چگونه آیفون خود را از اندروید پیدا کنیم


اگر آیفون خود را گم کنید، ممکن است فقط یک دستگاه Android در این نزدیکی داشته باشید. خوشبختانه، می توانید آیفون خود را از اندروید پیدا کنید. در اینجا چگونه است.

. اگر از کاربران اپل هستید، احتمالاً با ویژگی Find My iPhone برای پیدا کردن آیفون گم شده یا یافتن AirPods گم شده آشنا هستید. با این حال، ممکن است ندانید که می‌توانید آیفون خود را از دستگاه‌های اندرویدی پیدا کنید.

ویژگی Find My به طور پیش فرض فعال است و به شما امکان می دهد گوشی خود را پیدا کنید و در صورت سرقت از راه دور آن را پاک کنید. خوشبختانه برنامه خاصی برای اندروید وجود ندارد، اما می توانید از اندروید برای دسترسی از طریق iCloud استفاده کنید.

بنابراین، اگر آیفون خود را گم کرده اید یا به درستی جا انداخته اید و فقط دستگاه اندرویدی خود را دارید، به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن را پیدا کنید.

ابتدا مطمئن شوید Find My iPhone فعال باشد

ویژگی Find My به طور پیش‌فرض فعال است و به شما کمک می‌کند آیفون اپل گم شده یا نابجا را پیدا کنید. و اگر فکر می کنید گوشی شما دزدیده شده است، این ویژگی به شما امکان می دهد گوشی و تمام اطلاعات آن را از راه دور پاک کنید. علاوه بر تلفن خود، Find My به شما امکان می دهد سایر دستگاه های اپل مانند iPad، Apple Watch، AirTags و AirPods را پیدا کنید.

اگر برای غیرفعال کردن آن تلاش نکرده اید، احتمالاً روشن است و می توانید از یک دستگاه اندرویدی برای ردیابی آن از طریق iCloud استفاده کنید. اما مطمئن شوید که Find My ابتدا فعال است، ضرری ندارد. اگر اینطور نیست، نمی‌توانید دستگاه خود را پیدا کنید.

برای بررسی، باز کنید Settings > Apple ID > Find My iPhone و اگر فعال نیست آن را روشن کنید.

آیفون خود را از اندروید بیابید

چگونه آیفون خود را از اندروید پیدا کنیم

وقتی آیفون خود را گم می کنید و فقط تلفن یا تبلت اندرویدی خود را در دسترس دارید، می توانید بدون نصب برنامه از آن برای تعیین مکان گوشی خود استفاده کنید.

برای پیدا کردن آیفون خود با استفاده از اندروید:

  1. یک مرورگر وب را در دستگاه اندروید خود باز کنید.
  2. به وب سایت iCloud بروید و با Apple ID و رمز عبور خود وارد شوید.
  3. ممکن است از شما کد 2FA خواسته شود، اما بدیهی است که آن را برای تأیید هویت خود ندارید. در عوض، انگشت خود را به پایین بکشید و دکمه را فشار دهید دستگاه ها را پیدا کنید دکمه.
  4. شما باید در حال حاضر در iCloud Find Devices صفحه نمایش، جایی که می توانید موقعیت فعلی آیفون خود را روی نقشه ببینید.آیفون خود را از اندروید بیابید
  5. روی نماد گوشی خود روی نقشه ضربه بزنید و آن را انتخاب کنید پخش صدا، حالت گم شده، یا پاک کردن آیفون دکمه ها برای اقدامی که می خواهید انجام دهید.
  6. پس از انتخاب یک اقدام، مراحل روی صفحه را برای تکمیل فرآیند دنبال کنید. به عنوان مثال، فعال کردن حالت گم شده از دسترسی غیرمجاز به تلفن شما جلوگیری می کند اما همچنان امکان ردیابی موقعیت آن را فراهم می کند.آیفون خود را از اندروید بیابید

به جای آن از دستگاه اندروید دوست یا همکار خود استفاده می کنید؟ در این صورت، ابتدا مرورگر را در حالت ناشناس یا InPrivate باز کنید. وقتی کارتان تمام شد، از Apple ID خود خارج شوید و مطمئن شوید که از حالت خصوصی مرورگر خود خارج شده اید.

همچنین، اگر لپ‌تاپ دارید یا می‌توانید به رایانه نزدیک خود دسترسی داشته باشید، می‌توانید آیفون خود را پیدا کنید. برای انجام این کار، یک مرورگر باز کنید و با Apple ID و رمز عبور خود وارد iCloud شوید.

نحوه استفاده از Google Maps برای یافتن آیفون

اگر نقشه های گوگل را روی آیفون خود نصب کرده اید و سابقه موقعیت مکانی فعال است، می توانید از آن برای ردیابی گوشی خود استفاده کنید. متأسفانه، مکان‌های دقیقی مانند Find My iPhone در اختیار شما قرار نمی‌دهد، اما می‌تواند به سرعت کار کند.

توجه داشته باشید: برای انجام این کار، Google Maps باید قبلاً روی iPhone شما نصب شده باشد و سابقه موقعیت مکانی فعال باشد. بنابراین، اگر مراقب حریم خصوصی هستید و ردیابی Google را غیرفعال کرده اید، باید به جای آن از مراحل بالا استفاده کنید.

برای ردیابی آیفون خود با Google Maps:

  1. برنامه Google Maps را در اندروید باز کنید و با همان حساب Google که در آیفون خود استفاده کرده اید وارد شوید.
  2. روی خود ضربه بزنید نماد نمایه در گوشه سمت راست بالا
  3. انتخاب کنید جدول زمانی از منو
  4. تاریخچه موقعیت مکانی اخیر شما نمایش داده می شود و می توانید از آن برای پیگیری مجدد مراحل و تعیین مکان تلفن خود استفاده کنید.

اگر سابقه موقعیت مکانی فعال باشد، مکان‌های اخیر سفر، پیاده‌روی‌ها و مکان‌هایی را که در حین استفاده از آیفون در اختیار شما بود، نمایش می‌دهد. این به خوبی Find My iPhone نیست، اما باید به شما ایده خوبی از جایی که گوشی خود را جا گذاشته اید به شما بدهد.

پیدا کردن دستگاه های گم شده شما

اگر آیفون، آی‌پد یا ایرپاد خود را گم کرده یا اشتباه می‌کنید، ویژگی Find My بهترین راه برای تعیین مکان دستگاه است. خوشبختانه، اگر فقط یک دستگاه اندرویدی برای پیدا کردن آن دارید، استفاده از iCloud کار را انجام می دهد. اگر در دسترس نباشد، Google Maps می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند.

همچنین می‌توانید از Find My برای تعیین مکان مجموعه AirPods خود استفاده کنید. اما اگر فقط یکی را اشتباه قرار دهید چه؟ می توانید از Find My برای پیدا کردن ایرپاد گم شده استفاده کنید. همچنین، برای مواردی که مرتباً اشتباه می‌گذارید، مانند کلیدهایتان، پیدا کردن موارد گمشده را با AirTags بیاموزید.

اگر قبلا از AirTag استفاده نکرده‌اید، راهنمای ما را برای تنظیم Apple AirTag بررسی کنید. اگر به ابزارهای پوشیدنی علاقه دارید، بررسی کنید که چگونه اپل واچ خود را در صورت گم شدن پیدا کنید. و دستگاه Android خود را نیز می توانید با Device Manager پیدا کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *