آیفون شما همه پیام‌های متنی را به‌طور پیش‌فرض نگه می‌دارد، اما ممکن است شما آن را نخواهید. در اینجا نحوه حذف خودکار پیام های قدیمی آیفون به شما آموزش داده شده است.

به‌طور پیش‌فرض، آیفون شما پیام‌های iMessages و پیامک‌های شما را برای همیشه نگه می‌دارد. اگر چندین سال پیام های همگام سازی شده با iCloud داشته باشید، می تواند فضای ارزشمندی را اشغال کند. اما، البته، این در دستگاه‌ها و iCloud، که در آن فضا در بالاترین حد است، مهم‌تر است.

در حالی که می توانید به صورت دستی پیام ها را در آیفون خود حذف کنید، ممکن است ترجیح دهید که آنها به طور خودکار در مدت زمان مشخصی حذف شوند.

خبر خوب این است که تنظیماتی وجود دارد که می توانید پیکربندی کنید تا آیفون به صورت خودکار پیام های قدیمی را حذف کند. بنابراین در اینجا نحوه تنظیم آن آمده است.

چگونه آیفون را به صورت خودکار پیام های قدیمی را پاک کنیم؟

فرآیند حذف خودکار پیام های آیفون یا آیپد شما ساده است. شما فقط باید بدانید که چگونه آن را تنظیم کنید.

برای اینکه iPhone یا iPad به طور خودکار پیام های متنی را حذف کند:

  1. روی ضربه بزنید تنظیمات نماد روی صفحه اصلی iPhone یا iPad.آیفون به صورت خودکار پیام های قدیمی را حذف می کند
  2. انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید پیام ها از لیست اقلامآیفون به صورت خودکار پیام های قدیمی را حذف می کند
  3. در پیام ها صفحه، انگشت خود را به سمت پایین بکشید تاریخچه پیام بخش، و ضربه بزنید پیام ها را نگه دارید.آیفون به صورت خودکار پیام های قدیمی را حذف می کند
  4. متوجه خواهید شد که برای حفظ پیامک و iMessages تنظیم شده است برای همیشه. با ضربه زدن روی آن را تغییر دهید 30 روز گزینه یا 1 سال.
  5. پس از انتخاب گزینه ای غیر از همیشه، پیامی ظاهر می شود که به شما امکان می دهد همه متن های قدیمی تر از 1 سال یا 30 روز حذف شوند.
    توجه داشته باشید: اطمینان حاصل کنید که به هیچ یک از پیام هایی که حذف می شوند نیاز ندارید و روی آن ضربه بزنید حذف دکمه. پس از ضربه زدن حذف، فقط می توانید پیام های حذف شده را در iPhone یا iPad در 40 روز گذشته تا حذف دائمی در iOS 16 و بالاتر بازیابی کنید.

اکنون، با حرکت رو به جلو، پیام‌های متنی شما به‌طور خودکار پس از زمانی که قبلاً مشخص کرده‌اید حذف می‌شوند – 1 سال یا 30 روز.

دریافت بیشتر از پیام‌ها و آیفون

علاوه بر صرفه جویی در فضا با حذف متون، می تواند به شما کمک کند تا در صورت داشتن چندین سال پیام، یک صفحه تمیز داشته باشید. می توانید هزاران متن را پاک کنید و روی جدیدترین آنها کار کنید.

اگر زمانی می خواهید به عقب برگردید، کافی است به تنظیمات پیام ها برگردید و آن را انتخاب کنید برای همیشه گزینه. این به شما امکان می دهد تمام پیام های متنی را که در طول سال ها ارسال یا دریافت کرده اید نگه دارید.

در مورد پیام‌های آیفون، اگر ترجیح می‌دهید برگه‌های بهتری روی پیام‌های خود داشته باشید، ممکن است بخواهید فرستنده‌های ناشناس را فیلتر کنید. همچنین می‌توانید پیام‌های صوتی ارسال کنید، بنابراین نحوه ذخیره پیام‌های صوتی را در آیفون خود بررسی کنید. و اگر می خواهید تجربه ملموس تری در حین تایپ پیام های خود داشته باشید، بازخورد لمسی را در صفحه کلید آیفون فعال کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *