من یک توصیه جدید برای تبلیغ کنندگان Google Ads در سال 2023 دارم:

استفاده از همه توصیه‌های Google Ads را خاموش و موقتاً متوقف کنید.

چرا؟

در 4 ژانویه، Google Ads اساساً تعریف توصیه‌ای را که کاربران قبلاً اجرا کرده بودند تغییر داد. و گوگل فقط دو هفته قبل از تغییر به تبلیغ‌کنندگان فرصت می‌دهد.

قبل از اینکه اینجا شروع کنیم، اخلاق این مقاله نه این است که محتوای توصیه‌ها بد است و نه اینکه کورکورانه همه توصیه‌ها را رد کنید. هدف در اینجا این است که در عین افزایش عملکرد حساب، کار کمتری برای شما انجام دهیم.

توصیه های Google Ads: چه چیزی تغییر کرد؟

نیکول فارلی یک تغییر شگفت‌انگیز را در توصیه‌های تبلیغاتی گوگل پوشش داد: «کلمات کلیدی اضافی را حذف کنید».

تبلیغ‌کنندگان این توصیه را انتخاب کرده بودند و به Google اجازه می‌دادند کلمات کلیدی را با آن حذف کند همان نوع مسابقه که برای مبارزه با افزونگی برای همان جستارها در یک گروه تبلیغاتی نمایش داده می شود. دلایل موافق و مخالف این توصیه وجود دارد، اما برخی از تبلیغ‌کنندگان به دلیل مزیت کلی داشتن یک کلمه کلیدی در نمایش نوع مطابقت برای اکثر عبارات، آن را اجرا می‌کنند.

تغییر جدیدی که برای تبلیغ‌کنندگانی که این را اعمال کرده‌اند اعمال می‌شود، تعریف توصیه را به تغییر می‌دهد انواع مسابقه متقابل – حذف انواع عبارت/تطابق دقیق به نفع یک کلمه کلیدی تطابق گسترده در یک گروه تبلیغاتی.

اگر توصیه قبلی را اعمال کرده باشید، این قوانین جدید تا 19 ژانویه به حساب شما منتقل می شود، مگر اینکه انصراف دهید.

گوگل گفت که این تغییر توصیه «تاثیری منفی بر عملکرد شما ندارد» اما هیچ حقایق یا داده‌ای برای پشتیبان‌گیری از آن بیانیه ارائه نکرد.

برای لحظه ای به این فکر کنید.

Google Ads این توصیه را برای کمک به تبلیغ‌کننده برای پاک کردن عبارات اضافی در یک نوع تطابق ارائه کرده است، تنها برای تغییر اساسی توصیه‌ها و قوانین به طور کامل.

اگر کاربران مجبور بودند به عقب برگردند و شرکت کنند، به عنوان شاون الی اشاره می کند، این مشکلی نخواهد بود. اگر این پاکسازی از نوع متقاطع یک توصیه جدید بود، مشکلی نیست.

متاسفانه اینطور نیست.

چرا این یک مشکل است؟

اگر Google Ads بتواند قوانین نوع تطابق را برای این نوع توصیه تغییر دهد، بعد چه می‌شود؟

اگر آنچه امروز با آن موافقت می کنید فردا می تواند کاملاً متفاوت باشد، چگونه تبلیغ کنندگان می توانند به یک توصیه واحد از Google اعتماد کنند؟

این منطقه خطرناکی برای تبلیغ‌کنندگان و صادقانه بگویم، کل پلتفرم Google Ads است.

در حال حاضر هیچ توصیه ای را نمی توان به صورت اسمی در نظر گرفت.

گفته می شود، برخی از توصیه ها می تواند مفید باشد.

اکنون به همه توصیه می‌کنم که توصیه‌های معنادار را از توصیه‌ها دریافت کرده و به میل خود اجرا کنند – فقط از طریق توصیه Google Ads درخواست نکنید.

اکنون ممکن است تعریف توصیه‌های Google Ads روان باشد، اما کار، توجه به جزئیات و تعهد شما اینطور نیست.

اجازه ندهید گوگل تلاش ها و دلارهای شما را در دستان خود بگیرد.

صبر کنید، آیا توصیه‌های تبلیغات Google مفید نیستند؟

به عنوان یک صاحب آژانس، من دوست دارم طوری کار کنم که گویی یک امانتدار هستم که از طرف مشتریانم کار می کند. بهترین علاقه مشتری همیشه #1، #1a و #1b است. صادقانه بگویم، سیستم توصیه‌ها و امتیاز بهینه‌سازی تاریخچه بدنام دارد و به نظر من متفاوت عمل می‌کند.

وقتی Google توصیه‌ها را راه‌اندازی کرد، برخی از تبلیغ‌کنندگان از اینکه می‌توانید فهرست کامل توصیه‌های احتمالی را ببینید که در آن گزینه «افزایش بودجه‌تان» بود، اما «بودجه‌های خود را پایین بیاورید» نه، شگفت‌زده شدند.

توصیه‌های مشابهی مانند «گسترش دسترسی خود با شرکای جستجوی Google» یا «استفاده از هدف‌گیری بهینه‌سازی شده» نیز بدون توجه به یانگ وجود دارد. استقبال از این توصیه‌های تورم‌زا و هزینه‌های اولیه در زیر لنز امانت‌داری دشوار است.

در حالی که اکثر اهداف توصیه آشکار است، اکثر تبلیغ‌کنندگان این سیستم را بیش از آنکه مفید باشد، تشدیدکننده می‌دانستند.

بعد بدتر شد

گوگل سعی کرد شرکای خود را وادار کند تا در صورتی که می‌خواهند شرکا نشان خود را حفظ کنند، از یک درصد امتیاز بهینه‌سازی دقیق پیروی کنند. آزار از اخراج توصیه به تهدیدی علیه اخلاق آژانس و نتایج مشتری تبدیل شد.

خوشبختانه، این ایده نادرست مورد استفاده قرار گرفت و ما بیشتر توصیه‌ها را نادیده می‌گیریم و فقط توصیه‌هایی را به کار می‌بریم که ضد گلوله هستند.

تا به حال.

من دیگر به اعمال توصیه‌ها اعتماد ندارم – و این یک اتفاق یکبار نیست، سابقه‌ای پشت آن وجود دارد.

پس با توصیه ها چه باید کرد؟

این سال جدید است و باید در رویکرد به توصیه‌های تبلیغاتی گوگل یک «شما جدید» باشید.

چند دقیقه وقت بگذارید و تنظیمات خود را بررسی کنید و از هرگونه توصیه مشکوک انصراف دهید.

با رفتن به قسمت می توانید همه چیز را ببینید مدیریت کنید تب در رابط وب

همچنین، باید در تلاش‌های خود کوشا باشید تا مطمئن شوید توصیه‌های موجود دقیقاً همان کاری را که فکر می‌کردید انجام می‌دهند، انجام می‌دهند.

نکته مهم این است که شما هنوز باید هر کاری را که توسط توصیه ها اجرا شده است پیاده سازی کنید! خاموش کردن آنها ممکن است شما را از سردرد در جاده نجات دهد.

ممکن است بخواهید هر توصیه‌ای که به‌طور خودکار اعمال می‌شود را مجدداً ارزیابی کنید (اگر به توصیه گفته شده اعتماد می‌کنید، حتماً به صورت دستی کار را انجام دهید.)

خط پایین: اگر توصیه‌هایی که قبلاً اعمال شده‌اند اکنون قابل تغییر هستند، تبلیغ‌کنندگان باید در اعمال هر توصیه‌ای از Google Ads بسیار احتیاط کنند زیرا ممکن است در آینده تغییر کند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

گرگ فین

گرگ فین مدیر بازاریابی برای سرو شمال، شرکتی که بازاریابی دیجیتال و توسعه وب را ارائه می دهد. او یک میزبان مشترک است ساعت بازاریابی و نزدیک به 20 سال است که در صنعت دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند. همچنین می توانید گرگ را در توییتر پیدا کنید (@gregfinn) یا لینکدین.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *