اگر به دنبال ارزیابی کار آژانس جستجوی پولی یا گوگل ادز و تبلیغات پولی خود هستید یا در مورد استراتژی جستجوی پولی خود به کمک نیاز دارید، این چک لیست سئو نهایی آژانس جستجوی پولی را دریافت کنید.

شرکت کنندگان یاد خواهند گرفت که چگونه عملکرد آژانس جستجوی پولی خود را ارزیابی کنند و در مورد اینکه آیا نیازهای خاص خود را برآورده می کنند یا خیر، تصمیمات آگاهانه بگیرند. علاوه بر این، شرکت کنندگان یک چک لیست جامع دریافت خواهند کرد تا از آن به عنوان راهنما در طول ارزیابی های آژانس خود استفاده کنند. به ما بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه آژانس جستجوی پولی خود را به طور موثر ارزیابی کنید یا استراتژی داخلی خود را بهبود بخشید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.

 

محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *