وردپرس VIP امن ترین مکان برای اجرای وردپرس است.

ما به طور مداوم در پلتفرم خود پیشرفت های امنیتی ایجاد می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که CMS که بیش از 40٪ وب را تامین می کند، نیازهای سختگیرانه ترین مشتریانی که از امنیت آگاه هستند را برآورده می کند.

اخیراً، شرکت مادر ما Automattic WPScan را خریداری کرد که پایگاه داده ای از 37609 آسیب پذیری شناخته شده وردپرس را نظارت می کند.

ما هیجان زده هستیم که روش‌های جدیدی را اعلام کنیم که این فناوری پیشرو بازار را در مدیر پایگاه کد VIP WordPress خود گنجانده‌ایم و وضعیت امنیتی خود را با تشخیص و اصلاح بهبود یافته بهبود می‌بخشیم. علاوه بر نظارت مستمر بر پلاگین ها و تم های موجود، مشتریان هر زمان که مضامین یا افزونه های جدید وردپرس اضافه شوند، هشدارهایی را برای آسیب پذیری های احتمالی دریافت خواهند کرد.

با اسکن آسیب پذیری افزونه ها شروع کنید

مشتریان VIP وردپرس می توانند از طریق داشبورد VIP در Codebase > Plugins به این ویژگی ها دسترسی داشته باشند. دید در موارد زیر خواهید داشت:

  • پلاگین های نصب شده در محیط شما
  • آسیب پذیری های امنیتی شناخته شده برای افزونه ها و تم های وردپرس
  • به روز رسانی های موجود

این قابلیت‌های جدید همچنین به شما امکان می‌دهد درخواست‌های کشش به‌روزرسانی افزونه را در صورت تقاضا، تنها با چند کلیک ایجاد کنید.

حفاظت بهتر و فعال تر

این گردش کار یکپارچه هنگامی که مشتریان سعی می کنند یک افزونه وردپرس جدید یا موضوع وردپرس با آسیب پذیری های شناخته شده را از طریق درخواست های کششی به مخزن منبع GitHub خود اضافه کنند، هشدار می دهد. همچنین در صورت اضافه شدن افزونه ها/موضوعات منسوخ وردپرس به مشتریان هشدار می دهد.

امنیت بهبودیافته ما به مشتریان این امکان را می‌دهد تا افزونه‌ها یا تم‌های جدید وردپرس را با اطمینان بیشتری اضافه کنند، زیرا بدانند قبل از استقرار برای آسیب‌پذیری‌ها و تهدیدات اسکن شده‌اند.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *