کسب‌وکارها می‌دانند که برای ارتباط با سرنخ‌ها و مشتریان به روشی جذاب و مقیاس‌پذیر نیاز دارند. به همین دلیل است که آنها دلارهای زیادی را در ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، ربات‌های گفتگو و سایر فناوری‌ها برای خودکارسازی دسترسی و مدیریت حجم بالایی از مخاطبین سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

متأسفانه، بسیاری از این راه‌حل‌های زمانی نوآورانه با تکامل نیازها و رشد انتظارات مشتری، کوتاهی می‌کنند. چیزی که شما نیاز دارید یک تغییر پارادایم است – یک تغییر گامی استراتژیک که به تیم شما این قدرت را می‌دهد تا همه سرنخ‌ها و مشتریان شما را در مکالمات طبیعی و انسان‌مانند نه تنها در زمانی که در سایت شما هستند، بلکه پس از بستن پنجره نیز درگیر کند. . ربات اسکریپت شده مرده است. به انقلاب مبتنی بر هوش مصنوعی خوش آمدید.

به Conversica در وبیناری بپیوندید که مدل‌های قدیمی و جدید مکالمه خودکار با مشتریان را برای افزایش درآمد بررسی می‌کند.

ثبت نام امروز برای «چت بات مرده است: زمان آن رسیده است که تجربه آنلاین خود را مدرن کنید» ارائه شده توسط Conversica.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *