Adhena 3 14 23 800x450

همه در حال احساس سوزش هستند. نگرانی های طولانی مدت رکود به این معنی است که بودجه ها تحت نظارت دقیق قرار دارند و بازاریابان دیجیتال باید برای هر حرکتی که انجام می دهند، بازگشت سرمایه را نشان دهند. مدیران عامل در حال حاضر به همه سرمایه گذاری ها زیر ذره بین نگاه می کنند، به این معنی که CMO ها باید در راه حل هایی سرمایه گذاری کنند که بخشی از یک استراتژی گسترده تر است و مهمتر از آن، بازگشت سرمایه مالی را ارائه می دهد.

داده های گارتنر نشان می دهد که مدیران عامل هستند برنامه ریزی برای سرمایه گذاری بیشتر در حوزه دیجیتال بیش از هر زمان دیگری، و آنها انتظار سود سهام را در قالب تاثیرات مالی بالا و پایین دارند. برای بازاریاب جستجو، این نیاز به تمرکز لیزری بر قصد مصرف کننده دارد. برندها باید به شدت به کانال های عملکردی با بالاترین هدف متمایل شوند. این امر جستجو را در اولویت قرار می دهد، و در جستجو، به نظر می رسد گوگل همچنان غالب باقی بماند درآمد تبلیغات در صدها میلیارد و تقریباً 60 درصد از بازار تبلیغات جستجوی جهانی.

جستجو (هم پولی و هم ارگانیک) بنا به تعریف هدف بالایی دارد زیرا کاربران فعالانه به دنبال محصولات و خدمات خاص هستند و علایق خود را با انتخاب کلمات کلیدی خود به وضوح بیان می کنند. علاوه بر این، جستجو می تواند املاک و مستغلات زیادی را برای دلار فراهم کند. بین کمپین‌های پولی و ارگانیک، یک نام تجاری می‌تواند چندین بار در SERP ظاهر شود و ترافیک را از چندین منبع دریافت کند.

با توجه به اینکه بیش از 30 درصد از ترافیک جستجو بر روی اولین نتیجه ارگانیک در لیست کلیک می کنند، می توان با اطمینان گفت که یادگیری نحوه کسب اولین نتیجه مطلوب مفید است.

هنگامی که کمپین های جستجوی پولی و ارگانیک با هم کار می کنند، نه تنها کارآمدتر هزینه می کنید و نتایج جستجو را بهینه می کنید، بلکه فرصتی برای تخصیص مجدد بودجه برای دستیابی به اهداف بزرگ مانند سهم بازار بیشتر ایجاد می کنید.

بنابراین، تیم Adhena با شرکای ما در محل نشستند رهبر ارکستر، تیم پشت پلت فرم بازاریابی ارگانیک پیشرو، برای جمع آوری پنج بهترین راه برای اطمینان از همسویی استراتژی های پولی و ارگانیک شما برای افزایش حداکثر بازگشت سرمایه.

پنج روشی که SEO و PPC می توانند با هم کار کنند

1. هزینه های پرداختی خود را با استفاده از بینش عملکرد ارگانیک تخصیص دهید

آیا مجریان ارگانیک معمولی شما رتبه پایین تری از حد معمول دارند؟ آیا به روز رسانی الگوریتم عملکرد ارگانیک شما را بهبود بخشیده است؟ جمع‌آوری بینش از طریق تحقیقات هفتگی کلمات کلیدی به شما امکان می‌دهد تا عملکرد ارگانیک را از نزدیک نظارت کنید و از آن اطلاعات برای تصمیم‌گیری جستجوی پولی استفاده کنید. اگر عملکرد SERP ارگانیک شما به دلایلی کاهش پیدا کند، تزریق آب میوه پولی می تواند به شما کمک کند تا زمانی که مواد ارگانیک شما به مرحله اول دسترسی پیدا می کنند، دیده شدن صفحه اول را حفظ کنید. اگر اخیراً تنزل رتبه در ارگانیک رتبه شما را کاهش دهد، جستجوی پولی می تواند به شما کمک کند ترافیک از دست رفته را جبران کنید و شما را در بازی نگه دارد.

در سوی دیگر طیف، اگر عملکرد ارگانیک شما آن را از بین ببرد و رقابتی با پرداخت پول در چشم نباشد، چه؟ این زمان بسیار خوبی برای صرفه جویی در بودجه پرداختی خود و جلوگیری از هدر دادن پول با شرایط “Lone Ranger” است که به هر حال برنده می شوید (کسانی که در آنها رتبه برتر ارگانیک را دارید و رقابتی با پول ندارید).

کلمات کلیدی Lone Ranger در سطح صنعت، هر ماه میلیون‌ها هزینه جستجوی پولی را به هدر می‌دهند، و بسیاری از برندها صرفاً به این دلیل که شناسایی آن‌ها کار فشرده‌ای دارد، بیهوده روی آن شرایط خرج می‌کنند.

اما اکنون، اتوماسیون به راحتی می تواند این مشکل را برطرف کند. راه حل جدید آتنا فعال کننده برند، به برندها کمک می کند تا 20٪ در جستجوی نام تجاری صرفه جویی کنند، با توقف خودکار مناقصه بر روی شرایط تک رنجر و سپس از سرگیری پیشنهاد در صورت ورود مجدد رقیب به حراج.

این سوئیچ خودکار می تواند مقدار زیادی پول صرفه جویی کند، به خصوص اگر چشم انداز جستجوی شما بی ثبات باشد. به عنوان مثال، با شناسایی چند عبارت تکاور تنها با حجم بالا، ساحل غربی آوانتی توانست به طور خودکار هزینه های بیهوده بودجه را با این شرایط متوقف کند و هر ماه 32 درصد پس انداز کرد بدون واگذاری کلیک به رقبا.

Adtena 1 800x540
در بالا: فعال کننده برند Adthena کل پس انداز را نشان می دهد.

بینش‌های ارگانیک راهی عالی برای کمک به مدیریت پدال گاز در کمپین‌های پولی خود است. هنگامی که آلی ضعیف است، می توانید از گاز بیشتری استفاده کنید. به هر حال وقتی ارگانیک برنده است گاز کمتری دارد. و اگر می خواهید به طور کامل تسلط SERP را تأیید کنید و CPC های شما معقول است؟ با قرار دادن پدال جستجوی پولی روی فلز، موفقیت ارگانیک خود را دو برابر کنید.

2. استراتژی محتوای خود را با استفاده از بینش عملکرد SEM شکل دهید

یک نظرسنجی اخیر توسط Adthena و Conductor نشان داد که 70٪ از بازاریابان بیشتر از SEM با SEO آشنا هستند. اگر شما یکی از آنها هستید، وقت آن رسیده است که از همکاران PPC خود اطلاعاتی کسب کنید.

حداقل، شما باید شرایط پرداختی خود را با بهترین عملکرد بدانید. SEM یک کانال عالی برای آزمایش کلمات کلیدی است که می خواهید به صورت ارگانیک رتبه بندی کنید. می‌توانید از این بینش‌های SEM برای اطلاع‌رسانی به کلمات کلیدی پرهزینه استفاده کنید که هدف‌گیری از طریق جستجوی ارگانیک منطقی‌تر است.

درک عملکرد پولی خود به شما کمک می کند روی محتوای خوب سرمایه گذاری کنید که دارای شرایط با ارزش بالا باشد. همچنین با صرف هزینه کمتر در شرایط پرهزینه، بودجه خود را به حداکثر می رسانید. نحوه همکاری Citi با Conductor را بیاموزید تجزیه سیلوهای اطلاعاتی بین تیم های پولی و ارگانیک و تلاش های هدف گذاری کلمات کلیدی در SEM و SEO را افزایش دهید.

Wk JTvDlVQ3c5wwtpIYBiClmH2h L45Qyt8XTWRmOnC0SH RytRWXhrGaBK2059Fi6HiJQxX D5HXq05Z1CLLMZU ZukQcaucKmQIN 9nBnkIhWRmOnC0SH
در بالا: با مشاهده کلمات کلیدی ارگانیک و پولی خود در Conductor، فرصت‌های پیشنهادی و ایجاد محتوا جدید را پیدا کنید.

3. تحقیقات رقابتی خود را افزایش دهید

آیا رقبای صنعت شما نیز رقبای SERP شما هستند؟ احتمالاً متقاطع وجود خواهد داشت، اما ممکن است متوجه شوید که بزرگترین رقیب شما برای رتبه بندی ارگانیک ممکن است ویکی پدیا یا یک رسانه خبری باشد. ضروری است که رقابت خود را دسته بندی کنید و تاکتیک های خود را بر اساس آن شکل دهید.

برخی از بزرگترین رقبای شما ممکن است انتشارات یا تولیدکنندگان محتوا باشند. مهم است که به نوع و قالب رقابت محرک محتوا نگاه کنید و راه هایی برای ایجاد ارزش بیشتر در منابعی که در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید بیابید. آیا آنها محتوای ویدیویی، لیست های مقایسه و بررسی های عمیق محصول را به اشتراک می گذارند؟ چگونه می توانید این تاکتیک ها را با محتوای وب سایت خود سازگار کنید؟

عملکرد رقبای شما در پولی در مقابل ارگانیک چگونه است؟ آیا شکاف هایی وجود دارد که بتوانید از آنها استفاده کنید؟

چه کمپین هایی برای آنها بهترین عملکرد را دارند و آیا می توانید محتوای مشابهی تولید کنید؟ چه کسی از شما بهتر است و چرا؟ قبل از درک تصویر رقابتی بزرگتر، فقط در حراجی پول نریزید. شما می‌توانید از بینش‌های SEM برای شناسایی مواردی که رقبای شما روی آن پیشنهاد می‌دهند استفاده کنید و آن مناطق را با PPC و/یا SEO هدف قرار دهید تا مطمئن شوید که دلاری را در جایی سرمایه‌گذاری می‌کنید که بیشترین تأثیر را داشته باشد و به شما کمک کند از رقبای کلیدی بهتر عمل کنید.

4. هنگام ایجاد کمپین های پولی، بهترین شیوه های سئو را دنبال کنید

در اینجا یک چک لیست PPC است که مستقیماً از کتاب راهنما SEO خارج شده است.

  • از خود خرابکاری بپرهیزید. محتوای تکراری می‌تواند باعث شود Google عملکرد شما را کاهش دهد. بنابراین، برای مثال، اگر در یک صفحه فرود PPC، یک قطعه موجود از محتوای ارگانیک را کپی کنید، عدم ایندکس کردن صفحه ممکن است رتبه شما را بهبود بخشد.
  • با شرکای خود رقابت نکنید. اگر دامنه‌ها، شرکا یا شرکت‌های وابسته متعددی دارید، مطمئن شوید که در جستجوی پولی علیه آن‌ها مناقصه نمی‌کنید و در نتیجه CPC‌های مصنوعی افزایش یافته را پرداخت نمی‌کنید. به کمپین های خود به طور کلی نگاه کنید و کلمات کلیدی را که بهترین عملکرد را برای هر یک از شرکا دارند، تقسیم کنید.
  • کار را برای موتورهای جستجو آسان کنید. ابرداده‌های خود را بهینه کنید و برای مثال برای شناسایی کلیدواژه‌های بلند ارزشمند و پرسش‌های کلیدی تحقیق کنید.
  • URL های صفحه خود را برای حداکثر ارزش سئو تنظیم کنید (اگه میتونی.)
  • اردک های فنی خود را پشت سر هم بیاورید. سرعت بارگذاری سریع و در مجموع یک UX خوب باعث ایجاد تبدیل از ترافیک پولی و ارگانیک می شود. آنها همچنین با کاهش نرخ پرش، از رتبه بندی ارگانیک سود می برند.

5. همه را در یک صفحه قرار دهید (صفحه اول!)

تقریباً 40 درصد از بازاریابان مورد بررسی ما احساس می‌کنند که تیم‌های SEO و SEM آنها همسو نیستند. این میوه کم آویزان برای بهبود بازگشت سرمایه دیجیتال شما است. ارتباطات و همکاری بین تیمی خود را بهبود بخشید تا یک استراتژی جستجوی هماهنگ و جامع ایجاد کنید که ROI را برای کسب و کار به حداکثر برساند.

آژانس ها می توانند تأیید کنند که وقتی تیم های پولی و ارگانیک با هم کار می کنند، ارزش بسیار بیشتری برای مشتریان خود ایجاد می کنند. همین امر در سازمان بازاریابی نیز صادق است. جلسات منظم، شفافیت کامل و احساس هدف مشترک به کل سازمان کمک می کند عاقلانه هزینه کند و عملکرد خوبی داشته باشد.

و با تمام صرفه‌جویی‌هایی که با حذف ضایعات و افزایش کارایی جستجو ایجاد می‌کنید؟ شما می توانید بودجه را صرفه جویی کنید، یا می توانید آن را به صورت استراتژیک مجدداً سرمایه گذاری کنید تا سهم بازار را به دست آورید، و یک فضای تیره اقتصادی را به فرصتی برای رشد تبدیل کنید.

اطلاعات بیشتر

برای یک شیرجه عمیق تر، از جمله پرسش و پاسخ مخاطب، وبینار کامل را تماشا کنید با مدیر ارشد موفقیت مشتری Adthena، آلیس تونکس و مدیر موفقیت سئو Conductor، رایان مالونی.

این مقاله توسط Adthena با مشارکت Conductor نوشته شده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *