگونه احراز هویت دو مرحله ای (2FA) را برای حساب اینستاگرام خود فعال کنید. اگر در کامنت‌های اینستاگرام غرق شدید، می‌توانید کامنت‌های مهم را برای بهتر دیده شدن پین کنید.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *