آیا حساب توییتر با پرداخت برای Twitter Blue علامت آبی دریافت کرده است یا یک حساب تایید شده قدیمی است؟ در حال حاضر تقریبا غیرممکن است که بگوییم.

چرا ما اهمیت می دهیم. قرار بود نام توییتر برای حساب‌های «قابل توجه» در 1 آوریل ناپدید شود. نیویورک تایمز آن را از دست داد) اما بسیاری دیگر هنوز این نام را از دست نداده اند. و با نزدیک شدن به 15 آوریل، مدیر عامل توییتر، ایلان ماسک، گفته است که از 15 آوریل فقط حساب های تأیید شده واجد شرایط حضور در توصیه های For You هستند.

به نظر می رسد. اکنون روی تمام علامت‌های آبی رنگ، توییتر می‌گوید: «این حساب تأیید شده است زیرا در Twitter Blue مشترک است یا یک حساب تأیید شده قدیمی است».

قبل از 2 آوریل، توییتر پیام متفاوتی را نشان داد: “این حساب تأیید شده است زیرا در Twitter Blue مشترک است.”

افزودن عبارت “یا یک حساب تایید شده قدیمی است” تشخیص اینکه چه کسی برای چک مارک آنها پرداخت کرده و چه کسی این کار را نکرده است، غیرممکن شده است. احتمالاً امید این است که توییتر ثبت نام های بیشتری را برای Twitter Blue ایجاد کند.

و قبل از 1 آوریل، در حساب‌های تأیید شده قدیمی، پیام «This is a legacy verified account» را می‌بینید. ممکن است قابل توجه باشد یا نباشد. بیشتر بدانید“:

بسیاری از بازاریابان جستجو گفته اند که برای Twitter Blue پولی نمی پردازند، بنابراین داوطلبانه از علامت آبی رنگ چشم پوشی می کنند. مانند رابط تبلیغات گوگل، جینی ماروین.

ماروین: «توئیتر بیش از یک دهه است که جنبه جدایی ناپذیر زندگی حرفه ای من بوده است توییت کرد. “برای ادامه به علامت آبی نیازی ندارم.”

توییتر آبی. طبق اسناد به دست آمده از اواسط ژانویه، حدود 180000 حساب در ایالات متحده (تقریباً 290000 در سراسر جهان) برای خدمات ماهانه 8 دلار (یا 11 دلار در تلفن همراه) ثبت نام کرده بودند. اطلاعات (هشدار: paywalled).

تشدید سردرگمی. 500 تبلیغ‌کننده برتر توییتر، و همچنین 10000 سازمانی که بیشتر دنبال می‌شوند با تأیید قبلی، طبق برنامه جدید سازمان‌های تأیید شده، طبق گزارش‌ها، حساب‌های تأیید شده – بدون پرداخت پول را ادامه خواهند داد.





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *