هنگام تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده در مقیاس، تصمیم گیرندگان باید به همین روند ادامه دهند – بینش مصرف کننده را در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری اهمیت دهند. این به این معنی است که با هوش مصرف کننده عملی از گوش دادن مداوم اجتماعی، یک امر ضروری است.

به این وبینار زنده بپیوندید و بیاموزید که چگونه مرکز تجزیه و تحلیل تقاضای غذا و پایداری دانشگاه پردو تصویری از مجموعه داده‌های آنلاین و اجتماعی برای کمک به مردم در سراسر سیستم غذایی ایجاد کرده است. همچنین بینش هایی در مورد نحوه استفاده از داده های آنلاین برای درک رفتارهای انسانی و روندهای صنعت به دست خواهید آورد.

ثبت نام امروز برای “رسانه های اجتماعی و رفتار مصرف کننده را برای نفع بیشتر تجزیه و تحلیل کنیدارائه شده توسط NetBase Quid.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *