واتس اپ ویژگی Communities را منتشر کرد.  بازاریابان چگونه می توانند از آن بهره ببرند؟



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

کلمه اصلی که اقدامات واتس اپ را در طول این سال هدایت کرده است: جوامع. آوریل، این شرکت دیدگاه خود را برای جوامع با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت. آنها دقیقاً توضیح دادند که ما از آن چه انتظاری داریم و چه اقداماتی را برای تحقق این ویژگی جدید برنامه ریزی می کنند.

خب بالاخره زمانش رسید! از اوایل نوامبرواتس اپ رسماً شروع به انتشار Communities در سطح جهانی کرده است و طی چند ماه آینده در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

با این گفته، من مطمئن هستم که شما تعجب می کنید که چگونه شما – و استراتژی بازاریابی شما – می توانید برای این ویژگی جدید آماده شوید، درست است؟

خبر خوب این است که در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم که این ویژگی جدید Communities چیست و شما به عنوان یک بازاریاب چگونه می توانید از آن بهره ببرید.

ویژگی جدید انجمن های واتس اپ چگونه کار می کند؟

اساساً، با این ویژگی جدید Communities، WhatsApp قصد دارد گروه‌های چت مرتبط را با هم جمع کند و به کاربران اجازه دهد تا چت‌های گروهی متعدد را در یک دسته به هم متصل کنند.

به عنوان مثال، می توانید یک انجمن برای آژانس یا شرکت خود ایجاد کنید، سپس بحث ها را بر اساس نیازهای خود به گروه های فردی تقسیم کنید – یکی برای ارتباطات داخلی، یکی برای پروژه های خاص و غیره.

به این ترتیب، هر گروه روی موضوعات خاصی متمرکز می شود و کارمندان شما می توانند به راحتی بین آنها بدون از دست دادن اطلاعات مهم حرکت کنند. همچنین، ناظران انجمن می‌توانند با استفاده از گروه اعلان که برای هر انجمن در دسترس است، اطلاعات بهتری را به اشتراک بگذارند.

علاوه بر ویژگی Communities، واتس‌اپ بر روی ویژگی‌های اضافی برای گروه‌ها کار می‌کند تا تجربه بهتری را برای اعضای انجمن ایجاد کند – امکان ایجاد نظرسنجی در چت، تماس‌های ویدیویی 32 نفره و گروه‌هایی با حداکثر 1024 کاربر تنها برخی از آنها هستند. ، اما من مطمئن هستم که می توانیم در آینده نزدیک منتظر به روز رسانی های بیشتری باشیم.

چگونه بازاریابان می توانند از این ویژگی جدید انجمن بهره ببرند؟

اولین چیزی که به ذهن من می رسد این است: احتمالات. ما به شما مثالی زدیم که چگونه آژانس یا شرکت شما می‌تواند از انجمن‌ها به صورت داخلی استفاده کند، اما این ویژگی جدید می‌تواند به شما در افزایش استراتژی بازاریابی و ایجاد ارتباطات جدید با مشتریانتان نیز کمک کند.

اما ارزشش را دارد؟ پاسخ کوتاه بله است. مطابق با آماری، واتس اپ ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر دارد و اصلی ترین پلت فرم پیام رسانی فوری در جهان است. بنابراین، همانطور که می توانید تصور کنید، احتمال اینکه مخاطبان شما از واتس اپ استفاده کنند زیاد است و ویژگی جدید Communities می تواند یک ترفند عالی برای شروع مکالمه با آنها باشد.

با ایجاد یک جامعه بازاریابی برای کسب و کار خود، می توانید:

  • اعتماد مشتریان یا مشتریان بالقوه خود را به برند خود افزایش دهید.
  • ارتباط بازتر و شفاف تری با مخاطبان خود داشته باشید.
  • ایجاد حس تعلق بین مشتریان خود؛
  • منبعی برای بازخورد مستقیم و تولید داده، درک نیازها، خواسته ها و ادراکات مشتری خود داشته باشید.
  • آخرین، اما به دور از حداقل، پیوند بین شرکت و مخاطبان خود را تقویت کنید.

همچنین، اگر واتس‌اپ تلاش زیادی برای ایجاد این ویژگی برای مدت طولانی انجام می‌دهد، به این دلیل است که جوامع نه تنها برای خود برنامه، بلکه برای کاربران آن معنادار هستند. اگر مخاطبان شما از واتس اپ استفاده می کنند و قصد دارند در اجتماعات شرکت کنند، آیا نباید خودتان را ایجاد کنید؟

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *